Keyifli okumalar ✨+18
Onu öpmeye başladığımda, göğüsümden bir sıcaklık bütün vücuduma yayılmaya başladı. Kalp atışım hızlanıyordu. Elini saçıma götürüp duvağımı nazikçe çıkarttı.
Beni incitmek istemiyordu. Ardından da gelinliğimin düğmelerine eli gitti.
Ama onları bu pozisyonda tek tek çözmesi imkansızdı çünkü inanılmaz küçük olan düğmeleri ince motor becerileri istiyordu. Bunu o da farkedince dudaklarını dudaklarımdan uzaklaştırdı ve bende arkamı döndüm.İlk düğmeyi çözmeye çalışırken, "Ah Beyza sırf ben zor durumda kalayım diye bunu seçtin değil mi?" Demesi ile Kahkaha attım
"Bingooo, biraz daha sabredebilirsin sanırım."
Monreo sırtımda ki düğmeleri çözerken bende saçımda ki tokaları çıkartıyordum. Monreo'nun iri parmakları düğmeleri zorlukla açıyordu. Zorlanmasına rağmen hiçbir şey demeden açmaya devam etti. Son düğmeler artık belimde olduğu için dizlerinin üzerine çökerek açmaya başladı.
Düğmeleri çözdükten sonra gelinliği üzerimden attım. Monreo ayağa kalkmamış. Bana bakıyordu, jartiyerimi görünce gülümseyerek dudaklarını ıssırdı. Sonra hiç beklemediğim bir hareket yaparak, dizimin hemen altının iç tarafını öptü.
Öpmesi ile içim karıncalanmaya başlamıştı. Ellerim saçlarına gitti. Onun yumuşak saçları ile oynamaya başladım. Yavaş yavaş bacaklarımın iç kısmını öperek boynuma kadar geldi. Bu sefer o benim dudağımı öpmeye başladı. Öpüşüne karşılık verirken gömleğinin düğmelerini tek tek çözmeye başladım. Düğmeler çözülürken, pürüzsüz bedeni ortaya çıkıyordu.
Gömleğini çıkartıp ellerimi, göğüsünde gezdirmeye başladım. Hem öpüşüyor hemde birbirimizi okşuyorduk. Onun elleri benim kalçalarımı sıktırınca derin bir şekilde inledim. Bu onu daha fazla azdırmıştı. Dudaklarımızı nefessiz kaldığımız için ayırırken Monreo bir çırpıda beni kucağına aldı, bacaklarımı beline dolayıp kafamı boynuna gömdüm, yatağa doğru yürümeye başladı.
Yatağa oturduğunda kasıklarımda ki sertliği hissetmem ile kendimi ona daha yakınlaştırdım. Her bir zerresine dokunmak istiyordum.
Beni sırt üstü yatağa bıraktı ve ayağa kalkarak pantolonunu çıkarttı. O bunu yaparken bende ayağımdan ayakkabılarımı çıkartıp yatakta birazcık geriye gittim.Monreo üzerime uzanıp jartiyerimi çoraplarımdan çıkartarak bacaklarıma sulu öpücükler kondurmaya başladı. Her öpücüğü beni çıldırtıyordu. Yukarıya kadar çıkıp nefesini bikini bölgemde hissettim, ardından çamaşırımı çıkarttı. Ona doğrultup baktığımda.
Yüzünde Arzulu bir ifade vardı büstiyerimin çıtçıtlarını çözmesi ile karşısında tamamen çıplak kalmıştım. Bu öyle arzulu bir duyguydu ki asla utanmıyordum. Yine yavaş yavaş öperek boynuma kadar çıktı. Dudaklarımı öperken elinin birisi özel bölgeme gidip okşamaya başladı.
O okşadıkça benim ateşim artıyor ve inanılmaz derecede yanmaya başlıyordum. Nefes nefese kalmış bir şekilde dudaklarımdan ayrıldı ve ardından da göğüslemi öpmeye ve aynı zamanda da okşamaya devam ediyordu.
Artık sabrım kalmamış tir tir titriyordum. Zevk suyum çoktan gelmişti. Onu üzerimden yana doğru ittim ve hemen çamaşırını çıkartıp üzerine çıktım.
Zaten ıslak ve kaygan olduğum için üzerinde rahatça hareket edebiliyordum, ona sürtünüyordum o ise göğüslerimi sıkıp
"Ahhh Beyza mükemmelsin" diyerek beni gazlıyordu.
Üzerinden inip ona baktığımda o da bende artık zamanının geldiğini anlamıştık. Komidinin üzerinden prezervatif alarak açtı ve taktı. Ardından beni sırt üstü yatırdı. Belime küçük bir yastık koyup dudaklarımı öptü.
"İlk sefer olduğu için ve daha fazla zevk alman için beline yastığı koydum. Eğer çok canın yanarsa dur demen yeterli"
"Ah asla dur demem" diyerek dudaklarını öptüm. Monreo hafif doğrularak yavaş yavaş içime girdi.
Beklediğim gibi acılı bir şey değildi. Tek kelimeyle nefes kesiciydi. Benim tepkimi merak edip yüzüme baktı. "Devam et harikasın" dediğimde hızını arttırdı. Defalarca bu hareketi yaparak. Beni inanılmaz derecede büyülemişti. Artık onun da benim de enerjim bitince içimden çıkarak kocamanca bana sarıldı.
•°•°•°•
"Sana çok aşığım, iyiki hayatımdasın Monri" dedim.
"Bende sana çok aşığım sevgilim. Hadi sen duşa gir, sonra ben gireyim ondan sonra da bir şeyler yiyelim" diyerek beni göğüsünden kaldırdı.
Yataktan kalkarak duş almaya gittim. Mükemmel bir birliktelik yaşamıştım. Bunun verdiği mutluluk ve huzurla duşumu alıp üzerime geceliğimi giyerek çıktım.
Monreo kısa bir süre içinde odada ki gülleri ve mumları kaldırmış, gelinliğimi askıya takıp giyinme odasına götürmüştü. Onun bu düzeni beni güldürdü. Ben etrafı incelerken
"Beyzoş çıktıysan kapıyı açar mısın?"
Demesi ile kapıya koştum. Altında siyah bir şort, nemli saçlar ve elinde bir tepsi ile odaya girdi."Tahmin et saat kaç?"
"Hmm 01.30"
"Hayır birtanem saat tam tamına 03.20, uçağa az bir süre kaldığı için bende seni beklemeden hızlı bir duş aldım. Şunları yiyip hazırlanıp çıkalım olur mu?"
"Ah geberiyorum yorgunluktan"
"Uçakta uyursun söz"
Sadece çorba içerken, Monreo bana bakıyordu. Uzanıp çekmeceden bir kaç kutu bir şey çıkarttı. Eline iki tane çıkarttı ve bir tanesini bana uzattı.
"Vitamin, hem yorgunuz ve yolculuğa çıkıp ani bir şekilde iklim değiştireceğimiz için bağışıklılığımız düşebilir." Diyerek bana uzattı ben içerken o da içti.
"Monreo, şimdi aklıma gelmişken ertesi gün hapımı almak istiyorum. Biliyorum korundun ama her ihtimale karşı" diyerek gözlerine baktım.
Elimi tutup öptü. "Ben seni hiçbir zaman hiçbir şeye zorlamıyorum. Kendini ne zaman hazır hissedersen" dedi.
"Ayy, inanılmaz rahatladım aşırı derecede çok gerilmiştim." Diyerek güldüm.
"Hadi hazırlan çıkalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürek Unutmaz (Tamamlandı)
ChickLitBir insan bir insana hem bu kadar benzeyip hem farklı olabilir miydi? diye düşündü genç kadın herşeyi onun ile aynıydı ama yüzleri farklıydı eskiden hayatında olan adam bu adamdan daha mı iyiydi? Gerçek neydi? Neden yıllar sonra aynı gözlere bakıp a...