25

56 6 0
                                    

Keyifli okumalar ✨

Evleneli tam olarak iki yıl olmuştu. Artık birbirimize alışmıştık. Herşey güzel gidiyorduk. Birbirimize karşı hala ilk günkü gibi âşık ve arzuluyduk. Bugün büyük düğün günü. John ve Sena evleniyordu.

Monreo'nun dediği gibi John deli bir kadına âşık olmuş ve onun peşinden koşuşturuyordu. Monreo, John'un peşinde ikisi de Sena ile ilgileniyorlardı. Ben ise aşkla Monreo'nun yakışıklılığına bakıyordum.

Dün üç haftalık hamile olduğumu öğrendim ama bunu Monreo'ya söylemek için bir organizasyon yapmaya fırsatım olmamıştı.

Kimseye söyleyemediğim için ise içim içimi yiyordu galiba Sena'ya söyleyecektim. Hem Monreo ile John'u birazcık rahatlamak için hemde kendimi rahatlatmak için.

"Düğün öncesi gelini görmek uğursuzluk getirir. Hadi dışarıya bakalım"  dememle Monri bana minettar bir şekilde bakarak dışarıya çıktı.

Odada sadece kuaförler kalmıştı. Onlar Türkçe bilmediği için rahat rahat konuşabilirdim.

"Sena sana bir şey söylemem gerek ama bağırmak yok. Tamam mı?"

"Sakın Beyza kötü bir şeyse düğün günümde yapma bunu bana."

"Hayır ya saçmalama kötü bir şey değil ama Monreo duymamalı daha doğrusu ilk benden duymalı"
Benim ciddi tutumum ile Sena da ciddileşti.

"Of tamam kızım söylemeyeceğim hadi çıkar ağzından baklayı"

"Hamileyim"

"Neeeee" diye bağırdı.

"Sus herkesi başımıza toplayacaksın. Monreo'ya sürpriz yapacağım"

"Yaaa biz ne ara büyüdük sen ne ara anne oluyorsun" derken ikimiz de duygulandık.

"Bak çocuğumu tek büyütemem hemen kuzen istiyorum ona göre"

"Kızım ben kuzen değil kuzenler yaparım size"

"Edepsiz" diyerek kahkaha attım. O sırada telefonum çaldı. Şirketten arıyorlardı. Hemen balkona çıkıp açtım. İstanbul'dan yapılacak olan sevkiyat için izin belgesini istiyorlardı.  Onlara tamam diyerek Monreo'nun yanına gittim.

Belgelerin mali kaydının yapılması için en son ona vermiştim. Otelin lobisinde Monreo'yu gördüğümde

"Bir tanem, sevkiyat için izin belgesinin kopyası gerek. Sıkıntı çıkmış İstanbul da. En son sana vermiştim. Nerede o belgeler?"

"Beyza çalışma odasında ki çekmecede olması gerek"

"Tamam bebeğim ben gidiyorum. Gelirim yarım saate"

Arabaya binip eve girdim. Hızla çalışma odasına çıktım çünkü düğünün tek bir anını bile kaçırmak istemiyordum.

Çekmeceleri açıp gerekli belgeyi bulup fotoğrafını çektim. Düzenleyip tekrar çekmeceye koyarken gözüme çekmecenin derinliğinde ki anahtar çarptı. Anahtarı elime aldım, daha sonra bıraktım ama içimden bir ses al dedi. Tekrar alıp çekmeceyi açmaya çalıştım.

Açamadım.

Belki de görmemen gerek bir şey var Beyza. Neden Monreo'nun eski halini merak ediyorsun?

Sonuçta o benim kocam her hali ile başımın üzerinde yeri var diyerek bir kere daha denedim ve çekmece açıldı. Hemen o dosyaları elime aldım. İçindeki fotoğrafları çıkarttım. Monreo'nun iyileşmiş sadece yanağında dikiş izlerinin olduğu fotoğraf vardı.

Yürek Unutmaz (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin