Κατεβαίνω τα δυο σκαλοπάτια και μπαίνω στο άλλο σαλόνι. Τα ξαδέλφια μου κάθονται στον άσπρο καναπέ και παρακολουθούν μια ταινία στην τηλεόραση με τα πόδια του πάνω στο γυάλινο τραπεζάκι. Έτσι και μπουν μέσα τώρα οι μανάδες μας σίγουρα θα τους τα ψάλουν πηγαίνω σιγά σιγά στις μύτες των ποδιών μου από πίσω τους και τους χτυπάω στα μπράτσα κάνοντάς τους να πεταχτούν όρθιοι και να βγάλουν μια κραυγή. <<Άννα γαμώτο μας τρόμαξες>> φωνάζει ο Λούκας ενώ έχω γελάω και με αγκαλιάζει και τον ακολουθεί και η Ολίβια <<Σορρυ αλλά δεν κρατήθηκα, το ξέρετε πως εάν έμπαιναν οι μανάδες μας και σαν έβλεπαν με τα πόδια στο τραπεζάκι θα τα ακούγατε>> τους λέω προειδοποιητικά <<Δηλαδή μας έσωσες από βέβαιο θάνατο>> λέει η Ολίβια γελώντας. Καθίσαμε όλοι παρέα στον καναπέ και συζητήσαμε για την καθημερινότητά μας η Ολίβια είναι στο πανεπιστήμιο του Τορόντο μαζί με τον Λούκας. Ολίβια σπουδάζει ιατρική ενώ ο Λούκας ιστορία της τέχνης.
Μετά απο μια ώρα η μητέρα μου ήρθε να μας φωνάξει να φάμε είναι η μόνες μέρες του χρόνου που δεν φτιάχνουν για εμάς άλλοι το φαγητό αλλά μαγειρεύουν οι μητέρες μας. Πηγαίνουμε στην μεγάλη τραπεζαρία η οποία είναι υπερυψωμένη πάνω από την τεράστια κουζίνα μας σε άσπρο χρώμα με τεράστια παράθυρα που μπορείς άνετε να δεις τον εξωτερικό χώρο. Εγώ με τα ξαδέλφια μου καθόμαστε δίπλα δίπλα ενώ οι γονείς μας απέναντι. Οι μανάδες μας έχουν βάλει ήδη την γαλοπούλα να μαριναριστεί από σήμερα για το το αυριανό μας τραπέζι. Σήμερα έχουν φτιάξει μια υπέροχή μυρωδάτη σούπα από μοσχάρι η οποία ταιριάζει υπέροχα με τον χειμωνιάτικο καιρό. Βάζω στο κρυστάλλινο ποτήρι μου λευκό κρασί όπως και όλοι οι υπόλοιποι. <<Καλώς βρεθήκαμε όλοι παρέα>> λέει ο πατέρας μου σηκώνοντας το ποτήρι και εμείς το ακολουθούμε και πίνουμε από μια γουλιά πριν αφήσουμε τα ποτήρια μας στο τραπέζι. Συζητάμε κυρίως για την δουλειά και το επαγγελματικό μας μέλλον ενώ η Ολίβια με τον Λούκας μας λένε τα σχέδια τους για το μέλλον.
YOU ARE READING
Σκοτεινή επιθυμία
RomanceΗ Άννα Σουάν είναι μια εικοσιεπτάχρονη πετυχημένη διευθυντήρια μάρκετινγκ στην εταιρία του πατέρα της, στην ίδια που δουλεύει και ο Αλεξάντερ Άντριου ένας σέξι πετυχημένος στην δουλεία του άντρας, που στα τριάντα του χρόνια έχει κτίσει μια επιτυχημ...