-39-

74 12 27
                                    

Evet ve günün sabahı. Ren'in nişanı. Belki başka bir şey diyorlardır bilemiyorum. Yüzük takma şeysi işte.

Sabahın 7si olmuş uyanmışım. Jaemin'in bugün dersi yok benim de işim yok. Ne iş yaptığımdan bahsetmedim.

Hayalini kurduğum şeyleri gerçekleştirebilmek adına para biriktiriyorum demiştim. Bir şirkette müdürüm. E ticaret sitesi yönetiyoruz. Biraz sıkıntılı şeyler ama iyi para var.

Jaemin'le odalarımız ayrı. Beraber yatamayız. Mahremiyet. Privacy. Ayrıca iş okul saatlerimiz farklı. Ha dur.

Ben nasıl müdür olmuşum anlatayım.
Şirketin kurucusu aynı zamanda Ceosu benim ortaokuldan arkadaşım. Yani öyleymişiz. Lisede bir ara karşılaştığımızda bana bu uygulamadan bahsetmişti ben de fikir vermiştim. İşte iki yıl önce kurmuş burayı. Yüksele yüksele gelmiş. Bana da iş teklif etti senin katkın büyük diye. Öyle.

Bak işte görüyorsunuz. İyilik yap okulun zehir çocuğuna fikir ver.

Kalktım lavaboya girdim. Elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladım duş aldım madem girmişim dedim.

Oh ferah ferah. Çıktım.

Evde doğalı gaz var. Sıcak yani.

Kocam daha uyuyo galiba diyecekken bir koku duydum. Mutfaktan geliyor. Mutfağa yürüdüm götümde havluyla. Sallana sallana

"Günaydın." Ömrüm hayatım bi tanem.

"Çıktın mı? Yemek hazır masaya seriyorum giyin gel." Gülümseyip odama döndüm.

Hayır yani dört aylık sevgilisiyle kim ayrı eve çıkar ki aq? Çok garip. Neyse.

Gittim donumu falan giyindim. Üstümü de giydim hop mutfağa. Havluyu bir kenarlara fırlattım. Alırım birazdan.

Masaya oturdum bi tanem doldurmuş masayı. Benden iyi olmasın çok iyi yemek yapar.

"Kaç gibi gideceğiz?" Çatalı elime aldım o da çay koyuyo.

"Akşamüstü dört gibi. Evleri uzak ya." Yiyom. Pastırmalı yumurta yapmış. Severim. Oh mis. Kocam ekmek böl hele.

"O zaman benim ufak bi işim var onu hakettikten sonra geleyim olur mu?" His mi ettin naptın. Ekmek uzattı.

"Tabi de ne gibi bir iş?" Ekmeği böldüm. Türk kahvaltısı mis. Üstüne de kahve içilirdi de kocamın işi varmış kendime yaparım artık.

"Özel."

"Peki. Eline sağlık." Ne diyebilirim ki. Onun özeli. Anneleriyle dedikodumu yapmaya gidebilirler. Yani ne olabilir.
-
Yedikten sonra sofrayı topladık. Bulaşıkları yıkadık ve şimdi kişisel işlerimizi halletme zamanı. Kahve içip milletin dedikodusunu yapacam.

"Ben giyinip çıkıyorum. Eve gelmeyeceğim beni alır mısın?" Yarım kapı aralığından dediği şeyi onayladım. Başka çarem mi var?

"Tamam tabi." kapıyı kapadı.

Nedense içime bir kurt düştü. Boşverdim ayol. Gereksiz kuruntulara gerek yok. Bu arada ben de yani kalan 6 saat boyunca evde oturmayacağım tabi.

Babam ve abim evde yokmuş annemi görmeye gidicem. Hiç bahsetmedim de annem son üç aydır arayıp soruyor. İyi yaptığımı söyledi. Babama boşanma davası açmış.

Bi de onla uğraşacak zaaa. Neyse öyle işte. Kendi bilir. Kendi hayatı ne diyebilirim ki?

Biraz ortalığı toparlayayım. Salonu dağıtmışız. İşte sehpayı topladım üstünü sildim falan. Oturuyorum. Jaemin çıkana kadar bekleyeyim sonra çıkarım.

Mid,,NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin