κεφάλαιο 8

411 18 2
                                    

Είδα το όνομα της Μία στην οθόνη το σήκωσα. <<Άννα>> ακούστηκε από την άλλη πλευρά μια γλυκιά φωνή <<Μία γειά>> είπε αγουροξυπνημένη <<Μη μου πεις ότι ακόμα κοιμόσουν>> ένιωσα την ένταση της φωνή της να ανεβαίνει. Κοιτάζω την ώρα γρήγορα στο κινητό μου 8:30 γαμώτο παρακοιμήθηκα <<ΆΝΝΑ>> φωνάζει η Μία από την άλλη πλευρά <<Θα κάνω γρήγορα Μία δεν θα αργήσω με πήρε ο ύπνος>> λέω κάπως απολογητικά <<Το καλό που σου θέλω στις 9:30 να είσαι στο SOHO>> λέει αυστηρά <<Ναι Μία άσε με να ετοιμαστώ τώρα>> της λέω  και έκλεισα το κινητό πριν η Μία μου πει τίποτα άλλο. Γαμώτο πως θα προλάβω σε μια ώρα να ετοιμαστώ και να είμαι εκεί το Soho απέχει τουλάχιστον 20 λεπτά από το σπίτι μου με το αμάξι μου. Γύρισα τα μάτια μου με αγανάκτηση δεν είχα αμάξι το άφησα στο γραφείο μου χθες και μέσα στην ταραχή μου είχα ξεχάσει να πάω  να το πάρω τώρα έπρεπε να βρω ταξί. 

Προχωράω γρήγορα στο δωμάτιο μου ευτυχώς η βροχή είχε σταματήσει κάτι ήταν και αυτό.  Ισώνω όσο πιο γρήγορα τα μαλλιά μου και βάφομαι ελάχιστα  και βγάζω από την ντουλάπα ένα μαύρο κοντό σατέν φόρεμα με ψιλές τιράντες που σχημάτιζαν Χ και άφηναν ανοιχτή όλη την πλάτη . Το φοράω γρήγορα κοιτάζομαι γρήγορα στον καθρέφτη ευτυχώς που στο στήθος ήταν πιο χοντρό το ύφασμα του φορέματος και δεν ανησυχώ μη τυχόν και φανεί από μέσα το στήθος μου αφού δεν φόρεσα σουτιέν. Κοιτάζω την ώρα στο κινητό μου 9:12 FUCK δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι σε είκοσι λεπτά περίπου στο κλαμπ. Παίρνω τις δωδεκάποντες κόκκινες γόβες που έκαναν ωραία αντίθεση με το φόρεμά μου. Φοράω γρήγορα και το μαύρο παλτό μου και πιάνω και την μαύρη τσάντα φάκελο με ασημί αλυσίδα και προχωράω σχεδόν τρέχοντας στην κουζίνα. 

Καλώ ένα uber γρήγορα από το κινητό μου σε 5 λεπτά θα είναι από κάτω. Βάζω το κινητό στην τσάντα μου παίρνω τα κλειδιά μου και βγαίνω από το διαμέρισμα μου. Την ώρα που βγαίνω από την είσοδο παρκάρει το uber απ' έξω. Τέλεια μπαίνω μέσα και του δίνω την διεύθυνση για το κλαμπ κοιτάζω την ώρα 9:28 μπαίνω στο messager και στέλνω μήνυμα στην Έλσα ότι είμαι στο δρόμο για το κλαμπ και να συναντηθούμε απ' έξω. Μου έρχεται αμέσως η απάντηση ότι πρώτον έχω αργήσει και δεύτερον θα με περιμένουν. Το uber μου μπαίνει στην γέφυρα George Washington με κατεύθυνση το SOHO ευτυχώς δεν έχει πολύ κίνηση. Η θέα από την γέφυρα σου κόβει την ανάσα είναι υπέροχη.

Μετά από δεκαπέντε λεπτά το uber παρκάρει μπροστά από το κλαμπ το οποίο έχει ήδη μια ουρά από κόσμο που περιμένει να μπει μέσα πάνω από 5 μέτρα. Πληρώνω τον οδηγό και βγαίνω έξω με μια γρήγορη ματιά εντοπίζω αμέσως την Έλσα και την Μία να περιμένουν κοντά στο κλαμπ. Τις πλησιάζω και αγκαλιαζόμαστε <<Καλησπέρα κορίτσια συγνώμη που άργησα>> λέω με απολογητικό ύφος <<Συγχωρεμένη αλλά άλλη φορά δεν θα σε περιμένουμε>> μου λέει η Μία χαμογελώντας και με σκουντάει <<Άντε πάμε μέσα επιτέλους>> λέει και προχωράει ενώ εγώ με την Έλσα την ακολουθούμε <<Μία που πας δεν θα περιμένουμε στην ουρά>> μου σκάει ένα πλατύ χαμόγελο και προχωράει προσπερνώντας όλους όσους περιμένουν μέχρι που φτάνει μπροστά στους δυο άντρες που είναι στην είσοδο του κλαμπ. Πλησιάζει στο αυτί του ενός και κάτι του λέει ενώ αυτός χαμογελάει και παραμερίζει ώστε να περάσουμε μέσα. Μια από τις κοπέλες που είναι  στην αρχή της ουράς κατσουφιάζει  βλέποντας μας να μπαίνουμε μέσα πριν από αυτές και κάτι λέει  αλλά, δεν άκουσα η Μία της κάνει μια γκριμάτσα και της βγάζει επιδεικτικά την γλώσσα. 

Σκοτεινή επιθυμίαWhere stories live. Discover now