פרק 16 - דין

1.4K 84 7
                                    

כבר אחרי כיבוי אורות ואני יוצא אל החדר של ליאם .
היום עבר יחסית מהר , הרבה חברים , קצת כדורסל והדבר היחיד שחסר לי זה את אוליביה איתי , וגם קצת אלכוהול .
אולי קצת יותר .
אני עדיין עם החולצה המכופרת הלבנה והגינס הארוך שלבשתי לארוחת הערב .
אני בודק את השטח לפני שאני יוצא מהחדר , ורואה שהכל נקי . אפשר לצאת .
אני הולך במשך דקה ועובר על יד מספר חדרים עד שאני מגיע ליעד .
אני דופק ארבעה דפיקות ואז הדלת נפתחת .
איידן פותח לי את הדלת ״כנס גבר״.
אני נותן לו כיף ונדהם מכמות האנשים שבחדר .
כן החדר של ליאם אמנם גדול בהרבה משל כל השאר כי יש לו פרוטקציות אחושילינג אבל לרמה שהצליח להכניס בסביבות ה30 אנשים? סחטיין עליו .
אני רואה כמה זוגות מתמזמזים בפינות החדר , כמה בנים בשיחות עם בירות ביד וגם בנות שרוקדות יחד לצלילי המוזיקה הלא יותר מדי רועשת .
אני ניגש אל שולחן הכתיבה של ליאם שהפך להיות הבר שלנו להיום . עליו יש שלושה בקבוקי וודקה , הרבה שישיות בירות , בקבוק אחד של ערק ועוד שתיה מוגזת ומתוקה למינהם . אני לוקח כוס חד פעמית גדולה וממלא אותה בחצי וודקה ומוסיף ספרייט לשאר הכוס .
זה יסדר אותי להמשך הערב .
אני מתקדם לחבורת הבנות שרוקדות צמוד אחת לשניה והראשונה לקבל את פניי היא ג׳ייס שאוחזת בזרועי ומושכת אותי אליה .
״בזהירות״. אני מחייך אליה ומצביע על הכוס שאני אוחז בה.
״הייי״. ג׳ייס מורחת את המילה . ברור שהיא שיכורה .
״היי״. אני מחזיר לה .
השיר yeah התחיל להתנגן וכולם בחדר במהרה התקבצו למרכז והתחילו לרקוד ולשיר .
גם אני , בזמן שג׳ייס נמרחת עליי . לא התנגדתי .
האגן שלה מתנוענע על הזין שלי . ואני עדיין לא אומר כלום . זה מהנה וכיף , אני זורם .
אני לוקח לגימה ארוכה מהוודקה שלי וג׳ייס מסתובבת אליי ומניחה את היד שלה על החזה שלי וממשיכה לנענע את האגן שלה עליי .
היא לוקחת את ידה הפנויה ושמה אותה על העורף שלי ומקרבת אותי אל פניה . אני מרפה ונותן לה לעשות מה שהיא רוצה .
אני מרגיש את הבל פיה המסריח מאלכוהול על פניי .
התעוררתי כמו מחלום והתרחקתי .
״מה קרה?״. היא שואלת .
״זה לא מתאים ג׳ייסי״. אני אומר לה ולוקח עוד לגימה מהכוס וודקה שתכף נגמרת לי . לכן אני הולך למלא מחדש את הכוס שלי .
כשאני מצליח סוף סוף לעבור את כל האנשים המזיעים , המתמזמים והשיכורים ומגיע לבר אני רואה שם בחורה יפה . אני מוזג לי עוד כוס של וודקה וספרייט ובא להסתובב אל הבחורה היפה רק שהיא נעלמה לי .
אני מחפש אותה בעיניי ומוצא אותה עם ליאם מדברת בצד .
אני מחליט לגשת כדי להצטרף לשיחה ולשאול אותה איך קוראים לה . שניה לפני שאני פוגש אותה אני לוקח לגימה ארוכה מהוודקה שלי . פניי התעוותו והחדר הרגיש לי מסוחרר פתאום . המוזיקה הייתה חזקה כל כך , חשבתי שתכף האוזניים שלי יתפוצצו לחלקיקים .
ליאם סיים את שיחתו עם הילדה היפה , היא מסתובבת אליי ו...
״אוליביה?״. אני עוצם וסוגר את העיניים שוב כדי לוודא שאני לא הוזה .
״דין״. היא מרימה את הבקבוק בירה שלה ומטיחה בעדינות בכוס הוודקה שלי .
היא לא הלכה , היא נשארה .
סוף סוף יכולתי להסתכל עליה . התגעגעתי אליה מאז היום בבוקר .
״את לבושה יפה היום , את יודעת?״. היא לבשה חולצת כפתורים כמוני רק בגזרת חולצת בטן ולבשה גינס קצר בצבע שחור .
אלוהים . חשבתי לעצמי .
ככה נראה אלוהים.
הדבר היחיד שעובר לי בראש זה שאני מת לקרוע ממנה את הבגדים ולנשק כל איבר בגופה .
התשובה היחידה שקיבלתי מאוליביה היא חיוך קטן שעשה אותי מאושר . שגרמתי לה לחייך .
האלכוהול התחיל להשפיע עליי .
התחיל להיות לי חם והכל לא היה בפוקוס .
״אתה בסדר?״. אוליביה שאלה כשסובבתי את הראש שלי במעגלים .
״כן בייב הכל מושלם כשאני לידך״. אמרתי לה והיא התחילה להסמיק . היא הרימה את בקבוק הבירה אל פיה ולקחה לגימה ארוכה ארוכה .
הסתכלתי עליה מכפות הרגליים עד לשיער .
ניסיתי לאחסן ולזכור הכל כמה שיותר ממנה .
יד תפסה אותי בזרועי מאחורי הגב שלי ומשכה אותי אליה .
״אתה בא לרקוד או לא?״. צחקה ג׳ייס ומשכה אותי לרחבת הריקודים המאולתרת , לפני שהספקתי לדבר בכלל עם אוליביה .
״ג׳ייס אמרתי לך שאני לא בעניין״.
״אז מההה ! תרקוד איתי״. היא נאחזה בי .
כשהסתכלתי על המקום שבו עמדתי עם אוליביה לפני עשר שניות כבר לא ראיתי אותה שם .

אוליביה -

״כבר הולכת בובה?״ ליאם מניח את ידו על כתפי .
״אני לא בובה ובטח בטח , לא בובה שלך״. לקחתי את ידו והורדתי אותה מכתפי בזמן שהסתובבתי וסגרתי את דלת חדרו של ליאם בטריקה שקטה והתחלתי לצאת לכיוון מגורי הבנות שנמצאים בצידו השני של הבניין הקטן .
ביד ימין עדיין בקבוק הבירה החצי מלא ששתיתי ממקודם .
דין ניגש אליי וניסה להתחיל שיחה , הבן אדם לא היה במלוא האחוזים . הרחתי אלכוהול נודף ממנו .
כשג׳ייס הזונה לקחה את דין ממני , נראה שלא היה לו אכפת , הוא לא התנגד .
יכולתי להישבע ששמעתי חתיכה אחת מליבי נופלת .
הוא הלך אליה ולא חזר אליי .
אולי כי גם הלכתי בשנייה שנלקח בחזרה אל רחבת הריקודים אך בכל זאת .
למה? איך הוא יכל?
*טוב אולי כי אתם לא זוג , חתיכת מטומטמת .*
זה אפילו רק מצדיק את מה שחשבתי עליו .
על כמה שהוא כמו החברים שלו .
מזדיין עם כולן ומפלרטט עם כל דבר שזז .
למה החלטתי לבוא בכלל ?
הגעתי למסדרון שמוביל לחדרי בסופו של דבר .
בחדר של אמה האור היה סגור . השעה הייתה 1:30 בלילה .
התקדמתי שלושה דלתות והגעתי לחדרי .
הוצאתי את המפתח מהכיס האחורי של מכנסי הג'ינס הקצרים שלי ופתחתי את הדלת .
כשהדלקתי את האורות , חורבן בית השני התגלה בפניי .
בגלל שמיהרתי לארוחת הערב כל החדר שלי היה מבולגן .
וכשאני אומרת מבולגן אני מתכוונת לשולחן עם איפור פתוח , מיטה עם כמעט כל בגד אפשרי שאמור להיות בארון - זרוק על המיטה שלי , הרצפה מלאה בבגדים מלוכלכים והפח שעולה על גדותיו כי שכחתי לרוקן אותו משבוע שעבר .
עכשיו אני חייבת לשאול אתכם ,
מכירים את זה שאתם חוזרים ממקום כלשהו מאוחר ופתאום יש לכם את המוטיבציה והאנרגיה משום מקום , לארגן את החדר מחדש או לסדר ולנקות אותו ?
אז זה מה שהחלטתי לעשות בדיוק עכשיו .
לקחתי שלוק ארוך מהבירה שעדיין הייתה בידי וסיימתי אותה כמו גדולה .
הטעם מגעיל אבל לפחות אני יודעת שאשן טוב בלילה .
לקחתי את האוזניות האלחוטיות והקטנות שלי משידת הלילה שליד המיטה והפעלתי בטלפון את אחד מהפלייליסטים עם השירים הכי קצביים שיכולים להיות לי בטלפון , השיר הראשון שהושמע הוא SOS של להקת אבבה .
העפתי את הנעליים שלי מרגליי והתחלתי לעבוד .
קודם התחלתי עם המיטה שהייתה מקור הבלגן .
עברתי בגד בגד וקיפלתי אותו מחדש .
אחר כך סידרתי את כל שולחן הכתיבה שהיה מלוכלך ועמוס בשטויות שלא היו במקומם .
הצעתי מחדש את המיטה ונשאר לי רק לזרוק את שקית הזבל לפח מחר בבוקר .
את כל זה הספקתי לעשות בשעה .
בהחלט מגיע לי איזה פרס קטן על שהספקתי את כל זה בשעה אחת בלבד .
החלפתי בגדים לפוטר גדול בצבע אדום שישב אצלי בארון ולמכנסונים קצרים רפויים בצבע שחור .
החזרתי את האוזניות חזרה למקומן , סגרתי את האור ונכנסתי מתחת לשמיכה .
לקח לי כמעט 20 דקות להרדם אחרי שהוצפתי מחשבות על מה שדין אמר לי קודם .
״כן בייב , הכל מושלם כשאני לידך״.
איך שהסתכל עליי וחייך , ואני כל מה שרציתי היה לנשק אותו כמו בספרייה או פה על המיטה שלי .
אפילו כמו באגם עם כל המים שהרטיבו את שנינו .
אני רוצה להרגיש את שפתיו על שפתיי עוד ועוד ועוד .
אני מתגעגעת לריח הגברי שלו , ולטעם המנטה המתוק שבפיו .
מחשבותיי התחילו להדעך ובסופו של דבר הבירה הפילה אותי לשינה .

דחיפה אחת למיםWhere stories live. Discover now