Günaydın.
Nerde uyandık biliyor musunuz? Bilmiyorsunuz biz de bilmiyoruz. Ama iyiyiz. Yaklaşık olarak on kişi kaybolmuşuz. İyi tarafından bakalım hep beraberiz.
Lee hoca da burda nedense.
Yattığım yerden kalkıp etrafa baktım. Ağaçlar yeşillik orman. Herkes birbirinin üstüne yatmış. Yerde de ceketlerimiz serili. Lan canım ceketim. 1.500 tele vermişim. Yerde sürünüyor neyse.
Sağ baştan sayıyorum. Yuvarlak uyumuşlar yine. Lee hoca, onun dizinde mark niye burda la bu? Neyse Onun dizinde Jisung, onun dizinde Sieun, onun dizinde Jimin, onun dizinde hyuck, onun dizinde Renjun onun dizinde de Shotaro sonra da ben.
Tamam. Bi eksik var sanki.
Telefonum. Telefonum nerede. Jaemin'e vermiştim çantasına koysun diye.
"Jaemin?"
Jaemin yok! JAEMİN KAYIP. POLİSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. Ha tamam buradaymış.
"Canım etrafına bakmayı öğren az. Noldu?" Askim bayiliyodum az daha.
"Telefonum sendeydi."
"Çantamda evet ama çantamın nerede olduğuna dair bir fikrim yok. Al benim telefonum duruyor ama." Aldım telefonunu. Şimdi arayabileceğim iki numara var.
Serkan ve Taeil abi. Taeil abinin bulması on dakika sürer o yüzden.
"O kadar iyisin ki." Bir numara tuşladım.
"Bunları böyle mi bırakacağız? Uyandırayım mı?" Arkamızda yatan topluluğu gösterdi.
Yani ellemeyebiliriz.
"Önce ben bi konuşayım sana döneceğim canım. alo?"
"Kore su dağıtım aş'ye hoş geldiniz. For english press 9. Planlı kesintileri dinlemek için 1'i, ihbar oluşturmak için 2'yi, müşteri temsilcisi için 3'ü, Fatura bilgisi edinmek için 4'ü, Nerede olduğunuzu öğrenmek istiyorsanız lütfen 5'i tuşlayın."
Of 3 işte Serkan'ı bağla bana.
"Ksdaş'tan Fatma ben buyrun."
"Beni çok acil Serkan beye bağla. Ölüm kalım meselesi!" Evet.
"Tamam bi saniye bekletiyorum."
"Ksdaş'tan Serkan ben nasıl yardımcı olabilirim?"
"Serkan selam ben Jason. Dün arayıp darlamıştım. Neyse bi konuda daha senin fikrine ihtiyacım var o yüzden aradım."
Kocam Suratıma Jason kim diye bakıyor şuan.
"Tabi buyrun ne olursa"
"Biz şimdi nerede olduğumuzu bilmiyoruz. Bayağı bir kalabalığız. Onlar uyuyo şimdi benle sevgilim uyandık. Nerde olabiliriz?"
Hoparlöre almak iyi bir fikir değildi.
"Yardım istemeye sular idaresini mi aradın cidden? Benden daha salaksın."
"Aşkım bi dur. Serkan bey işinde en iyilerden."
"SERKANLA SEVGİLİ OL O ZAMAN!" Bağırma askım hayatımızı kurtarıyorum ben.
"Soruna sebep olduğum için üzgünüm. Önceliğimiz sizin güvenliğiniz ve durumunuzu çözmeye çalışmak. Bana yardımcı olursanız daha kolay bir çözüm bulabiliriz."
"Tamam ne lazım?"
"Oh... etrafınızda ne görüyorsunuz? Bir su kaynağı var mı?"
Su kaynağı. Hm. Adaya düşmüşüz gibi bir soru sordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mid,,Nomin
Fanfiction"Park çocuğu seni!" Dediği şeye güldüm. "Park çocuğu ne lan. Bir de annesi pis çocuk de tam olsun" dedim. - Rd'ye bir çok gönderme yaptım. Onu da okursunuz artık Rei'sverse 25.04.23 #nctdream 4 24.05.23 #nctdream 2 17.06.23 #nomin 3 14.07.23 #nctdr...