33

52 6 0
                                    

Keyifli okumalar 🌸

"Merhaba, siz Beyza hanım olmalısınız. Ben Elisa, size uzun zamandır ulaşmak istiyorum ama ulaşamıyorum maalesef"

"Ne için ulaşacaktınız Elisa hanım?"

"Beyza hanım ben bir ekonomi dergisi editörüyüm. Bu yıl BRQ LOGISTICS hızla büyüyen şirketler arasında birinci. Bunun arka planında ise siz yer alıyorsunuz. Röportaj yapmak için size yüzlerce mail gönderdim ama maalesef geri dönülmedi. O yüzden buraya kadar gelmek zorunda kaldım"

"Öncelikle bu güzel teklifiniz için teşekkür ederim Elisa hanım ama uzun bir süredir farklı bir sektöre giriş yaptım. Şuan BRQ LOGISTICS adına sizinle herhangi bir röportaj maalesef yapamam. Ama eğer isterseniz şuan işlerle yakından ilgilendiren Victoria Alvise ile yapabilirsiniz"

"Ah, geçen hafta aynı şeyi Victoria hanım sizin için bana söyledi. Bakın anlıyorum ama en azından Ortadoğu/ İstanbul şubesinin kurulmasını ve büyümesini siz, şuan ki durumunu da Victoria hanım anlatabilir."

"Bunu Vicky ile konuşmadan karar veremem maalesef."

"Tamam o zaman şöyle yapalım, ben size kartımı vereyim siz karar verince bana dönüş yaparsınız"

"Tamamdır" diyerek kadının elinden kartı aldım.

Aslında kadınların bir şeyde böyle başarılı olduğunda desteklenmesi hoşuma gitmişti. Herkes başarımı Monreo ile bağdaştırıyordu ama bu benim zaferimdi. Önüme engel koymadığı için ben derin sularda yüzen bir megaladon olmuştum. Kimse umrumda değildi.

Zile elimi çekmeden basmaya başladım. Bu benim en sevdiğim şeydi. Sena hemen kapıyı açtı ve boynuma sarıldı.

"Sonunda teşrif ettiniz İtalya'ya" dedi imalı bir şekilde muhtemelen zorla getirildiğimi biliyordu.

"Ah nasıl özlemişim bi bilsen. İtaalyaaa itaallyaa diye yanıp tutuştum."

"Aaaa bak burada da elbise ve Converse giyebiliyormuşsunuz hanımefendi"

"Yani pes hiç mi adamın ağızında bakla ıslanmaz"  sena kikirdeyek bana baktı. Ona elimdeki kutuyu uzattım.

Hızla kurdelesini sökerek kutuyu açtı. Sabunları görünce gülümsedi. Ardından da bilekliğini hemen bileğine taktı.

"Yeğenimin ilk hediyesi benden olsun istedim"

"Beyza teşekkür ederim" diyerek ağladı. Sena ile dokuz aylık dedikodu yapıp, kısır ve tatlı yaptık. Vakit o kadar hızlı geçmişti ki nasıl akşam olduğunu fark edemedik.

Akşama Monreo, Vicky, John hep birlikte oturup eski günlerde ki gibi sohbet etmiştik. Ardından gündüz Elisa hanımın geldiğini hatırladım.

"Vicky, bugün Elisa adında bir hanımefendi eve kadar gelip BRQ LOGISTICS hakkında röportaj yapmak istediğini söyledi. Ben şuan şirkette aktif olmadığım için sana yönlendirdim ama senin de bana yönlendirdiğini söyledi. Ayrıca ikimizle birlikte röportaj yapmayı teklif etti."

"Beyza gerçekten ben artık senin işe dönmeni istiyorum. Herkes işi saldı şu dönemde sana inanılmaz ihtiyacımız var." Dedi

"Tamam Vicky geleceğim ama ben aslında akademik olarak devam etme kararı aldım. Çünkü yaz aylarında Ada'ya gitmek istiyorum." Dememle Monreo ile göz göze geldik.  "Yani aslında şöyle, ben her hafta rapor alayım sizlerden. Ay sonu ise toplantı olsun."

"Benim için uygun sen ucundan kulağından işle ilgilen gerisi gelir nasılsa. O zaman yarın şirkette görüşürüz geç olmadan kalkalım. Röportaj işini de hallederiz bi ara"
Diyerek ayağa kalktı. Bizde ayaklanıp evimize doğru yol aldık.

Yürek Unutmaz (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin