<<Αρκετά>> Φώναξα << Βγείτε όλοι έξω και θέλω το πρότζεκτ μέχρι αύριο το πρωί>> Όλα τα άτομα που ήταν στον χώρο συσκέψεων άρχισαν να βγαίνουν έξω με γοργό ρυθμό.
<<Κύριε Άντριου θα ήθελα να μιλήσουμε λίγο>> Ο Άλεξ σταμάτησε απότομα και γύρισε να με κοιτάξει. Ήταν αρκετά ψηλός γύρο στο 1.95, 30 χρονών, με γαλανά μάτια σαν της θάλασσας, μαύρα μαλλιά και έβγαζε μια υπεροψία. Του χαμογέλασα όλο νόημα. Δεν χρειάστηκε αρκετά για να καταλάβει τι ακριβώς τον ήθελα. Μόλις βγήκε και ο τελευταίος απο την αίθουσα πήγε και κλείδωσε την πόρτα της αίθουσας. Καιγόμουν και ήθελα απελπισμένα κάποιον να με δροσίσει. Ο Άλεξ και έγω δεν είχαμε ακριβώς σχέση πιο πολύ ικανοποιούσαμε της δίψα μας για σεξ. Για πολύ αχόρταγο σεξ αυτό που σε άφηνε χωρίς ανάσα στο τέλος το βρόμικο σέξ. Δεν υπήρχαν συναισθήματα μεταξύ μας ήμασταν ας πούμε επαγγελματίες. Ο Άλεξ με πλησίασε με αργό βήμα το αργό που ένιωθα οτι μέχρι να με φτάσει θα έιχα γίνει τόσο μούσκεμα που με μόνο του ένα άγγιγμα θα τέλειωνα. Μετά απο 8 χρόνια που ήμουν στην εταιρία του πατέρα μου και είχα αναλάβει το μάρκετινγκ ένιωθα ότι μόνο το σεξ με κάνει να ξεχνιέμαι απο τις δύσκολές μέρες της καθημερινότητας περιτριγυρισμένη απο ηλίθιους οι οποίοι δεν μπορούσαν να κάνουν σωστά την δουλεία τους - σαν αυτούς που είχα πριν λίγο μπροστά μου. Τώρα όμως έβλεπα μόνο τον Άλεξ και τον πόθο του να είναι χαραγμένος στα μάτια του όπως και στο πέος που φαινόταν ξεκάθαρα απο το παντελόνι του. Ο Άλεξ ευτυχώς ήταν απο τους προικισμένους άντρες και αύτο ήταν σίγουρα ένα συν στην λίστα μου για τους Άντρες για σεξ όπως τους αποκαλούσα.
Ο Άλεξ με έπιασε απο την μέση και με φίλησε. Δεν ήταν ενα φιλί ρομαντικό αλλα ένα φιλί όλο πάθος καθώς η γλώσσα του έμπαινε όλο και πιο βαθιά στο στόμα μου χωρίς να βρει κανένα απολύτως εμπόδιο. Τα χέρια του έπιασαν την μέση μου με σήκωσε και με ακούμπησε πάνω στο μεγάλο ορθογώνιο τραπέζι της αίθουσας χωρίς να σταματήσει μα με φιλάει.<<Περίμενα πως και πως για να μπω μέσα στο υγρό μουνάκι σου Άνα>> λέει ανάμεσα στα φιλία μας. <<Δεν θα αντέξω για πολύ ακόμα>> του λέω με τρεμάμενη φωνή. Ο Άλεξ βάζει το ένα του χέρι μέσα απο την φούστα μου και με μια κίνηση σχίζει το καλσόν μου. Θα πρέπει να βρω ένα τρόπο να το αντικαταστήσω μετά. Παραμερίζει το εσώρουχό μου και χώνει το ένα του δάχτυλο μέσα μου και μετά άλλο ένα ένιωθα σαν ηφαίστειο έτοιμο να εκραγεί. <<Είσαι τόσο υγρή - πάντα τόσο υγρή>> λέει μέσα απο τα δόντια του. Ένιωθα την στύση του στο μπούτι μου. <<Πρέπει να τον δοκιμάσω>> Με μια ξαφνική κίνηση βγάζει τα δάκτυλα του απο μέσα μου και σκύβει ανάμεσα στα πόδια και νιώθω την γλώσσα του πάνω στην κλειτορίδα μου. Έτρεμα τα μάγουλά μου είχαν γίνει κατακόκκινα απο τον πόθο και ένιωθα οτι πλησίαζα σε ένα μεγάλο οργασμό. <<Μην τελειώσεις>> μου είπε με έναν κάπως προειδοποιητικό τόνο. Σηκώνετε όρθιος και με φιλάει ενώ εγώ ένιωθα την γεύση απο τα υγρά μου στο στόμα μου πλέων. Ένιωθα τόσο βρώμική αλλά και τόσο καυλωμένη ταυτόχρονα. Δεν κατάλαβα πότε είχε ανοίξει το παντελόνι του και πλέον έβλεπα μπροστά μου το μεγάλο του πέος και πλήρης στύση απορούσα πως άντεχε ακόμα και δεν είχε ήδη τελειώσει. <<Γλύφτον>> είπε κοφτά με μάτια να πετούν σπίθες. Τον πήρα στα χέρια μου και ο Άλεξ πλησίασε πιο κοντά στο τραπέζι για να με διευκολύνει. 'Άνοιξα το στόμα μου και τον έβαλα όλον μέσα πλέον είχα συνηθίσει το μέγεθός του και δεν με φόβιζε. Στην αρχή τον έγλυφα με αργές κινήσεις και μετά άρχισα να επιταχύνω τον ρυθμό μου. Ένιωθα τις βλάβες στο πέος του να αρχίζουν να συσπάνε.
BINABASA MO ANG
Σκοτεινή επιθυμία
RomanceΗ Άννα Σουάν είναι μια εικοσιεπτάχρονη πετυχημένη διευθυντήρια μάρκετινγκ στην εταιρία του πατέρα της, στην ίδια που δουλεύει και ο Αλεξάντερ Άντριου ένας σέξι πετυχημένος στην δουλεία του άντρας, που στα τριάντα του χρόνια έχει κτίσει μια επιτυχημ...