κεφάλαιο 26

353 12 0
                                    

Είμαι στο γραφείο και περιεργάζομαι κάποια έγραφα εδώ και αρκετή ώρα είναι για μια νέα διαφημιστική καμπάνια αλλά κάτι δεν μου αρέσει σε αυτές τις προτάσεις μας και προσπαθώ να βρω το λάθος αλλά μάταια. Ίσως φταίει το γεγονός πως το μυαλό μου είναι εδώ αλλά τα μάτια μου κοιτάζουν κλεφτά το απέναντι γραφείο. Δεν έχουμε μιλήσει με τον Άλεξ από εκείνο το βράδυ στο κλαμπ είναι πολύ τυπικός μαζί μου ακόμα και στις συσκέψεις που έτυχε να κάτσουμε δίπλα - δίπλα το μόνο που μου είπε ήταν ένα σκέτο καλημέρα χωρίς να με κοιτάξει καθόλου όλη την υπόλοιπη ώρα. Αντίθετα με εμένα που δεν άντεχα να κάθομαι δίπλα του και κρατιόμουν να μην τον αρπάξω και να τον φιλήσω χωρίς να με νοιάζει που θα μας έβλεπαν όλοι ακόμη και ο πατέρας μου τόσο πολύ εξαρτημένη ήμουν πλέον από αυτόν. Παρατηρώ πως το γραφείο του έχει σχεδόν αδειάσει εκτός από τον υπολογιστή του και κάποια άλλα πράγματα πάνω στο γραφείο του τα υπόλοιπα έχουν μπει όλα σε κούτες και είναι στο γραφείο του πατέρα μου πλέον. Όπως το γραφείο του Άλεξ έτσι και του πατέρα μου αδειάσει βεβαία ακόμα ο πατέρας μου δεν έχει φύγει τυπικά μέχρι αύριο δηλαδή όπου και είναι η δεξίωση και θα αναγγείλει και επίσημα την αποχώρισή του. Μέσα στις γιορτές οι υπεύθυνοι θα μεταφέρουν όλα τα πράγματα του μπαμπά μου. Όσον αφορά τα έγραφα θα πάνε στην αποθήκη ενώ, τα προσωπικά του αντικείμενα θα τα πάρει μαζί του. Ο Άλεξ με την νέα χρονιά θα βρει το νέο του γραφείο ταχτοποιημένο και έτοιμο για να αναλάβει την νέα του θέση. 

Η θέση που είχε ο Άλεξ μέχρι πρότινος θα παραμείνει άδεια μέχρι να διαλέξει ο ίδιος τον αντικαταστάτη του. Η εταιρία μας θα μείνει κλειστεί για δέκα μέρες για τις χριστουγεννιάτικες μας διακοπές εγώ βέβαια δεν έχω κανονίσει να πάω πουθενά λόγω τις δουλειάς αλλά δεν έχω και πολύ όρεξη ειδικά με τις εξελίξεις τώρα τελευταία προτιμώ να κάτσω σπίτι και να ξεκουραστώ όσο μπορώ πιο πολύ. Το σταθερό τηλέφωνο πάνω στο γραφείο μου και βλέπω πως με καλεί η Έλενα το σηκώνω <<Ορίστε Έλενα;>> της λέω <<Άννα η μητέρα σου είναι στην άλλη γραμμή θέλει να σου μιλήσει>> μου λέει χαρωπά <<Εντάξει Έλενα >> λέω και σηκώνω την άλλη γραμμή <<Μαμά>> λέω για να καταλάβει πως έχει εμένα στην άλλη πλευρά του τηλεφώνου <<Άννα αγάπη μου καλημέρα τι κάνεις>> μου λέει και μπορώ να την φανταστώ να κάθετε στο καναπέ με ένα πλατύ χαμόγελο και να μου μιλάει << Μια χαρά μαμά στην δουλειά είμαι συμβαίνει κάτι>> σκέφτομαι αφού συνήθως ποτέ δεν με καλεί εν ώρα εργασίας <<Όχι όλα μια χαρά απλά πήρα να σου πω πως στις έξι το απόγευμα θα σου φέρουν το φόρεμα και τα υπόλοιπα αξεσουάρ>> λέει χαρούμενη <<Οκ μαμά σε ευχαριστώ πολύ θα είμαι σπίτι να τα παραλάβω>> λέω ενώ ταυτόχρονα σημειώνω κάποια πράγματα στα έγραφα για να μην το ξεχάσω <<Α, Άννα αύριο να περάσουμε να σε πάρουμε με το αμάξι;>> με ρωτάει η μητέρα μου. 

Σκοτεινή επιθυμίαWhere stories live. Discover now