Markhyuck fici yayinlicam ayin 19una daha erken gelmez. Sınavım var malum. Sans dileyin.
Bi de 29 bölüm üşenmezsem Perşembe akşam gelebilir. Gelmeyedebilir.
—-
Jaemin'i üç gündür görmedim. Konuştuk ve olayları hatırlamıyormuş gibi yapıyoruz. Mükemmeliz. Bu sırada Renjun Stajyeri götürüyor. Markla Hyucktan bir haberim yok. Shotaro da öyle yaşamaya çalışıyor garibim. Haftaya mezuniyet töreni düzenlenecek.Okula para vermeye geldim. Tabiki katılacağım. İki haftalık birikimimle takım aldım kendime. Cafcaflı bişey.
Acaba kimler geliyor. Soracağım. Minjeong bilir. Onların katındaydım. Sınıfına yürüdüm.
"Minjeong!" Sınıf kapısından bağırdım. Okula geliyor o. Müdürün kızı falan ama it kopuklarla geziyo hep. Peh.
"Bağırma!" Diye bağırarak geldi.
"Gel iki dakka."
"Buyur paşam noldu?" Evet biliyor haha. Elindeki listede geleceklerin isimleri yazıyor. Paraları da bu topluyor kesin.
"Benim adımı da yaz. Hatta Jaemin'i de yaz. İkimizin parasını vereceğim." Cüzdanımı çıkardım.
"Jaemin zaten yazdırdı adını." Hızlı kurt.
"Ciddi mi? Vay be. Neyse onu birazdan sorgularım da listeyi versene kimler geliyor bakmam lazım." Elinden listeyi çekip hızla göz attım.
"Üç saniyen var çabuk bak."
"Jimin, Yeonjun, Soobin, Minjeong, Kai, Taehyun, Aeri, Taro, Jaemin, Ren, Jisung, Sieun, Ryujin, Yeji, Lia, Chaeryong" listeyi elimden çekti dahasına bakamadım.
Yabancı yok ama iyi.
"Bizim ekip işte. Bi de dışarıdan gelecekler var. Onları da ayrı listeledim. Bi bak." Başka bir liste uzattı.
Normalde böyle bir hareket yapmaz. Kesinlikle ilgimi çekecek bir şeyler var.
"Bakayım. Beomgyu. Ahaha buraya da gelecek demek. Şaşırtıcı."
"Tanıyor musun?"
"Hm. İş arkadaşım. Neyse başka kim geliyormuş Seungmin, Jisung." Listede iki isim daha gördüm.
"Mark ve Hyuck da mı gelecekler?" Şaşkınca baktım. Evet. Pürüz buydu.
"Yani atılanlar gelemez diye bir kural yok. Ama keyfimizi kaçıramayacaklarına söz veririm." Listeyi alıp diğerinin altına koydu.
"Ben söz veremiyorum. Neyse gelsinler gelmesinler mi diyeyim. Mekan neresi bu arada?"
Sakinim sakiniz.
"Büyük otelde. Babam saolsun masraftan kaçmadı."
"Cidden mi? Orası şehrin en güzel yeri olabilir inanamıyorum!"
"Gittin mi hiç?"
"Yok."
"Aptal herif. Neyse paranı ver sonra kaybol. Dresscode belirlemedik ama şort ve renkli gömlekler yasak." Tüh palmiyeli gömleğimi giyemeyeceğim.
"Aklımda bulundururum." Cüzdanımdan parayı çıkarıp uzattım. Havada tuttu. Çivava.
"Ayrıca. Birini davet ettin mi? Partnerin olmadan içeri alınmazsın muhtemelen."
Evet Jaemin. JİSUNG BENDEN ÖNCE DAVET ETMEDİYSE TABİ. bağırma kendine salak.
"Hayır henüz kimseyi davet etmedim. Sen ettin mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mid,,Nomin
Fanfiction"Park çocuğu seni!" Dediği şeye güldüm. "Park çocuğu ne lan. Bir de annesi pis çocuk de tam olsun" dedim. - Rd'ye bir çok gönderme yaptım. Onu da okursunuz artık Rei'sverse 25.04.23 #nctdream 4 24.05.23 #nctdream 2 17.06.23 #nomin 3 14.07.23 #nctdr...