Çok alakasız bir şey demem lazım Stan Superkind ve listen Moody. Lütfen.
—-
Okul kapısının önünde yine sigara içiyordum. Arabalara falan bakıyordum. Gelen araçlardan çocuklar iniyordu hep. Bir kız sürüsü indi arabaların birinden.Bunlar ben yokken türeyen tiktok kitlesi. Engel olamadım.
Mini etekli bol makyajlı ve alakasız sweatlerle okul formasını bozan tipler. Efendi efendi giymeyin formayı işte.
Sakızları yeminle hava israfı. Dört kişilerdi ben korkuyorum şahsen bunlardan bizden daha tehlikeliler.
Dörtlüden biri gözünü bana dikti. Sicis. Geliyo.
Diğerleri içeri giriyolar bu geliyor bir. İmdat. İMDAT KIZ GELİYO.
"Hey!" Bana mı dedin canım?
"Evet?" Havalı durmam lazım.
"Sen jeno'sun değil mi?"
"J büyük yalnız. Ağzından çıkarken de büyük kullan. Evet benim." Böyle diyince bi şaşırdı. Hayayat.
"Takılma onlara canım. Ben sana bir şey danışacağım." Danışman mıyım ben.
"Danışacak başka kimse mi yok? Niye ben?" Bahsetsene biraz. Of.
"Of Jeno. Jaemin'le doğru dürüst konuşmayı başarabilen nadir kişilerdensin. Biri Jisung ki zaten nasıl biri olduğunu sen biliyorsun. Diğeri de Chenle."
"O kim?" O kim.
"Ne bileyim ya. Boşver şimdi. Jaemin'le konuşmanı istiyorum. Ona benden bahset."
"Yo. Banane"
"Ya ne demek banane hayırlı bir iş için!" Hayırsa bir bardak bize de ayır yani noluyoruz.
"Hayır. Jaemin'le sevgili olmana yardım etmem."
"Bekle- Jaemin'le sevgili olm-gelen korna sesiyle konuşma dağıldı.
Kahpe müdür arabayı tam durduğum yere park etmek istemiş saolsun. Mecburen içeri girdim ve kız da gözden kayboldu.
Dediği şeyi tamamen unuttum. Oh. Artık dert etmek zorunda değilim.
Etrafa bakarken Ren ve Taroyu gördüm. Ne güzel arkadaşlar benim yavrularım. Öteki kahpelere de yazıklar olsun.
Yanlarına yürüdüm. Beni görüp gülümsediler.
"Naber?"
"İyi Sen?" Taro güneş gibi doğdu birden. Mutlu oldum.
"İyiyim nolsun okumaya çalışıyorum. Ödevler falan. Siz n'aptınız bu arada dün gece Ren seni çağırmış Taro." Bensiz de görüşüyorlar tabi. Bunlar da az değiller.
"Oh... evet. Nasıl anlatabilirim ki sana bunu." Kelime seçemiyor ablası.
"Sen dur ben anlatırım" Dedi Renjun. Kurtarıcı melek.
Pür dikkat dinlemeye başladım.
"Ya bu Çince dersine gelen stajyer var ya. Benim instadan takip istediğimi kabul etmiş. Ben nasıl kafayı yiyorum ama. Abimi biliyon dimi Dejun. Hah o geldi işte akşam. Anlattım ben bu adama aşığım falan. Hoş karşılamadı. Moralim bozulunca Taroyu aradım." Abiler kapatılsın.
"Sen sıkma güzel canını. Ben abilerime söylerim konuşurlar abinle." Dedim. Abine abilik nasıl yapılır öğretmek lazım.
"Saol." Dedi alayla.
"Bugün yine dersi var dimi. Bize de girecek derse." Dedi Taro.
"Tanışalım bakalım neyin kimiymiş." Dedim. Bakalım Ren'in abarttığı kadar var mı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mid,,Nomin
Fanfiction"Park çocuğu seni!" Dediği şeye güldüm. "Park çocuğu ne lan. Bir de annesi pis çocuk de tam olsun" dedim. - Rd'ye bir çok gönderme yaptım. Onu da okursunuz artık Rei'sverse 25.04.23 #nctdream 4 24.05.23 #nctdream 2 17.06.23 #nomin 3 14.07.23 #nctdr...