אלוהים . אני אומר לעצמי .
היא תפסה אותי נועץ בה מבטים ובמקום להוריד את המבט המשכתי להסתכל עליה .
לא יכולתי . לא הצלחתי . לא רציתי .
היא כל כך יפה . וחכמה ו...
״יו אחי״ איידן דוחף אותי . אני נבהל וקופץ והשניים צוחקים עליי . אני מחייך אליהם וצוחק יחד איתם למרות שזה לא מצחיק .
״נרדמת בעמידה גבר״ ליאם אומר . ״הכל טוב? אתה ממש שקט היום וזה לא מתאים לך״ . את האמת שהכל מעולה כי התמזמזתי עם הבחורה שאף אחד בחיים לא היה חושב שיקרה בינינו משהו ואני מתחיל לאהוב את הרעיון .
״הכל פצצה . יאללה בואו ניכנס לאכול אני גווע״. בדיוק לייה הגיעה ״היי בנים״ היא פונה אלינו , ״היי מכוער״ היא מנשקת את איידן ואנחנו יודעים שזה יקח עוד הרבה זמן אז אני וליאם מתחילים להתקדם לעבר חדר האוכל .
כשנכנסתי ניסיתי לאתר במבטי בנתיים את אוליביה .
אני אפילו לא יודע למה , אבל הבחורה הזאת מסקרנת אותי וגורמת לי להרגיש דברים מיוחדים .
כשאני מגיע למזנון אני מעמיס אוכל והרבה .
אני מת על אוכל . בעיקר על ג׳אנק פוד .
ולא אכפת לי על כל הבולשיט שזה לא בריא .
חיים רק פעם אחת .
ליאם מוצא לנו מקום לשולחן של ארבעה ואנחנו מתיישבים לאכול .
כשאני מסתכל קדימה , שלושה שולחנות מאיתנו יושבות אוליביה וחברתה ששכחתי את שמה .
נראה שאוליביה משתעממת .
״אז מה אחי?״ ליאם שואל . מנסה לפתח נושא שיחה . ״יש מישהי על הכוונת?״ אני צוחק ונחנק מהאוכל שבפי . ״את האמת שלא״ אני משקר לו . ״אז למה אתה כזה שתקן היום? התשובה לזה היא תמיד בחורה״. מה הוא נהיה לי יועץ זוגיות עכשיו? ״אצלי הכל בסדר גבר . אתה רוצה לספר לי משהו אולי?״ אני מנסה לכוון את השיחה אליו .
״וואלה , היום בצהריים יצא לי לדפוק את ליזה מכיתת פיזיקה והיא הייתה לא יותר מבסדר.״ נגעלתי . ״אחי מה זה דפקתי? מה היא שניצל? לא יפה שלך .״ אני מנסה להסביר לו כי גם בתור גבר , תמיד בבית חינכו אותי לכבד את האישה .
נראה שליאם נפגע כי הוא כועס , ״מי ישמע מה אמרתי גבר״ הוא צוחק אבל פניו אדומות .
בדיוק סיימתי את הצלחת שלי וכבר הלך לי התאבון לקינוח , ״לילה טוב״ קמתי והלכתי .
בדרך ליציאה עברתי דרך השולחן של אוליביה אך לא קיבלתי את תשומת ליבה .
בדרכי לחדרי אני רואה את לייה ואיידן באותו המקום . ונראה שממש עוד רגע הם גם יורידו בגדים .
אז אני ממהר לצאת מהמבנה ומתקדם לעבר המגורים .
לבסוף כשהגעתי אל החדר שלי הורדתי את החולצה ואת המכנס ונשארתי רק עם הבוקסר השחור שלי .
כיביתי את האור , השתקתי את הטלפון שלי ונכנסתי מתחת לשמיכה .
נרדמתי כמו בול עץ .
YOU ARE READING
דחיפה אחת למים
Romanceהכל היה בסדר לפני שפגשתי אותו. הייתי בעולם שלי עם הספרים שלי והאוזניות שלי עם המחשבות שלי והלבד שלי. הייתי יכולה להמשיך להצטיין בכל דבר ולהיות רוח רפאים. עד שיום אחד הוא הגיע בלי התראה ובהפתעה גמורה דין סמית׳. הגבוה,המעצבן, השטותניק,הבחור עם החיוך ה...