Medyayı ⚠️ işaretini gördüğünüz yerde başlatın yoksa cok anlamsiz oluyo.
—-
"Salak yemin ederim senin kadar salak bir insan görmedim ben Jeno" Söylene söylene inmiş durduğum sokakta volta atıyordu."Yani kusura bakma. Ben de istemem yani bu kadar aksiyonu da. Yapacak bir şey yok." Ben de inip motorun dibine çöktüm. Stratejik düşünmem lazım.
Paketim yoktu ki bir sigara yakayım.
"Jaemin ben bugün sigarayı bıraktım biliyor musun?"
"İnan ilgilenmiyorum." Yanıma çöktü. Beraber stratejik düşünelim okey.
"Nerdeyiz şimdi biz? Bulamazlar emin misin?" İnan bilmiyorum.
"Eminim cano. Burayı ben de bulamıyorum çünkü. Gangnamdayız" Avucumun içi gibi bilirim ancak avucumun içinde kocaman bir kesik var.
"İyi çok da uzak değiliz ne yapacağız şimdi?" Bizli konuşuyor yesinler. Takımız biz evet.
"Seni götüreyim geri diyeceğim de gördüler seni başına bela olacaklar adım gibi eminim. O yüzden bugün bendesin. Gezelim. Yemek yiyelim ben açım çünkü. Sonra karaoke yaparız. Sonra da bit pazarında ucuz ürünlere bakarız" mükemmel gün budur.
"Tamam. Motor ne olacak?"
"Onu otoparka bırakırım. Tanıdıklar ya çalmazlar çaldırmazlar." Kalkıp onu da kaldırdım. Lets go.
Motoru bir arka sokaktaki otoparka bırakıp değnekçi ile konuştum. Evet tanıdık. Kesinlikle tanıdık.
Önce yemek yiyelim dediğim için yemek yememiz lazım. Bildiğim iyi bir restoran yok. O yüzden telefonu açtım.
"Restoran mı bakıyorsun?" Hadi de anneannelerimden birinin restoranı var oraya gidelim diye hadi.
"Evet. Burada iyi yemek yapan yer bilmiyorum."
"Na annem beni getirmişti burada bir yere. İsmini hatırlarsam bulabilir misin?"
"Bulurum. Söyle bakalım."
"Heart cooked sunsteak."şimdi şöyle bir açıklama yapabilirim bu isme. Pişmiş kalplerin güneş eti.
"Bu nasıl bir isim lan?"
"Hatırladığım için dua etmen lazım." Peh.
"Tamam bekle bakayım neredeymiş." Haritaya yazınca hemen çıktı. Başka kimse kullanmaz bu ismi zaten amk.
Üç yüz metre uzakta. İyi yürürüz. Navigasyonu açmadım yön bilgim iyi benim unutmam neresi olduğunu.
Yürümeye başladık. Caddede kenardan kenardan görülmeden.
"Tamam anlat şimdi bana bunlar neden senin peşindeler?" Hah ben de diyorum ne zaman başlayacak konuşmaya.
"Mark'ı dövdüğüm için sanırım."
"Mark?" Mark işte neye şaşırdın?
"Aa sen bilmiyorsun. Biz ona öyle diyoruz bazen. Minhyung."
"Anladım. Ne zaman dövdün ve ne sebeple?" Hatırlamıyorum.
"Oldu biraz. Donghyuck'un ona aşık olduğunu öğrendim. Ya benim şu sikko olay var ya. Onun sorumlusu tamamen Mark işte. Sabah hyuck ile konuştum falan anlattı baya bir şeyler."
"Sen neden kendini savunmadın ki? Hem bana da yalan söyledin. Tanıştığımız gün önemli şeyler değil demiştin"
"Önemli değildi çünkü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mid,,Nomin
Fanfiction"Park çocuğu seni!" Dediği şeye güldüm. "Park çocuğu ne lan. Bir de annesi pis çocuk de tam olsun" dedim. - Rd'ye bir çok gönderme yaptım. Onu da okursunuz artık Rei'sverse 25.04.23 #nctdream 4 24.05.23 #nctdream 2 17.06.23 #nomin 3 14.07.23 #nctdr...