Stan skz
—-
Saat 9a yaklaşmıştı ve onun toparladığını hissediyordum. Gidip akşam yemeği olarak belediyenin dağıttığı çorbalardan biraz daha aldım.Çorbacı abi beni gördüğünde sinirlendi biraz ama olsun.
Çorba aldığım için Jaemin çok mutlu. Ya da çorbayı çok beğendi emin değilim.
Uzun zamandır oynamadığım için ödülleri almam gerektiğini düşündüm ve oyuna girdim.
Mobil versiyonu. Jaemin çorbasını içerken bana bakıyordu ne yaptığımı sorguluyor gibiydi.
"Jeno. Bir şey merak ediyorum."
"Sor." Ödüllerimi topladım tak tak tak. Oha ücretsiz skin de verdi.
ÜCRETSİZ SKİN! Odaklan Jaemin soru soruyo.
"Bu oyunları oynarken sürekli şey diyorsunuz Mid sal bot sal. Mid ne demek mesela?"
Kalan ödülleri de hızla alıp oyundaki harita bölümüne girdim. Rastgele bir hero aldım ve ona göstermek için çevirdim.
"Yükleniyor yazıyor jeno."
"Tamam yüklensin bekle."
Yüklendikten sonra heroyu baseden çıkarıp yol ayrımına getirdim. Telefonu tekrar ona çevirdim.
"Bak şimdi. Bu ortadaki yola mid lane deniyor. Yani orta hat. Üst tarafa Top lane alt tarafa da Bot yani Bottom lane deniyo. Mid lane genelde büyücülerin ve supların kullandığı hattır. Ama tabi başka herolar da kullanabilir. Bendeki Mid salın şov yapacağım lafı da oynadığım herodan geliyor. Hem tank hem de büyücü olan heroya büyücü itemi çıktığım zaman mid'e gidiyorum. Tabi bunların yanında Mid bana göre yani benim düşünceme göre her şeyin temeli. Mesela bir ilişkinin ya da bir başlangıcın. Eğer orta hat olmazsa diğer yolların oluşma ihtimali olmaz. Ben böyle düşünüyorum bu yüzden bazen trol olsun diye bazen de gerçekten hakkını vereyim diye mid salın diyorum. Kısacası böyle."
"Kısacası dışında bir şey anlamadım."
"Boşver. Çorbanı iç de ilaç içireyim sana."
"Çorba güzel bu arada."
"Belediyem yapıyor tabiki." Ben de kalanı içtikten sonra ortalığı toplamak için ayağa kalktım. Evin içini iyice öğrendim sayılır.
Jaemin yardım etmek ister gibi kalkmaya yeltendi.
"Otur. Hastasın ben yaparım."
"Zahmet veriyorum."
"Böyle zahmete can kurbane." Gülmeye başladı. Ben de gülümsedim işime devam.
Tabakları poşete attım. Geri dönüşümlüler bu yüzden onları ayrı bi yere atıcam.
"Bunları topladıktan sonra bana dedikodu anlat."
"Olur. Anlatacak bir sürü şey var." Hızlı hızlı her şeyi topladım.
Kaşıkları mutfağa bıraktım. Poşeti de kapının önüne bıraktım. Ev hanımı gibiyim şuan.
Salona baktığımda çok garip bir konumda gördüm kendisini içeri girmeden kenardan bakıyorum acaba napıyor bu salak.
"Sevgili tanrım ölebilir miyim şuan? Allah'ım kör et beni kör. Kör et beni kör et. Gördüğüm en son şey Jeno olsun. Kör et beni yarabbi."
Gülmemek için elimi ağzıma soktum. Garip garip hareketler de yapıyordu. Parmaklarını gözüne sokmaya çalışıyor galiba.
"Aah... Allah'ım kör oldum! Aaahh!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mid,,Nomin
Fanfiction"Park çocuğu seni!" Dediği şeye güldüm. "Park çocuğu ne lan. Bir de annesi pis çocuk de tam olsun" dedim. - Rd'ye bir çok gönderme yaptım. Onu da okursunuz artık Rei'sverse 25.04.23 #nctdream 4 24.05.23 #nctdream 2 17.06.23 #nomin 3 14.07.23 #nctdr...