-15-

95 13 10
                                    

Ben baya kalın kafalıyım harbi. Bayağı bi düşündüm ne yaptım diye sonra hatalı olmadığım kanısına vardım çünkü doğruyu söylüyorum.

Gece mesaisinde oturmuş boş boş kameradan insanları izliyorum. Koşarak buraya gelen birini gördüm noluyo lan.

Hazır pozisyona geçtim. Saldırı pozisyonu.

Kapı açıldığında Jaemin'in Na annesi derince bir nefes aldı ve tek bir şey söyleyebildi. Niye koştu acaba.

"Jaemin'i en son nerede gördün?" Ha?

Ben ona vermek için su almaya gittim. Soruyu dinlememişim bile. Kasadan çıkıp yanına geçtim. Onu içerideki sandalyelerden birine oturttum.

"Soluklanın. Neden koştunuz?"

"Teşekkürler. Jeno okul çıkışından beri Jaemin'e ulaşamıyorum. Arkadaşıyla olacağını söylemişti." suyu açıp içti.

Jaemin'in arkadaşı mı varmış?

"Görmedim ben haberim de yok." Hakikaten yok en son ufak bi mukahaşa yaptık çünkü.

"Böyle yapmazdı sorun ne acaba? Meraktan öleceğim." İhtimal verdim baya ölecek gibi duruyosun şuan.

"Bayan Lee nerede? Onun da mı haberi yok?"

"Yok. Hala çalışıyor. Ne yapacağım Jeno?"

"Öncelikle sakin olun. Kocaman çocuk o başına bir şey geleceğini sanmıyorum ama Jaeminden bahsediyoruz. Ona ulaşmaya çalışacağım biraz bekleyin." Onu orada bırakıp dışarı çıktım ve birilerini aradım.

"Alo. Taeil hyung şimdi birini arıyoruz hyung. Yok dövmek için değil. Kayıp kendisi şuan. 1.75 boylarında kumral ismi Jaemin. Tahminen üzerinde smnctal forması var. Son görülme yeri bizim okul."

"Buldum say."

"Saol abim." Telefonu kapatıp içeri girdim. Yani normal insan olsa önce Jaemin'i arar sonra arkadaşlarını falan arar da ben normal insan mıyım? Yoo kesinlikle değilim.

"Beş dakika içinde bulunacaktır emin olun."

"Ne yaptın lan öyle?" Teyzem lan falan ayıp oluyo.

"Teyze ben itiraf edeceğim sanırım ya. Çünkü söylemezsem ve hani olur da Jaemin'in başına yine bir şey gelir. Sen de koşar gelirsin bana anlatmaya ama muhtemelen benim yüzümdendir"

"Nesin ki sen?" Biraz sakindi hala elinde tuttuğu su şişesini yandaki standa koydu.

"İt kopuk değilsin demiştiniz. Öyleyim teyzem ya."

"Öyleysen de sorun yok. Sen iyi birisin jeno." Dedi ellerini ellerimin üzerine koydu.

Sahip çıkılıyorum inanılmaz lan. Kafamı hafiften eğdim.

"Teyze ben aslında böyle değildim zaten. Sigara falan fistan hikaye de birilerinin yalanı üzerinde uzaklaştırma aldım. Öyle basit de değil. Üç ay boyunca gitmedim okula psikolojim falan alt üst oldu. Sonra da sokak sahip çıktı bana."

Ne anlatıyorum lan ben.

"Olabilir oğlum. Dünya bu. Hepimizin başına gelebilecek şeyler. İnsanlar hain. Canını sıkma tamam mı hem ben oğlumla arkadaş olmandan memnunum. Belki bahsetmiştir. Sürekli şehir değiştiriyoruz bünyesi de zayıf çok sık hasta oluyor. Pek fazla da arkadaşı yok zaten. Derslerine de fazla yükleniyor. İyi geliyor bir arkadaşının olması ben öyle görüyorum."

"Ne güzel bir ebeveynsiniz ya. Ağlıyorum bak. Benim babam beni arayıp anama sövüyor." Gözlerim doldu.

Neyse geçti. Telefonum titredi. Arama değil mesaj gelmiş kimden acaba.

Mid,,NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin