Το άλλο πρωί ξυπνάω προσπαθώντας να τεντωθώ αλλά κάτι με εμποδίζει και ανοίγω τα μάτια μου η Μια έχει απλωθεί πάνω στο κρεβάτι μου η Μια... σκέφτομαι για λίγα λεπτά και μετά θυμάμαι πως μας πήρε ο ύπνος συζητώντας για τον Άλεξ και για τον Κρις. Τρίβω τα μάτια μου τα οποία έχουν μουτζουρωθεί από το χθεσινό μακιγιάζ μου και το φόρεμα μου έχει τσαλακωθεί αλλά και η Μια δεν είναι σε καλύτερη κατάσταση από εμένα κοιτάω την ώρα δέκα και τέταρτο σκουντάω την Μια αλλά δεν δείχνει να ξυπνάει. Χρειάζομαι απεγνωσμένα ένα ντουζ βγάζω το φόρεμα μου και το αφήνω να πέσει κάτω στο πάτωμα και προχωράω προς το ντουζ ανοίγω την πόρτα και αφήνω το ζεστό νερό να πέσει πάνω στο σώμα μου. Την ώρα που ξεπλένω το αφρόλουτρο από πάνω μου ακούω την Μια να ξυπνάει και να φωνάζει το όνομά μου μετά από λίγα λεπτά βγαίνω από το μπάνιο τυλιγμένη σε μια άσπρη πετσέτα <<Μια>> λέω καθώς μπαίνω στο δωμάτιο την βλέπω να κάθετε καθιστή στο κρεβάτι και να κοιτάζει το κινητό της γυρίζει και με κοιτάζει <<Μας πήρε ο ύπνος χθες>> μου λέει και κοιτάει το φόρεμά της <<Πρέπει να κάνω επειγόντος μπάνιο>> λέει και σηκώνετε από το κρεβάτι μου <<Μόλις τελειώσω θα κατέβω κάτω για πρωινό>> λέει και ανοίγει την πόρτα για να βγει αλλά για κακή μου τύχη ο Άλεξ με τον Κρις περνάνε απ' έξω ακριβώς εκείνη την στιγμή και σταματάνε κοιτώντας μας την Μια με ένα τσαλακωμένο φόρεμα και χάλια μακιγιάζ και εμένα ΓΥΜΝΗ ΜΕ ΜΙΑ ΠΕΤΣΕΤΑ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Είδα το βλέμμα αμέσως το βλέμμα του Άλεξ να αλλάζει και να γίνετε πιο σκοτεινό καθώς τα βλέμματά μας συναντιούνται για λίγα δευτερόλεπτα <<Μια όλα καλά; >> ρωτάει ο Κρις <<Ναι απλά μας πήρε ο ύπνος χθες έτσι πάω να κάνω μπάνιο>> λέει και κλείνει γρήγορα την πίσω της.
Η αλήθεια είναι πως μέσα μου ήλπιζα να ανοίξει την πόρτα και να μπει μέσα ο Άλεξ αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη στέγνωσα τα μαλλιά μου και τα ίσιωσα έκανα ένα απαλό μακιγιάζ. Αποφάσισα να φορέσω ένα φόρεμα κοκτέιλ αν και δεν θα πάμε σε κάπου θεώρησα σωστό να φορέσω κάτι επίσημο για την ημέρα την Πρωτοχρονιάς αν και πιστεύω πως η Μια θα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή με την επιλογή της πήρα το μακρυμάνικο φόρεμα σε μαύρο χρώμα από Elisabetta Franchi με χρυσά κουμπιά το οποίο έμοιαζε με σακάκι και το φόρεσα. Είχε μια βαθιά V λαιμόκοψη και τόνιζε την λεπτή μέση μου αλλά, ήταν αρκετά κοντό οπότε θα πρέπει να προσέχω τις κινήσεις μου. Το συνδύασα με γόβες στιλέτο σουέτ, της ίδιας σχεδιάστριας σε μαύρη απόχρωση αλλά το τακούνι καθώς και η μύτη της γόβας ήταν σε χρυσό χρώμα.
YOU ARE READING
Σκοτεινή επιθυμία
RomanceΗ Άννα Σουάν είναι μια εικοσιεπτάχρονη πετυχημένη διευθυντήρια μάρκετινγκ στην εταιρία του πατέρα της, στην ίδια που δουλεύει και ο Αλεξάντερ Άντριου ένας σέξι πετυχημένος στην δουλεία του άντρας, που στα τριάντα του χρόνια έχει κτίσει μια επιτυχημ...