Keyifli okumalar 🌸
Kafeye geldiğimde Buse bana baktı.
"Neyden kaçıyorsun Beyza sen?"Buruk bir tebessüm ettim, omuzlarımı kaldırdım ve "Yalandan" diyerek geçiştirmeye çalıştım. O sırada kurtarıcım olan müşteri geldi.
"salve signore" (merhaba hanımlar)demesiyle bir an adamın yüzüne baktım. Monreo'nun adamı olmaz değil mi?
"ciao signore, benvenuto, cosa ottieni"
(Merhaba efendim hoşgeldiniz ne alırsınız?) Diyerek menüyü uzattım. E üç yıl boyunca kos koca İtalya'da bir şeyler öğrendim.Adamın siparişlerini hazırlayıp ona doğru götürdüm. Dönerken Buse beni sıkıştırdı.
"Pes yani sende ne cevherler yatıyormuş? Kaç dil biliyorsun?" Dedi heyecanla
"Türkçe ile üç Buse"
"Çüş kızım gerçekten bir şeyden saklanıyorsun, paran dilin herşeyin var. Ayyy yokksaa mafya mı?" Demesiyle kahkaha attım çünkü gerçekten Monreo mafyaydı.
"Yaniii, öyle tehlikeli tipler değil ama yine de sayılır"
"Neee Beyza bak kafama kurşun yemek istemiyorum"
"Buse kurşun felan yok. Hem bugün konuştum, en kısa zamanda boşanacağım"
"Ne birde evli misin?"
"Evet Buse soyadım da Alvise"
"Demekki o yüzden ben seni bulamadım hiiç sosyal medyada"
"Bak eski sosyal medya hesabımı söyleyeceğim ama takip etme sakın. Muhtemelen onu da izliyordur ruh hastası buraya gelmesini istemiyorum"
"Tamam söyle hadi nolur"
"Beyzi"demem ile yazması bir oldu. Profilime girerek en üstten başladı. "Oha kızım böyle adamı mı boşayacaksın" demesiyle göz devirdim.
"Kim bu adam" dediğinde ise yine güldüm.
"Bütün sorun o Buse"
"Nasıl?"
"İnanılmaz uzun boşver sonra anlatırım" diyerek kasaya gittim.
•°•°•°
Sahile oturmuş hep birlikte şarkı söyleyip eğleniyorduk. Ben yine her zaman ki gibi bira ve rakı içmediğim için kendi alkolümü yanımda getirmiştim. Hepimizin yaşı üç aşağı beş yukarı aynıydı.
Deli gibi gürültü yapıyorduk ama burada kimse bizi şikayet edemezdi, etse bile sorun olmazdı. Adanın gençleri eğleniyor derlerdi.
O anda yağız ikilemin sebebi var parçasını çalmaya başladı. Hep beraber bir ağızdan söylemeye başladık.
Sana bana kalmaz, her şey fani
Herkese tonla bizeyse koklatıyor
Şu yalan dünyaDönüp dönüp duruyorum etrafında
Görmüyor musun? Aklım kaçıyor, bir bak
Biliyorsun, sormaDolduruyorum ceplerimi seninle
Suya attım, tek tek batıyor anılar
Karışırlar toprağaYak, yanıyorsa söndürme
Alev alsın, öldürme
Kimi kimlere kırdırıyor hayatBırak, içiyorsak bir sebebi var
Kışa döndüm, geçti bahar
Seni benden çaldı yine hayat
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürek Unutmaz (Tamamlandı)
Literatura FemininaBir insan bir insana hem bu kadar benzeyip hem farklı olabilir miydi? diye düşündü genç kadın herşeyi onun ile aynıydı ama yüzleri farklıydı eskiden hayatında olan adam bu adamdan daha mı iyiydi? Gerçek neydi? Neden yıllar sonra aynı gözlere bakıp a...