Μόλις είχα βγει από το ντουζ στο σπίτι του Άλεξ και πάω προς στο υπνοδωμάτιο για να στεγνώσω τα μαλλιά μου και να ντυθώ. Άλλο ένα βράδυ που είχα κοιμηθεί σπίτι του, εδώ που τα λέμε περισσότερες φορές κοιμάμαι εδώ παρά στο δικό μου το τελευταίο διάστημα ευτυχώς όμως σήμερα ήταν Κυριακή οπότε δεν θα έτρεχα να ντυθώ στο δικό μου με την ψυχή στο στόμα φόρεσα τις φόρμες μου και κατέβηκα προς την κουζίνα που όπως κάθε φορά ο Άλεξ ετοιμάζει το πρωινό μας. Έχω πάρει ήδη ενάμιση κιλό εάν συνεχίσει να με ταΐζει έτσι δεν θα μου κάνουν τα ρούχα μου σε λίγο καιρό. Ο Κρις σπάνια έρχεται στο σπίτι του Άλεξ αφού μένει συνέχεια στο σπίτι της Μίας μετά την Πρωτοχρονιά που γυρίσαμε πίσω όλοι μαζί. Η Μία πετάει στα ουράνια είναι ξετρελαμένη μαζί του όπως μας είπε όταν βγήκαμε για καφέ όλες μαζί την Τρίτη φυσικά τους είπα πως με τον Άλεξ πλέον ήμαστε μαζί αν και δεν έχουμε εμφανιστεί δημόσια οι γονείς μας πλέον το ξέρουν.
Αναγκάστηκα εγώ τουλάχιστον να το πω αφού ένα απόγευμα που μου τηλεφώνησε η μητέρα μου για να μάθει τι κάνω άκουσε την φωνή του Άλεξ και με πίεσε να μάθει με ποιον ήμουν και έτσι της είπα την αλήθεια. Νομίζω πως παρ' όλο που δεν ήμουν μπροστά μπορούσα να δω την αντίδρασή της θα είναι μείνει με το στόμα ανοιχτό αφού σε καμία περίπτωση δεν περίμενε πως κάτι έτρεχε μεταξύ μας αν και είχε παρατηρήσει την περίεργη συμπεριφορά μου όταν ήταν μπροστά ο Άλεξ αλλά, πίστευε το ακριβώς αντίθετο ότι δεν τον συμπαθούσα καθόλου. Μπήκα στην κουζίνα και η μυρωδιά από την ομελέτα μου έσπασε την μύτη. Προχώρησα προς τον Άλεξ και τον αγκάλιασα από πίσω καθώς εκείνος μαγείρευε. <<Ξύπνησες μωρό μου>> λέει και με φιλάει απαλά στα χείλη <<Τι θες να κάνουμε σήμερα, θες να πάμε βόλτα;>> με ρωτάει ενώ συνεχίζει να ανακατεύει την ομελέτα <<Όχι προτιμώ να κάτσουμε μέσα>> του λέω και ακουμπάω με την πλάτη μου πάνω στην κουζίνα <<Μου αρέσει η πρότασή σου>> λέει και χαμογελάει <<Μπορούμε να δούμε καμία ταινία αν θες>> προτείνω <<Ότι θες μωρό μου>> λέει και βάζει στα πιάτα την ομελέτα. Παίρνω δυο κούπες και φτιάχνω esspreso ο Άλεξ πηγαίνει μέσα στην τραπεζαρία τα πιάτα και βγάζει από το φούρνο ένα ταψί με ζεστά κρουασάν.
Καθόμαστε την τραπεζαρία και απολαμβάνουμε το υπέροχο πρωινό μας <<Αύριο έχουμε σύσκεψη με τον Κέιν>> μου λέει ο Άλεξ <<Το ξέρω είναι όλα έτοιμα για να βγει η στην δημοσιότητα η διαφήμιση>> του λέω και πίνω από από τον καφέ μου καθώς τρώω την ζεστή ομελέτα μου <<Μετά έχουμε δείπνο με τον νέο μας πελάτη Χάρι Σμίθ>> συνεχίζει ο Άλεξ και παίρνει ένα κρουασάν <<Ναι με ενημέρωσε η Έλενα στις τέσσερις και μισή στο Per Se>> του λέω και κουνάει καταφατικά το κεφάλι του. <<Α ο Κρις μου πρότεινε να βγούμε όλοι μαζί εάν θες το άλλο Σάββατο για ποτό>> λέει ο Άλεξ και πίνει τον καφέ του <<Δεν έχω πρόβλημα μου αρέσει η παρέα του>> του λέω κοιτάζοντάς τον <<Νομίζω πως ο αδελφός μου την έχει πατήσει άσχημα με την Μία>> και βλέπω να ζωγραφίζετε στα χείλη του ένα μικρό χαμόγελο <<Και η Μία δεν πάει πίσω όλο για τον Κρις μιλάει>> του λέω χαμογελαστά. Χαίρομαι πραγματικά για την φίλη μου που είναι ευτυχισμένη και τον Κρις τον συμπαθώ πολύ ειδικά όταν βγάζει εκτός εαυτού τον Άλεξ με αυτά που λέει και με κάνει να γελάω μαζί τους <<Η μητέρα μου τον παρακαλεί να γυρίσει πίσω αλλά αυτός λέει πως θα βρει εδώ δουλειά>> λέει ο Άλεξ και φαίνεται πως σκεπτικός <<Τέλος πάντων τι θες να σου φτιάξω για βραδινό μωρό μου>> λέει και μου χαμογελάει <<Με κακομαθαίνεις>> του λέω και σηκώνομαι κάνοντας τον κύκλο του τραπεζίου και κάθομαι στα πόδια του <<Μου αρέσει να σε κακομαθαίνω μωρό μου>> λέει και με φιλάει στο στόμα με πάθος
YOU ARE READING
Σκοτεινή επιθυμία
RomanceΗ Άννα Σουάν είναι μια εικοσιεπτάχρονη πετυχημένη διευθυντήρια μάρκετινγκ στην εταιρία του πατέρα της, στην ίδια που δουλεύει και ο Αλεξάντερ Άντριου ένας σέξι πετυχημένος στην δουλεία του άντρας, που στα τριάντα του χρόνια έχει κτίσει μια επιτυχημ...