Ο Άλεξ ξεκλείδωσε την πόρτα και βλέπω τον πατέρα μου μαζί με δυο υπαλλήλους μπροστά μου. Τα μάτια του πατέρα μου έπεσαν πρώτα πάνω στον Άλεξ και ύστερα σε εμένα κοιτάζοντας μας χωρίς να μπορεί να επεξεργαστεί την εικόνα στο μυαλό του << Κύριε Σουάν καλημέρα σας>> είπε ο Άλεξ κάπως σφιγμένα και έκανε στην άκρη να περάσει ο πατέρας μου. <<Μπορώ να μάθω τι ακριβός συμβαίνει εδώ και είστε κλειδωμένοι στην αίθουσα συσκέψεων μόνοι σας>> είπε ο πατέρας μου με ένα έντονο ύφος και με κοίταξε απο πάνω μέχρι κάτω και τους δυο << Τίποτε δεν συμβαίνει κύριε Ίαν απλός η πόρτα μάλλον πρέπει να έχει κάποιο θέμα και να μην άνοιγε>> είπε ο Άλεξ, Χριστέ μου τι απαίσια δικαιολογία βρήκε, κάτι πιο πιστικό δεν ήξερε να πει ούτε εγώ η ίδια δεν θα το πίστευα αυτό. <<Έχει δίκιο>> το στόμα μου μίλησε πριν βουτήξω την γλώσσα μου στο μυαλό μου και σκεφτώ προσπαθούσα να υπερασπιστώ τον Άλεξ και τον εαυτό μου φυσικά <<και εγώ το έχω προσέξει οτι καμία φορά κολλάει μπαμπά>>. Θα φωνάξω κλειδαρά αύριο να την φτιάξει>> πρόσθεσα. << Εσύ πως και ήρθες τόσο νωρίς συνέβη κάτι;>> Το κεφάλι του πατέρα μου ξεκόλλησε απο τον Άλεξ τον οποίο και κάρφωνε τόση ώρα με το βλέμμα του και γύρισε να κοιτάξει έμενα. <<Άλλαξα την ώρα της πτήσης για να είμαι νωρίτερα εδώ και να μην τρέχω να προλάβω το δείπνο>> είπε ο πατέρας μου <<Νόμιζα οτι σε είχε ενημερώσει η Κάτια>> συμπλήρωσε.
Φυσικά και η Κάτια η γραμματέας του πατέρα μου θα με ενημέρωνε εάν είχα πάει στο γραφείο μου και δεν έτρεχα σαν τρελή το πρωί να προλάβω το μίτινγκ το οποίο είχαμε στις 8. Βλέπεις σήμερα έπρεπε να αργήσω να ξυπνήσω λόγο της αυπνίας που είχα το βράδυ όταν σκεφτόσουν γυμνό το Άλεξ και έπρεπε να αυτοϊκανοποιηθείς δυο φορές για να κοιμηθείς. Να την πάλι αυτή η φωνούλα μέσα στο κεφάλι μου τι πρέπει να κάνω για να σταματήσει επιτέλους και φυσικά το πρωί είχε τρομερή κίνηση στους δρόμους εκεί του έφτανα κάθε πρωί με το αμάξι σε 20 λεπτά απο το σπίτι μου σήμερα έκανα τα διπλάσια .
<<Δεν πήγα ακόμα απο το γραφείο μου τώρα ετοιμαζόμουν να πάω και να ρίξω μια τελευταία ματιά στις προτάσεις μας πριν το δείπνο>> είπα και προσπαθούσα να βρω την αυτοκυριαρχία που είχα χάσει εδώ και λίγα λεπτά . Έριξα μια γρήγορη ματιά στο ρολόι 12:30 ακόμα ευτυχώς έχω χρόνο να προετοιμαστώ. << Ωραία Άλεξ είδες τον ισολογισμό του τριμήνου που πέρασε;>> Ο πατέρας μου κοίταζε τώρα τον Άλεξ με μια ανυπομονησία στα μάτια του <<Τώρα ετοιμαζόμουν να την δω κύριε Σουάν>> απάντησε με έμφαση ο Άλεξ χωρίς να φανερώνει κανένα συναίσθημα, άραγε απο μέσα του ήταν τόσο ταραγμένος όσο και εγώ ή απλά τα αντιμετώπιζε όλα τόσο ψύχραιμα <<Σε μια ώρα θέλω να με ενημερώσεις στο γραφείο μου πριν το δείπνο σχετικά με τον ισολογισμό>> είπε ο πατέρας μου στον Άλεξ με έντονο ύφος <<Υπάρχει κάτι άλλο να πούμε ή να πάμε επιτέλους στις δουλείες μας;>> ρώτησε σαν να καταλάβαινε την ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα που επικρατούσε μέσα στην αίθουσα εδώ και ώρα <<Όχι μπαμπά φεύγω>> είπα και πήγα προς την πόρτα <<Περίμενε Άννα θα πάμε παρέα >> μου είπε ο πατέρας μου και κοντοστάθηκα να τον περιμένω << Και εγώ κύριε δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο σε μια ώρα θα είμαι στο γραφείο σας>> είπε ο Άλεξ κοιτάζοντας τον πατέρα μου <<Ωραία στις 2 παρα 10 να είσαι κάτω στο λόμπι και να μας περιμένεις>> είπε κοφτά.
YOU ARE READING
Σκοτεινή επιθυμία
RomanceΗ Άννα Σουάν είναι μια εικοσιεπτάχρονη πετυχημένη διευθυντήρια μάρκετινγκ στην εταιρία του πατέρα της, στην ίδια που δουλεύει και ο Αλεξάντερ Άντριου ένας σέξι πετυχημένος στην δουλεία του άντρας, που στα τριάντα του χρόνια έχει κτίσει μια επιτυχημ...