-1-

432 24 0
                                    

Bu bölümün 100'ü gectigini görmek cok guzel şimdi okuyup gecmeyin ve oylayın 🥰

——

Ben Lee Jeno. Okulu bırakalı 3 ay oldu. Yine de her gün itinayla okula gitmeye devam ettim.

Bu sabah da güzelce siyah nike eşofmanımı giydim ve beklemeye koyuldum. Saat 17.40'ı gösterdiğinde evden çıkacak ve liseme gidecektim.

O saatte çıkışlarına 5 dakika kalıyor çünkü. Diğer arkadaşlarım hala okumaya devam ediyorlar adam olacaklar.

Okul müdürü senden adam olmaz demişti. Annem de dedi aynısını ama bakıcaz.

17.39 geçerken son bir kez kendime baktım. Ceketimin fermuarını sonuna kadar çektim. Kekolara özendiğimi söylüyorlar. Ben de bari yalancı çıkmasınlar diye keko gibi giyinmeye ve davranmaya başladım.

40! Geçiyordu. Hızla evden çıktım. Evim 10 dakika uzakta ama koşarak gittiğim için 5'e iniyor. Koşa koşa epey zayıfladım.

Tamam kabul etmem gerek ben bir park çocuğuyum ama keko değilim. Zekiyim ama okumuyorum. Biraz kalın kafalı olduğumu da söylediler. Geç anlıyormuşum.

Çabucak gelmişim. Girişe çöktüm. Beklemeye başladım. Zil tam 45 geçerken çaldı ve 9ların koşarak çıkışına maruz kaldım. Peşlerinden 10lar daha sonra da 11ler. Müdürümüz puştun tekiydi sınıfları teker teker çıkarıp teker teker sokardı.

Geçen sene 11R sınıfındayım ve bizi içeri alana kadar ilk ders bitmiş oluyordu.

12lere yani bizim tayfaya sıra geldiğinde kalktım. Gelenler arasından tanımadığım pek çok insan vardı. Bizim ekibi bulduğumda el salladım.

"Omo! Jeno gelmiş" dedi Renjun heyecanla. Bu çocukla daha dün tanıştık. Yanında Haechan diğer yanında Mark ve Shotaro.

"Renjun. Jeno her gün buraya geliyor. Çok da şaşırma" dedi Mark. Sarı saçlı pezevengim.

"Bi dal versenize."

"Müdür kaptı kanka."

"Deme!"

Mid,,NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin