Στις έξι παρά αποφασίζω να σηκωθώ από το κρεβάτι είναι μάταιο να προσπαθώ να κοιμηθώ από την ώρα που ξύπνησα δεν μπόρεσα να κλείσω ξανά τα μάτια μου φοβούμενη μήπως και δω πάλι εφιάλτη οπότε απλά καθόμουν περιμένοντας να χτυπήσει το ξυπνητήρι μου. Προχωράω στο μπάνιο Χριστέ μου τα μάτια μου έχουν τεράστιους μαύρους κύκλους λες και έχω να κοιμηθώ καμία εβδομάδα. Πλένω το πρόσωπό μου και βάζω την ενυδατική μου κρέμα μπας και καταφέρω να δείχνω πιο ανθρώπινη. Αφού τελειώνω από το μπάνιο πάω στην κουζίνα και φτιάχνω τον πρωινό μου καφέ. Πραγματικά δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση μαλώνω νοερά τον εαυτό μου πρέπει να βρω μια λύση ώστε να κοιμάμαι σαν άνθρωπος τα βράδια. Βάζω τον καφέ σε μια κούπα και κάθομαι λίγο στον καναπέ ανοίγοντας την τηλεόραση να ακούσω κάποια ενημερωτική εκπομπή ενώ πίνω τον καφέ μου.
Διαλέγω από την ντουλάπα μου ένα φόρεμα Ralph Lauren σε μπλε σκούρο χρώμα midi ενώ το ύφασμα του είναι λινό και έχει μακριά μανίκια και μία ασορτί ζώνη που κάνει την μέση μου ακόμα πιο λεπτή. Είναι πολύ ζεστό για τις χειμωνιάτικες μέρες σαν την σημερινή. Όπως άκουσα πριν λίγο στην τηλεόραση περιμένουν ισχυρή χιονόπτωση, ελπίζω αυτό να μην έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει μποτιλιάρισμα σήμερα στους δρόμους. Φοράω ένα μαύρο καλσόν και από πάνω το φόρεμά μου και βγάζω και ένα ζευγάρι μπλε σκούρες γόβες Guess. Αποφασίζω να φορέσω την μαύρη γούνα μου από Joseph Ribkoff για να είμαι όσο πιο ζεστά μπορώ. Κοιτάζω την ώρα στο κινητό μου επτά παρά τέταρτο μια χαρά σκέφτομαι έχω ακόμα χρόνο και βγάζω τα καλλυντικά μου. Προσπαθώ να καλύψω όσο μπορώ τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια μου αλλά και πάλι φαίνονται δυστυχώς ενώ στο υπόλοιπο πρόσωπό μου κάνω ένα πολύ ελαφρύ απλό μακιγιάζ. Ισιώνω με την ισιωτική μου το μαλλί μου γνωρίζοντας πως μέχρι το μεσημέρι με τέτοιο καιρό και υγρασία θα έχει φριζάρει και θα γίνει σγουρό αλλά δεν μπορώ να το αφήσω και έτσι.
Μετά από μισή ώρα κατεβαίνω με το ασανσέρ στο ισόγειο <<Καλημέρα Φίλιπ>> λέω ενώ φτάνω στην πόρτα <<Καλημέρα δεσποινίς καλή δουλειά>> μου λέει ο Φίλιπ και μου ανοίγει την πόρτα για να βγω έξω. Ευτυχώς σκέφτομαι που έβαλα την γούνα κάνει πολύ κρύο ενώ έχουν αρχίσει και πέφτουν οι πρώτες νιφάδες χιονιού. Ανοίγω το αμάξι μου και μπαίνω γρηγορά μέσα το αυτοκίνητό μου είναι εφοδιασμένο με λάστιχα χιονιού οπότε δεν θα έχω κανένα πρόβλημα ακόμα και έναν δρόμος στρωθεί με χιόνι. Στις οκτώ ακριβώς παρκάρω στο γκαράζ και αφού παίρνω την τσάντα μου πηγαίνω προς την είσοδο για να πάρω όπως πάντα το ασανσέρ. Η Μάγκι όπως πάντα κάθετε στην θέση της <<Καλημέρα Μάγκι>> της λέω χαμογελώντας <<Καλημέρα Άννα όλα καλά;>> με ρωτάει καθώς πληκτρολογεί κάτι στον υπολογιστή της <<Μια χαρά εσύ;>> λέω καθώς κάθομαι λίγο μπροστά στο γραφείο της <<Τέλεια όπως πάντα>> λέει γελώντας και προχωράω προς το γραφείο μου <<Καλημέρα Έλενα>> της λέω και κοιτάζω λοξά προς το γραφείο του Άλεξ, τον βλέπω να κάθετε στο γραφείο του και να κοιτάει κάτι έγραφα. <<Καλημέρα Άννα>> λέει και σηκώνετε από την θέση της για να με ακολουθήσει.
YOU ARE READING
Σκοτεινή επιθυμία
RomanceΗ Άννα Σουάν είναι μια εικοσιεπτάχρονη πετυχημένη διευθυντήρια μάρκετινγκ στην εταιρία του πατέρα της, στην ίδια που δουλεύει και ο Αλεξάντερ Άντριου ένας σέξι πετυχημένος στην δουλεία του άντρας, που στα τριάντα του χρόνια έχει κτίσει μια επιτυχημ...