29

50 5 0
                                    


Keyifli okumalar ✨

Monreo

Boşanma dilekçesini önüme koyunca sinirden kas katı kesilip ona dava açmakla tehtid ettim. Evet alçakça bir davranış ama onu elde etmek için herşeyi yapardım. Hem buraya gelmemle bütün dikkatleri onun üzerine çektim.

Ben itiraz edince delirip beni dövemeye kalktı ve karşımda hüngür hüngür ağladı. Ağlaması, dedikleri, sinrilenmesi değil, bir başka omuzda teselli arayışı beni yıktı. O herifi gebertecekken araya girdi.

Onu uyardım ben değil mi? Evet. Değiştiğimin azıcık farkına vardı yarın da onunla konuşmaya çalışıp ikna olmazsa sırtıma alıp evimize götürmekten başka bir seçenek bırakmıyor bana.

Beyza

"Beni tehtid etti Sena. Neymiş efendim bana dava açarmış ben 20₺ lik limonata satarak başarılı olamazmışım. Ben varya o limonataları tek tek onun bir tarafına sokacağım.  Başlarım onun davasına hiçbir şey yapamaz, amip kılıklı sünepe"

"Beyzoşum biraz sakin mi olsan. Bi dinlesen. Hem bak gerçekten pişman sen yokken burada neler yaptı bir bilsen?"

"Ne yaptığı umrumda değil. İt sürüsü gibi doluştu adanın huzurunu kaçırdı. Hem ne diye 75 kişiyle geldi?"

"Hah işte bende onu diyorum, Monreo değişti kuzum artık o bilinir bir adam oldu. Bir sürü tehlikeyi yok etti. İtalya'ya da rahat ama orada değil"

"Peşime Rus mafyası mı düşecek Sena?" Dememe karşılık hiçbir şey demedi.  "Alo Sena duyuyor musun beni?"

"Duyuyorum Beyzoli" bana sadece bir şeyler itiraf edecekken ortamı yumuşatmak için bunu söylerdi.

"Beyzoli mi? Sena ne boklar dönüyor anlat."

"Beyza, Monreo seni bulmak için her deliğe girdi. Bazılarında güçlendi bazılarında ise kendine düşman edindi. Şuan tüm dünyada mafyalar tarafından aranan bir kadınsın. Yani peşinde Rus mafyası bile var"

Dediği şey o kadar komikti ki deli gibi kahkaha attım. "Of Sena gerçekten seni çok özledim. Görüşmeyeli espiri anlayışın aşırı gelişmiş"

"Beyza ben gerçekten çok ciddiyim. Hatta biz artık senin öldürüldüğünü düşündük, çünkü nasıl yaptın bilmiyoruz ama peşinde hiçbir iz bırakmadan resmen uçtun"

"Tamam Monreo defolup gitsin hayatımdan. Benle bir alakası kalmasın sorun çözülür"

"İşte o iş öyle olmuyor. Sen yokken seni düğümü olarak ilan etti. Sana dokunan herhangi birinin soyunu kurutacağını söyledi."

"Yaniiii"

"Bütün düşmanlar seni onun zaafı olarak gördüğü için, sana zarar verip onu tahtından indirmek istiyor"

"Sena böyle şeyler sadece filmlerde, kitaplarda olur. Beni bu hurafelerin ile kandıramazsın, ikna edemezsin. Şimdi ben gidip o Mafyalar kralını nasıl çıplak kral yapıyorum bi gör" diyerek telefonu kapattım.

Üzerimi değiştirip evden çıkamamla korumaların kapımın önünde olduğunu görmem bir oldu.

"Ne işin var burada?" Dedim sertçe.
Sustu yüzüme baktı. "Bak çarpcam ağzına bi tane göreceksin öyle bakmayı" sonra aklıma Türkçe bilmeme ihtimali geldi ve aynı soruyu ingilizce sordum.
"Sizin güvenliğinizi sağlıyorum efendim."

"Güvenlikmiş, ben hallederim yürü git o patronuna selamımı söyle. Beyza hiçbir şey istemiyor de"

"Üzgünüm diyerek yüzüme baktı"

Yürek Unutmaz (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin