4.5k yine...
! Şiddet içerir
" Jungkook! " Jungkook duyduğu cırtlak sesle yüzünü buruşturmuş, gözlerini açmak için çabalamıştı. Biri sürekli onu dürtüyor, adını sesleniyordu. Bu bıkkın ses oldukça tanıdıktı.
" Bugün düğünün var, şu haline bak! " Taehyung arkadaşına inanamazca bakmış, Jungkok'un yatmadan önce çıkardığı kıyafetleri üzerine fırlatmaya başlamıştı.
" Kalk lan! " Jungkook diğerini umursamadan yüz üstü uzanmış, uyumaya devam etti. Taehyung ağlamaklı bir ifadeyle dudağını ısırmış, kendini yatağa bırakmıştı.
" Senden nefret ediyorum. " dedi daha kuaföre, damatlığı giymeye gideceklerdi. Saat çoktan öğleni geçmişti ama müstakbel damat horul horul uyuyordu. Jungkook'un evlendiğine hala inanamıyor olsa da bu gerçeğe alışmaya çalışıyordu. Diğerinin Seokjin'i ne ara unutup evliliğe adım attığını bilmiyordu. Daha bir kaç ay önce Seokjin ile ilgili sorular sorarak beynini yiyen adam şimdi evleniyordu.
Jungkook Hoshi'yle yaşanan olaydan sonra bir daha Seokjin ile ilgili konuşmamıştı, bunda Taehyung'un diğerine söylediklerinin etkisi de olabilirdi. Fakat suçlu hissetmiyordu bu konu hakkında. Eninde sonunda evlenecek birinin hiç bir şey demeden terk edip gittiği sevgilisiyle ilgilenmesi garipti. Zorla evleniyor gibi de görünmüyorlardı. Hyejin de Jungkook da oldukça keyifliydi bu durumdan.
" Jungkook. " diyerek diğerini yeniden dürttü. Fakat yine hiç bir tepki alamamış, sinirle ondan çıkmıştı. Kapıyı arkasından çarptığından emin olmuş, hızla o kutsal kişiyi aramaya başlamıştı. Salona geldiğinde uyuklayan bedeni görmüş, Yoongi gözlerini kapatamadan diğerine seslenmişti.
" Hyung! " Yoongi yerinde sıçrasa da bozuntuya vermemeye çalışmış, gözlerini kırpıştırıp diğerine bakmıştı.
" Siz gitmediniz mi hala? " dedi Yoongi yavaş yavaş ayaklanırken. Taehyung ağlamaklı bir ses çıkarmış, eliyle Jungkook'un odasını göstermişti.
" Kalkmıyor, ayı. " Yoongi duyduğu cümleyle göz devirmiş, iç çekerek Jungkook'un odasına adımlamaya başlamıştı. Fakat kapı bir anda açılmış, Jungkook giyinmiş bir şekilde dışarı çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
intertwine | jinkook
Fanfictionyou are my lullaby #topjungkook #bottomjin #jinkook Jinkook 1. 04/02/23 Jinkook 1. 13/05/23