4k 'lık uzunnn bir bölüm oldu bir uyarım var lütfen dikkate alıp okuyun, çoğu konunun sonuca erdiği, ana konunun yavaş yavaş başladığı bir bölüm. keyifli okumalar dilerim, en azından bir yere kadar
uyarı: bölüm içinde şiddet içeren unsurlar bulunur, rahatsız olacakların okumamasını öneririm.
_
and so long, no one will be here to save you
and no one will be here to let you know_
" Evet, evet efendim anlıyorum. Pekala, halledeceğim teşekkürler. " Seokjin büyük bir bıkkınlıkla telefonunu kapatmış, yaklaşık on dakikadır karşısında dikilen Ceo'ya bakmıştı. Her gün sorunlarla uğraşması yetmiyormuş gibi bir de çocuk gibi olan Yeonjun ile uğraşıyordu.
" Ne var yine? " dedi Yeonjun'a dik dik bakmaya devam ederken. Yeonjun diğerinin bu tavrıyla göz devirmiş, kendisine getirttiği kahveden son yudumunu almıştı. Seokjinle böyle anlaşıyorlardı, diğeri onun Ceo olduğunu öğrendiğinde küçük dilini yutsa da kahkaha atmaya başlamıştı. Ardından sinirlenip Yeonjun'a vurmuştu. Yeonjun onun özür dilemesini ve ayağına kapanmasını beklerken göğsüne yediği yumrukla tepki verememişti. Elbette Seokjin farklı biriydi ve onu yine şaşırtmıştı.
" Ceo benim ama sen benden daha çok meşgulsün. " dedi göz devirerek. Seokjin de aynı şeyi düşündüğü için gülmüş, soğumuş kahvesini içmeye başlamıştı. Yeonjun diğerinin yüzünü buruşturmasını büyük bir keyifle izlerken içinden kahkaha atsa da dışarıdan belli etmemiş, Seokjinin kahve içmesini izlemeye devam etmişti. Kahvenin içine diğerinin özenle yemekten kaçındığı mint choco koydurmuştu.
Seokjin burada işe başlayalı neredeyse bir yıl olacaktı. Diğeri üniversitesini neredeyse bitirmiş, çoğu dersi bir dönemde almıştı. Burada gayet güzel bir düzen kurmuş, her ay Jiminle buluşmaya özen göstermişlerdi. Yeonjun ara sıra Jimin ile Seokjin'in buluşmalarına katılmış, Taehyung bir sonraki buluşmaya gelip onu dövmekle tehdit edince bir daha gitmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
intertwine | jinkook
Fanfictionyou are my lullaby #topjungkook #bottomjin #jinkook Jinkook 1. 04/02/23 Jinkook 1. 13/05/23