-38-

67 15 10
                                    

6 ay kadar sonra.

Çok atladım ama lazımdı. Birlikte yaşamaya başladık. Eunchae teyzenin ayaklarında kapandığımı hatırlıyorum. Neyseki geçti gitti o günler. Bahardayız. Bahara giriyoz. Ve şaka falan da Renjun evleniyo. Adam 19. Yaşını beklemiş. Kocası adam da 24 oldu. Çok garip.

Yarın nişan falan yapacaklar. Bizi de çağırdılar. Aq. Liseyi bitirmeyi mi bekledin evlenmek için. Okuyo bi yandan. Ailesi izin vermez belki.

Aha arıyo. Ben evde uzanmışım kocamı bekliyom işten geldim.

"Şekerim selam."

"Hi asko. Naber?"

"İyiyim sen nasılsın ne yapıyorsun?"

"Nişan işleri. Boşluk buldum ve seni çok boşlamışım."

"Biraz öyle oldu da olum ben sana bir şey sorucam hemen evlenceniz mi?"

"Yok. Bana kalsa evlenirim de. O benim en azından üniversiteden mezun olmamı istiyor o yüzden."

"Hayırlısı madem. Seni merak edenler oldu da anlatsana neler yaptın son zamanlarda."

"Öncelikle mezun olduğumuz günden sonra Çin'e gittik. Tatil turist falan. Ekimde geri döndük. Üniversite açıldı zaten. Tercihlerimi Yukhei kocamla yapmıştım. Liseler de açıldığı için kendisi staj yapmaya devam ediyor. Bizim lisede değil başka liseye geçti. Öyle. Onun dışında iyi gidiyor."

"Anladım. Yarına Hyuck'u çağırdın mı?"

"Evet. Gelir mi bilemem."

Biz görüştük bu arada. Konuştuk kahve falan içtik. Devam ediyoruz ama Renjun ve Shotaro ile fazla görüşmüyorlar. Taro demişken.

"Kanka beklesene Taroyu da ekleyeyim aramaya."

"Olur ben masa örtüsü seçiyom bi sn."

"Alooo Shotaro konuşuyor canımlar."

"Naber beybisi. Nasılsın?"

"İyiyim abla."

"Cam masaya gri bi örtü aldım üstüne dantel falan alınır mı? Selam taro."

"Hayır. Cam masaya niye örtü aldın ya. Öyle kalaydı."

"Niye gri. Sizin ev zaten gri tonlarda iyice kapanırdı."

"Of. Ne bileyim. Almayayım mı emin misiniz? Kayarsa tepsi falan."

"Kaymaz.Whatsapp grubuna atmışsın ya bardaların altı tahtadan diye. Bir şey olmaz."

"Aynen masaya çiçek alın en iyisi. O masaya güller aşırı güzel olur."

"Tamam bi saniye."

"Taro sen anlatsana neler yaptığını."

"Kanka ben öyle. Okuyom. Nasıl denk geldiyse Sungchanla beraber Busanda okuyoruz. Sakiniz gayet evlenmek gibi bir planımız yok daha genciz. Benim hayat rutin ya."

"Anladım ne güzel. Benimki gibi atraksyonlu geçmiyor. Ama güzel bir şey son 8 aydır herhangi bir hasar almadım."

"Tamam gül sipariş verdim kapatıyom şimdi tepsi seçecem."

"Okey kolay gelsin."

"Bir gün kala tepsi mi seçilir sen de. Manyak."

Ayaklarımı uzattığım yerden indirdim.

"Sen iyisin he. Eskisi gibi sigara için kudurmuyorsun. Sakinsin. Milletin cüzdanını çalmıyorsun falan. Hoş. Seni böyle görmek çok güzel."

Mid,,NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin