Prolog

607 28 5
                                    


-Nie macie Prawa-Wrzasnełam na całą hale .-Nie macie dowodów,że zrobiłam to ja!
-Nie udawaj niewinnej !.-prosto w twarz krzyknął mi ochroniarz .
-Nie udaje!-wrzasnełam rozpaczona.
-Zamknąć ją!
-Niee!!-szloch wydostał się z moich ust.Nie chciałam spędzić tu jebanego życia.
To ,że ludzie uważali mnie za dziwną i podejrzaną,to nie znaczy ,że zabiłam sąsiadów i podpaliłam ich dom.
To nie na moje nerwy! Jestem tylko jedną z milionów szarych myszek, dlaczego akurat oskarżyli mnie!
-Nie rycz, nie ma po co .Dostałaś kare na jaką zasłużyłaś.-Do zakratowanym okienku w drzwiach podszedł cały ten dyrektor .
-Spierdalaj Parker.-warknełam zbierając się z zimnej podłogi.
-Uważaj na słowa Nelly.Chyba nie chcesz sobie posiedzieć w izolatce?-brunet uśmiechnął się chytrze . Po tym jak nie odpowiedziałam na jego pytanie,odszedł zostawiając mnie samą pośród jęków,wrzasków i śpiewów chorych psychicznie ludzi.
Usiadłam na czymś czym nawet nie można było nazwać łóżkiem.
Położyłam głowe na kolanach pozwalając paru łzą wypłynąć z moich oczu.
Nie wierze ,że nawet własna matka nie chroniła mnie przed policją,nie wstawiła się za mnie ,przecież wie że nie jestem do tego zdolna . Że nie jestem osobą psychiczną.Tylko jej rodzoną córką.

-Shhh.-usłyszałam odgłos zza ściany ,lecz po prostu go zignorowałam. Ale to nie ustępowało jakby ktoś nastawił radio cały czas na to samo i w kółko.Wkońcu przekręciłam głowe,trochę już zirytowana ciągłym szeptaniem.

-Wyjdź z mojej głowy.Zostaw mnie w spokoju.-szept zza ściany stawał się coraz głośniejszy i coraz bardziej denerwujący,ale dlaczego się dziwie.Przecież trafiłam do psychiatryka .

-Zamknij się.- warknełam dość głośno by chłopak obok mnie usłyszał.Szepty natychmiast ucichły ,myślałam że to już będzie koniec , lecz nie wiem jak bardzo się myliłam.

----------------
Nasza nowa książka! Dlaczego nasza? PONIEWAŻ pisze ją razem z @Yffere!! Zapraszam Serdecznie na jej profil ,jak i ksiązki które są bardzo ciekawe,wręcz zachęcają do przeczytania. Powtarzam rozdzial co 2 dni o 20!!! See ya!

Mind TrapOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz