κεφάλαιο 24

333 14 0
                                    

Η Αλεξάνδρα μου έφερε έξι διαφορετικά παπούτσια σε ασημί χρώμα για να διαλέξω. <<Νομίζω πως αυτά θα ταιριάζουν πολύ ωραία με το φόρεμά μου τι λέτε;>> τις ρώτησα δείχνοντας ένα δεκάποντο πέδιλο Stuart Weitzman  το οποίο, πάνω από τα δάχτυλα του ποδιού ήταν διακοσμημένο με κρυσταλλάκια <<Πολύ καλή επιλογή Άννα κομψό και λαμπερό>> λέει η Αλεξάνδρα <<Συμφωνώ και εγώ είναι πολύ ωραίο πέδιλο>> λέει η μητέρα μου << Εγώ θα ήθελα κάτι πιο χαμηλό Αλεξανδρέα>> λέει η μητέρα καθώς η Άντζελα μάζευε τα υπόλοιπα παπούτσια που είχε βγάλει για να διαλέξω εγώ. <<Φυσικά Ιζαμπέλα ότι προτιμάς>> λέει και πηγαίνει να φέρει κάποια ζευγάρια μαύρα παπούτσια για την μητέρα μου. Μετά από δέκα λεπτά η μητέρα μου κατέληξε σε ένα ζευγάρι μυτερές γόβες slingback του οίκου Dolce & Gabbana που έχουν κρυστάλλους στο μπροστά μέρος, ενώ το ύψους τους δεν ξεπερνάει τα έξι εκατοστά . Διαλέξαμε επίσης δυο τσάντες φακέλους η μητέρα μου έναν μαύρο Saint Laurent αντίθετα, εγώ διάλεξα σε ίδια απόχρωση με το φόρεμα μου από Jimmy Choo.

 Διαλέξαμε επίσης δυο τσάντες φακέλους η μητέρα μου έναν μαύρο Saint Laurent αντίθετα, εγώ διάλεξα σε ίδια απόχρωση με το φόρεμα μου από Jimmy Choo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Κατά τις οκτώμισι και μετά από σχεδόν δυόμιση ώρες τελειώσαμε τα ψώνια μας και ένιωθα ξεθεωμένη <<Καληνύχτα μαμά>> της λέω ενώ την αποχαιρετώ έξω από τον οίκο μόδας <<Καλό βράδυ αγάπη μου και πως είπαμε μην με ξεχνάς να παίρνεις που και που κανένα...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Κατά τις οκτώμισι και μετά από σχεδόν δυόμιση ώρες τελειώσαμε τα ψώνια μας και ένιωθα ξεθεωμένη <<Καληνύχτα μαμά>> της λέω ενώ την αποχαιρετώ έξω από τον οίκο μόδας <<Καλό βράδυ αγάπη μου και πως είπαμε μην με ξεχνάς να παίρνεις που και που κανένα τηλέφωνο>> μου λέει αγκαλιάζοντάς με <<Ναι μαμά θα τα πούμε σύντομα>> της λέω και φεύγω πηγαίνοντας προς το αμάξι μου ενώ η μητέρα μου περιμένει την το σοφέρ για να την πάει σπίτι. Ύστερα από μίση ώρα παρκάρω έξω από το διαμέρισμά μου και αφού κλειδώνω το αμάξι μου πηγαίνω προς την είσοδο <<Καλησπέρα Φίλιπ>> λέω και γυρίζει να με κοιτάξει ενώ είναι καθισμένος πίσω από το γραφείο στην είσοδο <<Καλησπέρα δεσποινίς καλή ξεκούραση>> μου λέει ενώ συνεχίζω να προχωράω προς το ασανσέρ.  

Σκοτεινή επιθυμίαWhere stories live. Discover now