_
ı know you're sick
hoping you fix whatever's broken_
1 yıl sonra;
Jimin karşısındaki içen bedene bakıp iç çekti. Bir şeyler olduğunu anlıyordu elbette fakat ne kadar sormak istese de soramıyordu. Seokjini darlamak, onu rahatsız etmek istemiyordu. Karşısındaki beden sessizce oturuyor, ara sıra dalıyor, sürekli telefonuna bakıyordu.
Doğrusu Jimin ne olduğunu az buz anlıyordu. Son zamanlarda Jungkook Seokjine mesafeli davranmaya başlamıştı. Okulda yan yana olsalar bile aralarında bir sorunun olduğu belli oluyor, ikili gülüp eğlense de o mesafe fark ediliyordu.
Çoğu insan -Taehyung gibiler- bunu fark etmiyordu fakat Jimin Seokjinin her hareketini incelediği ve mükemmel bir zekaya sahip olduğu için fark etmişti.
Taehyungla son zamanlarda sorunlar yaşamaya başlamıştı. Taehyungun bu boş vermiş tavırları ne kadar hoşuna gitse de son zamanlarda rahatsız etmeye başlamıştı. Bara gittiklerinde Jimin onunla uğraşan insanlara cevaplarını fazlasıyla veriyordu fakat Taehyungun umursamayışı rahatsız ediyordu.
Elbette kendi işini kendi halledebilirdi fakat Taehyungun onun sorunlarına karşı bu kadar ilgisiz olması canını sıkmaya başlamıştı. bunu onunla konuşmaya çalışsa da Taehyung yine şakaya vuruyor, konuyu değiştiriyordu. Jimin artık gerçekten yorulmuştu.
Bunu Seokjinle paylaşmak istese de diğerinin derdinin başından aşkın olduğunu bildiği için içinde tutuyordu.
İç çekerek barmenden bir bardak daha istedi. Seokjin uzun süredir telefonunun ekranıyla bakışıyor, arada bir içkisini yudumluyordu. Sadece içmeye geldikleri için sessiz bir yere gelmişler, sakince kafalarını dinliyorlardı.
" Hiç yazmıyor. " diye mırıldandı Seokjin bardağının dibindeki alkolü sallarken. Jimin duyduğu cümleyle telefonuna kısa bir bakış atmış, yanıp sönen bildirim ışığı ile telefonunun ekranını ters çevirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
intertwine | jinkook
Fiksi Penggemaryou are my lullaby #topjungkook #bottomjin #jinkook Jinkook 1. 04/02/23 Jinkook 1. 13/05/23