-33-

93 12 22
                                    

Şimdi en son tuvalette öpüşüyorduk orayı geçin. Sonrasında bir şeyler yedik.

Önce Sungchanlar gitti saolsun. İyiki. Sonra Minjeongla Sieun da gitti. Renjun da gitti işte. Beomgyu ben ve kocam salonda oturmaya devam ettik.

Bize içecek getireceğini iddia eden ikili de asla geri dönmedi.

Ben de sona yaklaştığımızı hissediyorum. Beomgyu'nun ölü muhabbeti beni bayıyor. Keşke gitse.

"Ee Beomgyu senin hayatın nasıl gidiyo yok mu kimse?" Canımın içi bu çocuğa sorulacak soru mu bu?

Jaemin hemen dibimde oturuyor. Bu sorudan sonra yamulup uzandım.

"Ya var aslında da manyak ya."

"Aynen Beomgyu ya. Seni de yorduk." Dedim. Hadi git bizi baş başa bırak.

"Sizin okulda o da. İsmi Yeonjun. Bi de kankası varmış Taehyun o da çıtır bir şey. Of bi de geçen yolda gördüm kai miymiş meymiş adı of of." Sapık.

"Sapık mısın oğlum sen? Bu ne lan herkese of of. Irz düşmanı." Jaemin güldü. Yavrum bana ait olmasan sen de gidiyodun ona ama.

"Biz ona ırz düşmanı demeyelim de gönlü geniş diyelim."

"Siktir orspu.. afedersin." Kalkmaya niyeti yok ben uzanmaya devam ediyorum. Ayağımla kocamı dürtüyom. Yarın ne giycek acaba?

"Jaemin sen nasılsın nasıl gidiyor? Bu mala nasıl tutuldun anlatsana biraz."

Beyaz takım mı giyse acaba? Siyah kundura giysin. Takımı da siyah olsun o zaman. Offf bi de göz makyajı.

"Anlatim şimdi de. 33 bölüm oldu hiç mi açıp okumadın?"

Makyajını ben yapim. Yeteneğim varmış. Danla bilicin eski videolarını izledim belki yaparım diye. Yutada var malzeme haha.

"Neyi?"

Sohbete dahil oldum bu mal bisey bilmiyor.

"Jaemincim o bizim evreni bilmiyor yan karakter o ve neden yazıldığını merak ediyorum sen anlat beni niye beğendiğini."

Öyle yazıldı diye yoksa beğenilecek insan değilim ben. Şaka tabiki. Harikayım. Kes Jeno.

"Şimdi ben okula annemle gidip geliyordum zaten biliyorsunuz. Bir ara annem beni almayı unuttu mu ne oldu öyle bir şeyler yaşandı. Sonra kapının önünde beklerken Jeno'yu gördüm. Benden sigara istedi. Beni otçu falan da sandı sonra. Baktım telefonumun şarjı bitmiş. Bu da hoş çocuk. Yürüyüm dedim. Ama sonra bu olayları falan duyunca bi şeye düştüm karamsarlığa."

Karamsarlık değil lan direkt sapık dedin. Neyse eski eskide kaldı.

"Ee?" Hala merak ediyo mal. Ben anlattım zaten sana ayıp olmasın diye dinlediğini biliyorum.

"Sonra belki benden uzak durur diye sınırlarımı zorlayayım dedim de işte Jeno'nun iyi biri olduğunu falan öğrendim özür mahiyetinde yakınlaştım ailemi falan anlattım sonra baktım yürüyor baya. Saldım akışına ben de."

"Vay be." Etkilendin itiraf et

"Etkilendin dimi gyu?" Etkilenmiş olsun karizmam çizilir.

"İki salak birbirinizi bulmuşsunuz tebrik ettim. Bu enayiliğe zaten Jeno gibi biri yakışırdı." Laf etme lan kocama. Git artık.

Telefon sesi duydum. Aha Gyu'nun telefonu çalıyor.

"Efendim hyunggg~" ıyyyyy sen ona ek mi koydun lan bi de. Bizim romantizm daha iyi yemin ederim.

Mid,,NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin