_
still groggy with sleep, ı bury my face in a white pillow
as ı wish to have a same dream again, that wish make me more awake
_
Zaman asla durmuyordu.
Seokjin çoktan geçmiş bir ayın sonucunda bunu fark etmişti. Daha Jungkookun gidişini atlatamamışken bir ay geçmişti bile.
Jungkook hayatına girmeden önce de annesinin gidişini yaşıyordu içinde, Jungkook gelince zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştı.
Koca bir yılı birlikte geçirmişlerdi. Oysaki Seokjin hepsini bir anda olmuş ve bitmiş bir rüya gibi anımsıyordu. Jungkook hayatında bir daha göremeyeceği bir rüyaydı onun için. Bir ay sonunda bunu kabullenmiş, rüyasının içinde bıraktığı sıcak hisle yaşama alışmaya başlamıştı.
En azından çabalıyordu. Psikoloğu da bu durumdan oldukça memnundu, her adımında onu destekliyordu. Seokjin genç adamın ona ettiği onca yardım sayesinde kafasındaki çoğu kötü düşünceden kurtulmuş, hayatına yeniden güzel bir şekilde başlamaya karar vermişti.
Aile travmaları bile ara sıra aklına gelse de kriz geçirmiyor, babasını bir daha görmeyeceğini kendisine hatırlatıyordu.
Şimdi Jimin ve Seokjin güzel bir gece için hazırlanıyor, bir yandan da laf dalaşına giriyorlardı.
" Neden her seferinde iğrenç renk kodları olmak zorunda? " dedi Seokjin elindeki sarı kıyafetlere buruşturduğu yüzüyle bakarken. Jimin henüz giymediği kıyafetleri elindeyken belindeki havlusuyla Seokjinin odasına girmiş, kıyafetlerini yatağa atıp diğerine dik dik bakmıştı.
" Sarıya iğrenç mi dedin sen az önce? " Jiminin ellerini beline koyması ve iş makinesi izleyen amca pozuna girmesiyle Seokjin göz devirmiş, aynı şekilde karşılık vermişti.
" Sarıya iğrenç demedim, sadece daha giyilebilir renkler kullanabilirlerdi. " dedi iç çekerken. Jimin Seokjinin yatağındaki açık sarı kot pantolona ve koyu sarı kazağa bakıp göz devirdi. Birazcık haklı olabilirdi, eğer günlük dışarı çıkıyor olsalar güzel bir kombindi fakat bir bara böyle gitmek garip geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
intertwine | jinkook
Fanfictionyou are my lullaby #topjungkook #bottomjin #jinkook Jinkook 1. 04/02/23 Jinkook 1. 13/05/23