Κατά τις 4 και κάτι παρκάρω έξω από το συγκρότημα κατοικιών όπου μένω. Μαζί με κορίτσια περνάμε το κατώφλι της εισόδου πηγαίνοντας προς το ασανσέρ. Ένας άλλος άντρας κάθετε στην θέση του θυρωρού. Ο Φίλιπ συνήθως κάθετε από το πρωί μέχρι και τις δέκα με έντεκα το βράδυ ύστερα αναλάβανε κάποιος άλλος αλλά σπάνια κάποιος αντέχει, πάνω από δυο με τρις μήνες σε αυτή την βάρδια έχει πολύ περισσότερη κούραση και συνήθως είναι πιο νέοι 'άνθρωποι αυτοί που αναλαμβάνουν την θέση από τον Φίλιπ. Τον συγκεκριμένος άντρα τον έχω πετύχει άλλη μια φορά ένα βράδυ που είχα βγει να πάρω φαγητό απ' έξω ήταν σχετικά καινούργιος σε αυτή την δουλειά. <<Καλησπέρα>> του λέω καθώς περνάω από μπροστά του με τα κορίτσια και πατάω το κουμπί του ασανσέρ. <<Καλησπέρα σας>> απαντάει με ένα νεύμα του κεφαλιού του. Μπαίνουμε με τα κορίτσια στο ασανσέρ και πατάω το νούμερο του ορόφου μου. Τόση ώρα στο δρόμο δεν έχουμε πει κουβέντα και αυτό με αγχώνει αρκετά γιατί δεν ξέρω τι σκέφτονται και πόσο βαθιά θέλουν να φτάσουν. Εάν με ρώταγαν έστω κάτι θα ήξερα τι να περιμένω.
Βγάζω από την τσάντα μου τα κλειδιά και ανοίγω την πόρτα παραμερίζοντάς να περάσουν τα κορίτσια μέσα. Κλειδώνω και αφήνω την τσάντα μου πάνω στο ψιλό τραπέζι της κουζίνας ενώ βγάζω και το παλτό μου. Τα κορίτσια βολεύονται στον καναπέ βγάζοντας τα πανωφόρια τους και τα αφήνουν στις καρέκλες του τραπεζίου της κουζίνας. <<Έχω κρασί θέλετε;>> λέω καθώς ανοίγω το ψυγείο βγάζοντας από μέσα ένα μπουκάλι λευκό ημίγλυκο κρασί. <<Νομίζω πως θα χρειαστούμε κάτι πιο βαρύ>>> λέει η Μία ενώ η Έλσα κουνάει το κεφάλι αγανακτισμένη <<Δεν φτάνει όσο ήπιες θες κι' άλλο>> της λέει μαλώνοντας την <<Πίστεψέ με θα σου χρειαστεί και εσένα σε λίγο όπως έκοψα την κατάσταση μεταξύ της κυρίας από εδώ και του Άλεξ>> λέει η Μία και με δείχνει <<Άλλα για αρχή είναι καλό>> λέει υπονοώντας το κρασί. Έχω αρχίσει να φοβάμαι για την ιερά εξέταση την οποία πρόκειται να ζήσω σε λίγα λεπτά. Παίρνω τρία ποτήρια και μαζί με το κρασί τα αφήνω πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού. Έλσα ανοίγει το μπουκάλι γεμίζοντας τα ποτήρια μας ενώ εγώ κάθομαι αναπαυτικά στην πολυθρόνα απέναντι από το καναπέ όπου κάθονται τα κορίτσια.
Νιώθω πιο καλά έχοντας κάποια απόσταση μεταξύ μας. Η Μία μου δίνει ένα ποτήρι με κρασί και πίνω μια γουλιά <<Λοιπόν τι συμβαίνει μεταξύ σας;>> ρωτάει η Μία κηρύσσοντας την έναρξη της ανάκρισης. Αρχίζω να εξιστορώ την ιστορία μας από την αρχή <<Ο Άλεξ και εγώ γνωριζόμασταν εδώ και χρόνια αφού δουλεύαμε μαζί στην εταιρία, ένα βράδυ πριν σχεδόν έξη μήνες ήμουν αρκετά αναστατωμένη για ένα πρόβλημα στην δουλειά και έτυχε να έχω βγει μαζί με κάποιους υπαλλήλους της εταιρίας. Ο Άλεξ ήταν μαζί μας εκείνο το βράδυ υπήρχε ανέκαθεν μεταξύ μας μια τεταμένη ατμόσφαιρα>> Πήρα μια βαθιά ανάσα για να συνεχίσω και ήπια λίγο ακόμα από το κρασί μου. Τα κορίτσια με παρακολουθούσαν χωρίς να μιλάνε, μόνο με κοίταζαν με προσοχή ακούγοντας τα όσα έλεγα. Ήταν η πρώτη φορά που αποκάλυπτα σε κάποιον για την σχέση μου με τον Άλεξ και η αλήθεια ήταν πως ένιωθα κάποια ντροπή αλλά συνέχισα <<Συνήθως όταν ήμουν σε τέτοια κατάσταση μόνο το σεξ με βοηθούσε να ξεχνιέμαι>>λέω κάπως ντροπαλά ήξερα πως οι φίλες μου δεν με παρεξηγούσαν αφού και αυτές έκαναν το ίδιο η Μία περισσότερο αλλά, ένιωθα κάπως για να μιλάω για το σεξ μεταξύ εμένα και του Άλεξ. <<Εκείνο το βράδυ είχαμε πιει και οι δύο με αποτέλεσμα να κάνουμε σεξ στην τουαλέτα του μπαρ που ήμασταν>> λέω ενώ η Μία ανοίγει έκπληκτη τα μάτια της και ότι και η Έλσα αν και είναι πιο συγκρατημένη απ' ότι η Μία
ESTÁS LEYENDO
Σκοτεινή επιθυμία
RomanceΗ Άννα Σουάν είναι μια εικοσιεπτάχρονη πετυχημένη διευθυντήρια μάρκετινγκ στην εταιρία του πατέρα της, στην ίδια που δουλεύει και ο Αλεξάντερ Άντριου ένας σέξι πετυχημένος στην δουλεία του άντρας, που στα τριάντα του χρόνια έχει κτίσει μια επιτυχημ...