31

44 5 0
                                    

Keyifli okumalar 🌸

~4 Gün Sonra~

"Sana söylediğim şeyde ciddiyim Monreo"

"Beyza aklımı kaçıracağım gerçekten, herkese sözümü dinletiyorum ama sen asla beni dinlemiyorsun"

"Dinliyorum ama onaylamıyorum seni"

"Bak benim güzelim ne demek, o resmi ortama girmek istemiyorum. Burada cheesecake ve limonata yapmak istiyorum. Gel tamam bu sefer senin için ben gıda sektörüne de girerim"

"Hayııır, burada sıfırdan başladım. Önce yaktım sonra şeker koymayı unuttum tam tarifimi keşfettim sen bana diyorsun ki İtalya'ya dönelim! Ollmaaazzz"

"Beyza, İtalya'da bir şirkette çalışayım. Kendi ayaklarımın üzerinde durayım. Toplantıdan toplantıya koşayımDiyen sen değil miydin?"

"Yav benim bebeğim evet diyordum ama buraya gelince fark ettim ki stilettolarımın üzerinde durmak istemiyorum. Çiçekli elbisem ile Converse giyip bisiklete binip kafemi açmak. İstemeyince kapatmak istiyorum. Ne var bunda, hem bak ada havası mükemmel"

"Tamam İtalya'da ben sana Converse ve bisiklet alacağım, hadi sevgilim üzme şu kocanı"

"Monreo mevzu o değil. Korkuyorum sadece" diyerek onun yanına gittim ve kolunu omzuma attım.

"Neyden korkuyorsun, söyle benim güzel karım"

"Bilmiyorum, bana sağladığın imkanlar, hiçbir alın teri dökmeden hepsi önüme seriliyor. Ben böyle değilim dört yıl öncesine kadar kazıya kazıya geldim. Burada da bu kafe tutsun diye kampanyalar yaptım. Neler neler yaptım bir bilsen"

"Tamam bak gel orta yolu bulalım, benim senden beklentim artık huzur ve mutluluk. Akşam eve geldiğinde sarılacak bir Beyzam olsun istiyorum.  Ne yapmak istiyorsan yap artık önünü açmayı bırakacağım, sana söz veriyorum. Senin mücadeleci bir yapıya sahip olduğunu unuttum."

"Of Monri her zaman bir yol buluyorsun. Ne yapacağımı bilmiyorum. Kesin olarak karar verene kadar bari burada kalalım lütfen. Bak hem şeftalilerim ve üzümlerim daha olmadı"

"Tamam şöyle yapalım, bundan sonra her yıl. Nisandan itibaren beş ay burada kalalım. Sen burada kafeni aç 20₺'ye limonata sat, diğer yedi ay da ise sadece ayda bir defa şirkete uğra genel kurul toplantısı yap ve git. Personelimi hizaya sokmam gerek ve ben bunu yapamıyorum"

"Bak delirme beni 10₺ ye satarım limonatayı zarar ederim. Senden alırım parasını"

Dememle güldü. Aklıma yatmıştı, neden olmasın, güzel fikir hem kışın burada çok iş olmuyordu, sezonluk olarak çalışıyordum.

"İyi deneyeceğim dediğini yapmayı" dememle Monreo beni öptü.

"Beyza daha yeni gerginliği üzerimizden attık ama sana bir şey söylemem gerek. Biliyorsun artık işler biraz değişti. Senin kendini savunmayı öğrenmen yani silah kullanma, temel dövüş eğitimi almanı istiyorum"

Evet kendimi her zaman, dilimle gayet iyi savunurum bunu fiziksel olarak da yapmak istiyorum bu sefer asla itiraz etmeyeceğim.

"Tamam be bunu da kabul ediyorum, dallamalarının beni korumasını bekleyemem"  dememle Monreo'nun yüzünde bariz bir rahatlama meydana geldi.

"Sen işlerinin nereden yürüteceksin benim burada olduğum süre boyunca."

"Mavi panjurlu ev genel merkezim olacak, zaman zaman "Capolavoro" kafeye giderek oradan da toplantı yapabilirim sanırım. Her hafta bir günde İtalya'ya gidip gelirim"

Yürek Unutmaz (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin