22

52 7 0
                                    


Keyifli okumalar 🌸

"Monreo, bu bu" derin bir nefes aldım.  "Bu yaptığın şey"

"Evet hoş değil biliyorum. Sen hoşalanmayacaktın biliyorum şimdi kafan da bu normal bir ilişkide takınılmaması gereken bir davranış. Senin fikrini alıp o şekilde bu yüzüğü takmam gerek biliyorum ama şu yüzük ile yanımda durman kadar mükemmel bir şey yok"

Onun bu sözlerine kahkaha attım. Diyeceklerimi resmen ezberlemiş gergin bir şekilde bana sıralıyordu.
Kahkaha atmam ile yumuşayıp bana baktı.

"Monreo, evlenebiliriz"

"Ne?" Diyerek ayağa kalktı. Alnıma öpücük kondurdu. Sonra beni kucağına alıp

"SÌ, YEES, EVET" diye bağırarak etrafında dönmeye başladı. Sonra beni bıraktı kapıyı açtı "Allllaaaahhhh  diye koşar adımlarla merdivenden indi aşağıda, John'u görünce onun da alnından öptü. Monreo'nun bağırması ile Hakan içeriye girmiş soran gözlerle bakıyordu. Hakan'ın yanına yaklaştı ve "rinanay rinana rinanay" diyerek kollarını açıp oynayarak Hakan'ın etrafında dönüyordu. 

Herkes şoka girmiş bir şekilde ve nolduğunu anlamak içi  Monreo'ya bakıyordu. Bense olanları merdivenin son basamadığında izliyordum. Monreo'nun sesine Sena ve Vicky de aşağıya inmişti.

"Beyza adamı delirttin sonunda" dedi Sena

"Monri'yi acilen bir kliniğe yatırmamız gerekli" diye ekledi Vicky.

Bense hâlâ onların bu dediğine gülerken saçımı kaşımak elimi saçıma götürdüğüm sırada Sena çığlık attı çünkü yüzüğü görmüştü.
Zıp zıp zıplayarak, Monreo'ya sarılmaya gitti. İkisi kocaman salonun ortasında zıplamaya başladılar.

"Yeni bir virüs felan mı var Beyza'ya dokunan herkes çıldırıyor?" Dedi John

"Ben dayanamayacağım deneyeceğim John" diyerek Vicky bana elini uzattı. Ona yüzüğümü gösterecek bir şekilde elini sıkınca

"oh mio dio cosa sta succedendo," (Aman Tanrım noluyor? )

"Giovanni, quante apocalissi" {John bazı zamanlarda İtalyanca da Giovanni diye söyleniyor} (John kaç kıyamet kopacak.)

Monreo'nun yanına gittim ve elinden tutup. Yüzük olan elimi kaldırdım. "Evlenme kararı aldık"

"Monreo, cosa hai fatto alla mia amica?(Monreo dostum kıza ne yaptın?)" Dedi John

Monreo başıma bir öpücük kondurdu ve"Çok sevdim" dedi.
Soran gözler üzerimizde olduğu için. "Yani yarın evleniyoruz, demedim. Sadece evlenebiliriz dedim ama önce Monreo'nun ailem ile tanışması gerekli. Uzun bir sürece başlamaya hazır olduğumu söyledim."

"Olum, ne diye çıldırıyorsun? Kız sana evet dememiş hala bi ihtimalle evlenebiliriz diyor"

"Olsun daha önce bana hiçbir şey demiyordu"

"Tamam hadi, ben üzerimi değiştirip kahvaltıya geliyorum" dedim gülerek

Benim hemen arkamdan Sena geldi.

"Hamile misin? Diye soracağım ama adam yanına bile yaklaşamıyor"

Onun bu dediğine kahkaha attım. "Beyin fırtınası yapman güzel"

"Aaaa dur heyecandan yüzüğüne bakamadım." Diyerek elimi tuttu

"Hep mutlu ol benim güzel kızım" diyerek sarıldı.

Odama gittiğimde yüzüğüme baktım. Sonra Monreo geldi, ve ona yüzüğü vererek

"Bunu benim parmağıma ailemin yanında takmanı istiyorum." Kısa bir süre ödünç veriyorum ona göre.

Yürek Unutmaz (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin