_
Hava güzel denebilecek derecedeydi. Gece olmasına rağmen hafif bir ılıklık vardı fakat bunaltmaması için akşam meltemi insanları rahatlatıyordu. Jungkook yatağında uzanan bedeni izlemeyi bırakmış, camın önünden dışarıyı izlemeye karar vermişti.
Sokak sakindi. Çoktan gece olmuş, insanlar evlerine kapanmıştı. Seokjin duştan sonra oldukça rahatlamış olacak ki hala uyanmamıştı. Jungkook saatlere onu izlemiş, resmini çizmiş, sarılmak istemişti. Bir ara uyanınca yemeleri için yemek hazırlamak için ayrılmış, Seokjin uyumaya devam edince o da yememişti. İştahı uzun zamandır yoktu, eskiden Seokjin'le birlikte yemek yemek için kavga ederlerdi. Jungkook diğerinin ağzını bütün yemeklerle doldurmasını izlerken gülse de sinirlenmiş gibi davranır, o da Seokjin'in tabağındaki yemekleri yerdi.
Diğerinin dolgun dudaklarına dokunmak, yaralarını okşamak istiyordu. Yumuşak duran saçlarını koklamak, ipeksi dokuyu yeniden hissetmek istiyordu. Fakat yalnızca uzaktan bakabilmiş, dokunmaya kıyamamıştı. Diğerine sarılırsa Seokjin'in nasıl tepki vereceğinden emin değildi. Uyanmasını da istemiyordu zaten, bu saatten sonra uyanırsa muhtemelen sabaha kadar uyuyamazdı. Diğerinin uyanık kalmasını ve düzeninin mahvolmasını istemezdi.
O yüzden yalnız kalmayı seçti. Her zamanki gibi yalnız kalmayı seçmişti.
Taehyung valizleri almak için haber vermiş, eve geleceklerini söylemişti. Fakat Seokjin'in uyuduğunu duyunca Jimin yüzünü buruşturmuş ve Jungkook için o kadar yol gelemeyeceğini belirtmişti
Hoş Jungkook şikayetçi değildi bu durumdan. Evlerinin arasında 15 dakikalık bir yol da olsa herkes birbirinin yorgun olduğunun farkındaydı.
Hepsi yorgundu elbette.
Seokjin kaybolmuş, bir hafta onu bulmak için ellerinden geleni yapmışlardı. Seokjin bulunmuş, bu sefer de diğerinin krizleri ve sağlık durumları dert olmuştu onlara. Jimin ve Taehyung elbette yorgun olmalıydı, şuan muhtemelen birbirlerine sımsıkı sarılmış ve huzurla film izliyorlardı. Fakat Jungkook kendi kendine dolan gözleriyle beraber akşam melteminin saçlarını uçuşturmasına izin veriyor, titreyen ellerini yumruk şeklinde tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
intertwine | jinkook
Fiksi Penggemaryou are my lullaby #topjungkook #bottomjin #jinkook Jinkook 1. 04/02/23 Jinkook 1. 13/05/23