-25-

81 14 10
                                    

"Aç ağzını!" Gidip ilaç aldım. Soğuk algınlığına iyi gelecek birkaç doğal içecek de aldım.

Aç olup olmadığını bilmiyorum o yüzden aldığım mercimekli çorbasını içirmeye çalışıyorum.

Belediye akşamüstü parklarda çorba dağıtıyor sıcak sıcak ordan aldım. İki kase ellerim yana yana getirmişim.

"İstemiyorum."

"Ne İstemiyorum! Ye şunu ilaç vereceğim."

"İlaç İstemiyorum."

Ağzına çakıcam en son. Evine zorla girmiş gibi oldum ama kimse yok. Anneleri işte muhtemelen yalnız başına zorlanıyordur.

"Bir iki kaşık al seni rahat bırakacağım."

"Kabul." Kafasını kaldırıp uzattığım çorbadan içti.

Ne nefret dolusun be.

"Git şimdi." Elimdeki tepsiyi sehpaya bıraktım.

"Ya. Benden cidden o kadar mı nefret ettin? Peşine tanımadığın adamları taktım diye, polislere beraber rezil olduk diye benden hoşlanmıyor musun?"

"Aptalsın harbi." Dedi. Sonra koltuktan beni ittirerek kovup uzandı.

"Kalbimi kırıyorsun" dedim. Üzgün yüz.

Derin bir nefes aldı. Kendini yormaması gerekli aslında söylemese de olur.

"Jeno. Bak biraz anladıysan. Ki anlayacağını düşünüyorum. İnsanlar bazı insanlara kötü durumda ne bileyim çaresizmiş gibi görünmek istemezler."

Dedi uzanmış ve ellerini göğsünde birleştirmiş vaziyette.

"Anlamadım. Şey gibi mi, yağmurun altında saatlerce kalıp birinin aniden gelip şemsiye satmaya çalışması gibi mi?"

"Hayır Jeno. Hasta olduğunda potansiyel sevgilin olma ihtimali olan birinin seni öyle görmesini istememen gibi."

Yok anlamadım asla.

"Anladım. Bunun benle alakası ne peki?"

Gülümsedi. Yüzüne bi ışık gelmişti. Sevdim. Hala ayaktayım orası ayrı konu.

"Jeno. Kalın kafalısın hayatım. Ama sorun değil. Şimdi izin verirsen uyuyup dinlenmek istiyorum ayrıca çorba çok iyi geldi daha iyi hissediyorum."

"Tamam gideyim mi ben?"

"Gerek yok bence. Biraz uyuyayım sen televizyon izle. Daha sonra uyandırırsın beni."

Garip olmaz mı lan?

"Garip bir teklif ama olur." Ona yakın olan tekli kanepeye oturdum. Yüzü tam solumda kalıyordu.

Televizyon izlemek iyi olurdu ama ne de olsa yabancı ev. En iyisi tiktok.

Kaydırıyorum videoları upside downside.

Bi videoya denk geldim. Bi tane kız ve bir oğlan var. Kız oğlana çarpıyor yanlışlıkla. Sonra şaşırıyor. Diyor aa sen misin? Uzun zaman oldu. Neler yaptın?

Oğlan diyor seni bekledim. Ama duyduğuma göre evlenmişsin. Kız da diyor evet hatta bir çocuğum var. Çocuk beliriyor aniden kızın yanında. Kız diyor ki çocuğa. Haydi oğlum söyle amcaya adını.

Çocuk da diyor benim adım Choi Minho. Sonra oğlan şaşırıyor. Neeee? Kız da diyor neye şaşırdın? Oğlan da diyor sonra. Sen bir söz vermiştin çocuğuna benim adımı verecektin. Sonra kız diyor salak mısın be Canim idolüm oppam Choi Minho varken sana mı kaldı benim oğlumun adı diyor. Çocuğunu da alıp gidiyo sonra.

Mid,,NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin