κεφάλαιο 38

394 11 0
                                    

Ανοιγοκλείνω τα μάτια μου και χασμουριέμαι καθώς κλείνω το ξυπνητήρι που χτυπάει ασταμάτητα αν και κοιμήθηκα σχεδόν επτά ώρες νιώθω ακόμα κουρασμένη. Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και πηγαίνω όπως πάντα στο μπάνιο και στην συνέχεια στην κουζίνα για να ετοιμάσω τον καφέ μου. Πρώτη μέρα στην δουλειά σκέφτομαι από την στιγμή που μπήκε ο νέος χρόνος και ελπίζω να πάει καλύτερα από την περσινή χρονιά. Μετά από μισή ώρα στέκομαι μπροστά στην ντουλάπα μου και προσπαθώ να διαλέξω τι θα φορέσω ήρθε η ώρα να βάλω μπροστά το σχέδιό μου για την κατάκτηση του Άλεξ. 

Διαλέγω μια μαύρη ψηλόμεση φούστα pencil η οποία κολακεύει την σιλουέτα μου και ένα άσπρο φανελένιο στενό μπλουζάκι αμάνικο το οποίο το βάζω μέσα από την φούστα μου και τέλος ένα μαύρο μπλέιζερ. Φοράω ένα σετ μαύρα δαντελωτά εσώρουχα και το μαύρο καλσόν μου με ραφή στο πίσω μέρος του. Ισώνω λίγο τα μαλλιά μου και κάνω ένα ελαφρύ μακιγιάζ τέλος, παίρνω τις δωδεκάποντες γόβες στιλέτο μου από Guess και ολοκληρώνω το λουκ μου με ένα ζευγάρι ασημένια σκουλαρίκια και φοράω το μαύρο μακρύ παλτό μου από Babylon. Βάζω στην τσάντα μου το κινητό μου και βγαίνω από το διαμέρισμά μου. Κατεβαίνω στο ισόγειο και προχωράω προς την έξοδο για να πάω στο αυτοκίνητό μου. 

Ύστερα από μισή ώρα βρίσκομαι στο πάρκινγκ της εταιρίας μας βλέπω το αμάξι του Άλεξ παρκαρισμένο και παίρνω μια βαθιά ανάσα πριν βγω από το αμάξι μου. Κόσμος πηγαινοέρχεται στην είσοδο των γραφείων και περιμένω υπομονετικά το ασανσέρ να κατέβει ώστε να μπω μέσα μαζί με τους υπόλοιπους υπαλλήλους που περιμένουν μαζί με εμένα. Η Μάγκι όπως πάντα είναι στο πόστο της <<Καλημέρα Μάγκι καλή χρονιά>> της λέω καθώς περνάω από μπροστά της <<Καλή χρονιά Άννα>> μου εύχεται και αυτή <<Άννα καλώς ήρθες καλή χρονιά πως πέρασες;>> με ρωτάει η Έλενα μόλις με βλέπει να πλησιάζω <<Μια χαρά Έλενα εσύ;>>  την ρωτάω καθώς ανοίγω την πόρτα και πηγαίνω προς το γραφείο μου <<Υπέροχα μακάρι να είχαμε λίγες ακόμη μέρες άδεια>> μου λέει και της χαμογελάω <<Τι έχουμε>> την ρωτάω και κάθομαι αναπαυτικά στην καρέκλα μου.  <<Νέους πελάτες που ενδιαφέρονται και η καμπάνια για τον κύριο Κέιν είναι έτοιμη να βγει εδώ έχω κάποια χαρτιά για υπογραφές>> λέει η Έλενα και αφήνει έναν πάκο με χαρτιά στο γραφείο μου <<Α και να μην το ξεχάσω ο διευθυντής σας ζήτησε να πάτε στο γραφείο που κατά τις τέσσερις για να μιλήσετε σχετικά με την αναφορά που είχατε δώσει πριν τις γιορτές>> συμπληρώνει η Έλενα και με κοιτάζει. Παίρνω μια βαθιά ανάσα <<ΟΚ Έλενα θα τα υπογράψω και θα σε φωνάξω να τα πάρεις και πες στον Άλεξ πως θα είμαι το γραφείο του στις τέσσερις>> της λέω και βγαίνει από το γραφείο μου κλείνοντάς την πόρτα.

Σκοτεινή επιθυμίαWhere stories live. Discover now