Burdan sonra yine düz yazı. :)
Bugün dönüyorlardı. Çoktan iki hafta geçmişti ve ben kesinlikle kafayı yemiştim. Sigara içmeden 2 haftayı geçirmiştim bunun yanında ödevlerle uğraşmıştım. Ve bela yoktu. Aksiyon yoktu. İşten okula okuldan işe.
Dönem bitiyordu ve teslim edilmesi gereken son bir ödev vardı. Neyse o önemli değil. İtelerim birine.
Jaemin'le ise istisnasız her gece konuştuk. Bana Fransadan ve Paris'in ne kadar güzel olduğunu anlattı. Ayrıca eyfel kulelerini boydan attı. Ben de dediğimi yapıp Mark'a attım. Engelledi beni. Bu zamana kadar nasıl engellemediyse.
Neyse çektiği fotoğrafları gönderdi. Bir açıdan oldukça yakınlaştık ama bilmiyorum beni tanıdıkça benden nefret etmiş de olabilir.
Neyse çok şey değil o. Mesaimin bitmesine son 10 dakika bu kez beklemem basar giderim. Neyse yerleri sileyim dedim bari.
Mopu aldım elime yavaştan başladım ama bir yandan da canım sıkılıyor dükkanda müzik açmayız genelde de sabahın körü zaten kimse gelmez diyip açtım.
Efendi efendi şarkı söyleyip paspas yapıyorum efenim.
"İ GAVE A SECOND CHANCE TO CUPİD yeeeah"
En büyük girl grup stan benim bu arada. Rafların arasında dolanırken kapının açıldığını duymamışım.
"Jongmal stupppiddd"
Ama kapıdan giren beni duydu kesinlikle eminim. Yere bakarak sildiğim için aralığın sonunda duran kişiyi fark etmedim.
Hızla oraya doğru sürdüm paspasımı ayaklarına değince kafamı kaldırıp baktım.
"OMO ANYEON- pardon merhabalar hoş geldiniz. Eunchae teyze yok mu?" Dedim kocaman gülümseyerek.
"O Jaemin'le birlikte eve geçti. Ben de bize içecek bir şeyler alayım dedim. Uzun yoldan geldik ve buranın içkilerini çok özledim." Garip aurası beni korkutsa da gülümsüyordu. Arkada çalan cupid ortamı biraz garip yapmıştı.
"Bayan Veronica. Jaemin uslu durdu değil mi?" Diye sordum.
"Evet jeno ve her gece senden bahsedip durdu. Arkadaşı olduğun için çok mutlu."
NEGA JONGMAL STUPİD!
"Yaaa. Öyle miymiş." Aptal aptal paspasın sapına asılırken Veronica teyzemin bakışıyla ciddiyete döndüm.
"Bana bak! Eunchae gibi değilim ben ha. Kötü bir şeyini yakaladığım an ellerimle doğrarım seni." Elini boğazıma getirdi.
"Aman aman teyzem ne kötülüğümü göreceksin ayol." Ayol mu?
"Gözüm üstünde, sıçtırma ağzına. İki sosyetik göründük diye aldanma. Gwangjuluyum ben. Git dört kırmızı kap gel."
Elimdeki paspası rafa yasladım ve hızla dolaba koştum. Korktum lan. Bu kadın böyle olmamalıydı kesinlikle.
Kasaya geçip okuttum.
"40 dolar."
"Al 50. Üstü de kalsın. Bu arada Stayc'den So bad ve Run2u dinle seversin."
"Dinlerim teyzem"
"Görüşürüz Jaemin'e selamını İletirim."
"Saolun."
Dükkandan çıktıktan sonra kendimi geriye sandalyeye doğru bıraktım. Ne gerici bi kadın ya.
Müziği değiştirip sesini kıstım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mid,,Nomin
Fanfiction"Park çocuğu seni!" Dediği şeye güldüm. "Park çocuğu ne lan. Bir de annesi pis çocuk de tam olsun" dedim. - Rd'ye bir çok gönderme yaptım. Onu da okursunuz artık Rei'sverse 25.04.23 #nctdream 4 24.05.23 #nctdream 2 17.06.23 #nomin 3 14.07.23 #nctdr...