κεφάλαιο 6

464 19 1
                                    

Ο Άλεξ με σήκωσε στα στα χέρια του και ανεβήκαμε στο υπνοδωμάτιο του. Ήταν και αυτό στις ίδιες αποχρώσεις με το υπόλοιπο σπίτι με άσπρους τοίχους και έπιπλά. Αλλά στην μέση δέσποζε ένα τεράστιο σε μαύρο βελούδινο χρώμα κρεβάτι με μαύρα σατέν σεντόνια πάνω του. Ο Άλεξ με άφησε απαλά στο κρεβάτι θυμάμαι να με φιλάει με πάθος και να κατακτά το σώμα μου για άλλη μια φορά πριν τα μάτια μου κλείσουν και αποκοιμηθώ στο σπίτι του Άλεξ - στο κρεβάτι του Άλεξ. 

Το εκτυφλωτικό φως που έμπαινε απο τις μεγάλες τζαμαρίες της κρεβατοκάμαρας τις οποίες εχθές δεν είχα προσέξει, έκαναν τα μάτια μου να ανοίξουν παρά την θέληση μου ήθελα να κοιμηθώ

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Το εκτυφλωτικό φως που έμπαινε απο τις μεγάλες τζαμαρίες της κρεβατοκάμαρας τις οποίες εχθές δεν είχα προσέξει, έκαναν τα μάτια μου να ανοίξουν παρά την θέληση μου ήθελα να κοιμηθώ. Πρώτη φορά ένιωθα τόσο αναζωογονημένη και χαλαρή, δεν ένιωθα κουρασμένη είχα κοιμηθεί χωρίς να ξυπνήσω ούτε μια φορά το βράδυ , πράγμα αδύνατο για εμένα. Τρεμόπαιξα τα βλέφαρα μου και κοίταξα γύρω μου. Τα γεγονότα της χθεσινής ημέρας ήρθαν και με χτύπησαν απότομα. Τι είχα κάνει έκανα  σεξ με τον Άλεξ στο σπίτι του και μετά κοιμηθήκαμε στο κρεβάτι του. Όχι αυτό δεν ήταν μέσα στα σχεδία μου αυτό δεν έπρεπε να συμβεί δενόμασταν συναισθηματικά έτσι. Έπρεπε να φύγω. Βλέπω τον Άλεξ να έρχεται μέσα στο δωμάτιο φορώντας μόνο ένα παντελόνι φόρμας κρατώντας ένα δίσκο με πρωινό <<Δεν ξέρω τι τρως το πρωί για αυτό έφτιαξα διάφορα>>  είπε και μου έδωσε ένα πεταχτώ φιλί. Έφτιαξε είπε δεν ήξερα οτι μαγειρεύει. Ο δίσκος είχε καφέδες ,πορτοκαλάδες, κρουασανάκια ομελέτα. Χριστέ μου λες και ήμαστε σε εστιατόριο. Ο Άλεξ πρόσεξε που κοίταζα τον δίσκο αινιγματικά <<Εάν θες κάτι άλλο μπορώ να φτιάξω έχουμε και ψωμάκια φρυγανιές και διάφορες γεύσεις απο μαρμελάδες κάτω>> είπε λίγο αγχωμένος <<Όχι Άλεξ δεν χρειάζεται ο καφές μόνο φτάνει, δεν τρώω το πρωί>> είπα και πήρα την κούτα με τον καφέ στα χέρια μου. Μμμ τέλειος όπως και ο άντρας που είχα απέναντί μου αλλά εγώ απείχα πολύ απο το τέλειο... 

Κοίταξα τα τεράστιο δωμάτιο εχτές είχα δει και άλλες πόρτες καθώς ανεβαίναμε προς τα πάνω πρέπει να έχει και άλλα υπνοδωμάτιο. Τα μάτια μου στάθηκαν σε μια πόρτα μέσα στο δωμάτιο το μπάνιο ήταν εκεί. Ό Άλεξ το πρόσεξε που κοίταζα <<Εάν θες να πας στο μπάνιο σου έχω αφήσει καθαρές πετσέτες  μέσα  και ένα καινούργιο σφουγγάρι μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις>> έγνεψα καταφατικά <<Πρέπει να κάτω ένα τηλεφώνημα για κάποια οικονομικά θέματα τις εταιρίας θα είμαι κάτω εάν με χρειαστείς>> μου είπε και σηκώθηκε απο το κρεβάτι που καθόταν τόση ώρα δίπλα μου. <<Άλεξ>> είπα και γύρισε να με κοιτάξει <<Μπορείς να μου φέρεις τα ρούχα μου απο κάτω>> είπε και ένιωσα λίγη ντροπή μέσα καθώς θυμήθηκα τον τρόπο που τα αποχωρίστηκα εχθές. <<Φυσικά θα τα αφήσω στο κρεβάτι>> μου είπε απαλά και βγήκε απο το δωμάτιο. Τύλιξα γύρω μου το μαύρο σεντόνι και σηκώθηκα απο κρεβάτι. Προχώρησα μέσα στο μπάνιο Χριστέ μου ήταν τεράστιο σχεδόν όσο το υπνοδωμάτιο του. 

Σκοτεινή επιθυμίαOù les histoires vivent. Découvrez maintenant