-36-

75 15 29
                                    

Yeni Nomin ficinin ilk bölümünü attım göz atabilirsiniz. Kısa bi bilgi bölümü ilginizi çekeceğini düşündüm. Çekmeyedebilir. Çekmezse ben okurum.

—-
O büyük gün. Jaemin'le gireceğimiz okullar farklı olduğu için sabahtan konuşup dağıldık. Zaten karşı komşum. Benle beraber Yuta hyung geldi.

Gergin de değilim çok umurumda olan bir konu değil çünkü. Kariyer planım farklı.

İçeri girip kontrollerden geçtim. Kimlik fotomdakinin ben olmadığımı fark etmediler devam. Saka.

Benzemiyoruz o foto baya eski. O zamanlar kısa çirkin ve çocuktum.

Sınıfımı bulup içerdeki görevliyle selamlaştım. Hızla kalabalıklaştı. Sonra diğer olaylar işte.

Başlamasına on dakika vardı. Uyusam mı diye düşündüm. Yine de yapabiliyorsam yapmam gerek. Jaemin'in dualarına değecek kadar yapsam yeter.

"Kitapçıkları açabilirsiniz başarılar." Ben düşünürken başlamışız bile.
—-
YA APTAL APTAL SORULAR SORMUŞSUNUZ. BANA NE ELİN ESTETİK ANLAYİSİNDAN LAN. OF

"Nasıldı?" Yuta hyung heyecanlıydı. Ben bile değilim hyung sen niye heyecanlısın.

"Ortalama. Elimden geleni yaptım." Elimi yumruk yapıp kaldırdım. Gerçekten elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım.

"Aferin. Bir seyler yemek ister misin? Acıkmışsındır." Kolumu tutup sürüklemeye başladı. Diğer veliler sinir krizi geçiriyor olabilir şuan.

"Olur. Sen ısmarlıyorsun."

"Tabiki."

Motorla geldik bu arada. Gidip alırım demiştim ve aldım gayet de orada duruyomuş. Kaskları çıkarmıştım ki bana doğru gelen bir varlık gördüm.

"Hyung sen önce git. Ben bi yarım saate gelirim." Anahtarları ona verdim. Sürmeyi biliyo da ehliyeti yok inş polis çevirmez.

"Tamam." O uzaklaştığında ben de varlığa yaklaştım. Aynı okulda girmişiz şaşırtıcı.

"Noldu?"

"Konuşmak istedim. Daha önce de yapabilirdim ama sınavın etkilensin istemedim." Merak edenler için bu Mark Lee.

"Dalga mı geçiyorsun amınakoyayım? Sınavım etkilenmesin diye söylememiş. Ben uzaklaştırma alırken de mi sınavım etkilenmesin diye söylemedin?"

"Özür dilerim."

"Ne için?"

"Her şey."

Sakinliğimi kazandım. Gülümsedim.

"Tamam."

"Tamam? Sinirlenmeyecek misin? Küfür etmeni veya beni dövmeni bekliyorum. Hakettim."

"Hakediyorsun da. Gram umrumda değil biliyor musun. Seni silerek en büyük fedakarlığı yaptım. Yaşadığımız bunca güzel anılardan vazgeçerek ve hepsini unutarak seni cezalandırdım zaten. Tek istediğim özür dilemendi. Onun için de biraz geç kaldın."

"Üzgünüm. Belki bilmek istersin diye düşündüm biz hyuckla beraberiz. Onu kullandığım için daha da özür dilerim."

"Tamam. Ona istediği zaman beni arayabileceğini söyle. Onunla ilgili olan hiçbir anımı silmek istemem."

"Söylerim."

Malsın jeno. Yani dediği gibi ağzını yüzünü kırman gerekiyordu. Büyüdün Jeno. Çok güzel büyüdün. YA Bİ TANE VURSA MIYDIM YA.

Mid,,NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin