-4-

149 20 2
                                    

Ertesi sabah yine aynı şeyi yaptım. Okulun çıkışında bekliyordum. Bu kez nedense zil çalar çalmaz benim ekip geldi.

"Hayırdır lan? Niye erkenden çıktınız?" Suratları sirke satıyordu. Kesin bir bokluk var.

"Kanka sen gelsene bi içeri ya."Haechan beni içeri çağırdı. Kapının önünde duruyordum. İçeri asla adım atmam!

"Gelmem. Siz gelin. Yeminliyim ben girmem o okula!"

"Jeno! Müdür seni bekliyor." Mark kolumdan tutup içeri çekti. Bu çocuğu en son 9ları döverken bu kadar ciddi görmüştüm.

Shotaro da diğer tarafıma geçip koluma girdi. Sürükleniyordum resmen.

"Bir şey yapmadım yemin ederim ya!" Renjun kafama vurdu. Dün bayılmamış mıydı bu?

Renjunun neden bayıldığını sordum. Aşık olmuş.

"Kime aşık oldun?" Bir yandan öğrencilerin terk etmekte olduğu okula zorla sokulmaya çalışılıyordum.

Kapıdan giremeyince öğrencilerin azalmasını beklemeye karar verdik.

"Stajyer öğretmen var ya"

"Hangisi. Sarışın olan mı? Boyu kısa almanca dersi vermeye geliyordu o mu?"

"Yok yeni bir tane geldi. Geçen ilk günüymüş. İsmi Yukhei. Çince dersine giriyo." Eriye eriye söylediği ismi aklımda canlandırmaya çalıştım.

Çinli hoca. Yakışıklı olma ihtimali 0. Hepsi kel göbekli onların.

Diğerleri onun kadar mutlu değildi. Belli ki bir bok vardı ve yine bana kalacaktı.

Öğrenciler azalırken kapıdan çıkmak üzere olan Jaemin'i gördüm. Dünkü velet.

Shotaro'nun tuttuğu taraftan hızla sıyrılıp onu çektim kendime doğru.

"Naber la?" Dedim. Onun da suratı düşmüştü. Noldu lan ne yaptım yine.

"Bırak kolumu" diyerek kendini çekti ve uzaklaştı.

Naptım ben lan!

Hepimiz içeri girdik ve müdürün odasına çıktık. Benim aklım dünkü çocuktaydı. Yaptığım şey bizimkiler dışında ona da dokunuyorsa sorun var demekti.

"Gelin" beşimiz peş peşe içeri girdik en son ben girdim.

"Aaa kimleri görüyorum?" alaylı bir şekilde bize baktı. Bilgisayarı kapatıp ayağa kalktı. Adımlayarak önümüzdeki tekli kanepeye oturdu.

"Oğlum söylesenize kimleri görüyorum bu kim lan?" Dedi Renjun'u işaret edip.

"Haa hocam o bizim arkadaş ya yeni." Dedi Mark.

"Peki. Jeno canım hoşgeldin bebeğim" ne diyo la bu

"Hocam canım bebeğim falan siz hayırdır?" Bir adım attım Haechan beni geri çekti.

"Bırak bırak. Sinirlenmekte haklı. Ee Jeno. Beş aylık tatilin nasıl gidiyor bakalım?"

Tamam dalga geçmek için beni çağırtacak kadar pezevenk biri ama cidden bunun için çağırmış olacağını sanmam.

"Bunu sormaya mı çağırdınız?"

"Tabiki hayır. Böyle aptal bir konuyu arkadaşlarına yansıtmam bile. Konu ne biliyor musun?"

"Bilsem keşke söyleseniz de."

Bacak bacak üstüne atıp gülümsedi.

"Okula geri döneceksin. Tatilini bitiriyorum."

"Yani artık yalvarsanız da yıllarca liseyi bitiremesem de gelmem ama neden acaba?"

Ben de karşısındaki kanepeye geçip oturdum. Arkadaşlarım sessizce ayakta duruyorlardı.

"Gerçek suçlu yakalandı Jeno."

"Ne?" Şaşkınlığım bütün suratımı kapladı. Bedenim istemsizce öne doğru çekildi.

"Müdür yardımcısı-senin güya onu taciz ettiğin kadın- istifa etti. Gerçek suçlu da 11.sınıflardan biriymiş." Bunu söylerken suratındaki ciddiyetten dolayı gözlerim doldu.

Mutlu da oldum ancak bu kadar geç olması kalbimi çok kırdı. Ağlamak üzereydim ama erkek adam ağlamaz.

"Şerefin üstüne yemin et la doğru olduğuna"

"Yemin ederimki doğru. Ancak bir sorun şu ki arkadaşların olarak bildiğin bu insanlara dikkatli bak."

Dönüp hepsine bir baktım. Ne alaka la onlar.

"Onlarla alakası ne?"

"Mark ve Haechan. Siz biliyordunuz değil mi? Buna rağmen arkadaşınızı savunmadınız. Bana karşı durmadınız!"

Başımdan aşağı kaynar sular döküldü o an. Yıllardır konuştuğum, yüz yüze baktığım insanlar cidden biliyor muydu?

"Minhyung-ah...hyuck-ah... Müdür yalan söylüyor dimi? Benimle dalga geçmeye çağırdı değil mi?"

Renjun hariç ikisi de dizleri üzerine çöktü. Renjun bir kenara geçti. Belli ki o da bilmiyordu. Shotaro olduğu yerden kımıldamıyordu.

"Özür dilerim" dedi Mark boğuk bir sesle. Ciddi miydi? Ağzım açık kaldı.

"Hocam?" Karşımda oturan adama döndüm.

"Cidden komik değil. Okula dönmesem de olur. Onlar benim arkadaşlarım!" Sesim yükselirken ayaklandım.

Arkadaşlar... yeniden başlayan lise hayatım arkadaşlarımınkini bitirmişti. Yalan söyledikleri ve tanıklık etmedikleri için okuldan nakilleri alındı.

Bense artık yapayalnızdım. İğrenç biri olabilirim benden tiksinti duyabilirlerdi ancak neden?

Anlamsızca ortaklıklarda dolaşıyordum. Okula yeniden başlamak için Pazartesiyi bekledim.

Mid,,NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin