Bölüm Şarkısı: Pilli Bebek- Cem Kısmet - Haram Geceler
-----------------------------"Hazen, hazır mısın?"
Evet, planlar hazırdı. Uygan'ın söylediğine göre bugün Meyra denilen kızla bir kafede kahve içeceklerdi. Neresi olduğunu söylememişti, ben de sormamıştım. Muhtemelen ilgilenmiyorum sanıyordu ama cebine attığım Airtag'den habersizdi.
Hesaplarıma göre konumu bulmuştum. Eymen'in arabasıyla beni almaya geldiğini duyurduğu telefonla merdivenleri indim.
"Geliyorum." Telefonu kapatıp merdivenleri aştım ve apartmanın dışında gördüğüm arabaya bindim. Arabasına ilk kez biniyordum. "Hiç de fena değilmiş araban."
"Eyvallah."
Ağır abi moduna girdiği an gazladı. Her şeyi hazırlamıştım ve ona teker teker, birçok kez anlatmıştım. Beni anladığına emindim. Bir yandan da bu kadınla Uygan'ın buluşması içimi rahatsız kılıyordu. Onu neden sevmediğim belliydi, arkadaşıma kazık atmıştı. İkinci kazığı ben yemek istemiyordum.
Bir saatlik yolculuğun ardından sözü edilen kafeye gelmiştik. Arabayı arka sokağa park etmemizin ardından derin nefes aldım.
"Hazen, ben hazırım."
"Ben de, inelim." Tam inecektik ki 'Ay' dememle bu yarım kaldı. Kol çantamdaki siyah koyu gözlüğümü takmayı unutuyordum az kalsın. Takmamın ardından kahkaha patlatan Eymen arabadan inerken söyleniyordu.
"Şahtık, şahbaz olduk."
Kapıyı örtmemle tın tın adımlarla ilerledik. Açık havada oturuyorlardı, onları uzakta olmama rağmen doğru kesmiştim. Kalbim küt küt atıyordu ama sakinliğimi korumam gerekiyordu.
Usul usul, havamızı söndürmeden adımlarken Uygan'ın yanındaki sandalyeyi çektim. Gözlüğümü çıkarıp sinsi gülüşümle elimdeki gözlüğü masaya bıraktım. "Sürpriz yapalım dedik!" Öyle oynuyordum ki, oyuncu olmayı düşündüm bir anda.
Uygan ve Meyra'nın bakışları şaşkınlık içindeydi. Meyra'nın şaşkınlığı benim üzerimde değil, Eymen'deydi doğal olarak.
"Selam gençler!" dedi Eymen de hemen ardımdan. Beni desteklemesi gerekiyordu tabii.
"Hoş geldiniz de, hayırdır?"
Uygan'ın yersiz ve soğuk çıkışı canımı sıksa da önemsemeyerek sözlerimi döktüm güleryüzümü koruyarak. "Dedim ya, sürpriz işte. Biz de dışarıdaydık," dedim işaretle sokağın ucunu işaret ederek. "Aşağı yürürken sizi gördük, uğrayalım dedik."
"Tabii." dedi Uygan. İnanmadığı belliydi ama ilgimi ondan alıp sinsi kıza yönelttim.
"Sen bir sustun sanki?" Bir bacağımı öbürünün üzerine attım. "Eymen'le tanışıyor musunuz yoksa?"
"Yapma." dedi Uygan bacağımı sıkarak. Neyi yapmayacaktım ki?
"Neyi?" dedim omzunu okşarken adamımım. "Neyse neyse, Eymen'in moralleri bozukmuş. Arkadaşımın keyfini almak için buralara kadar geldik." O kadar itici konuşuyordum ki, Meyra asla ses çıkaramıyordu. Ben bile bana katlanamıyordum.
"İyi yapmışsınız." dedi. İlk defa sesi duyulmuştu. O da titrekti. Konuşmakta zorlanıyordu.
"Evet canım." Saçımı attırdım omuzlarımdan geriye. "Eymen de aldatılmış işte, hem de iki kere, inanabiliyor musunuz?!" Yapmacık şekilde dizine vurdum elimi birkaç kez. Durumun çok vahim olduğunu dile getirmeye çalışıyordum. "En azından şu ana kadar bildiğimiz iki." Elimle de işaret ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Divâne | +18
Fiksi RemajaBir yaşam ne kadar vasat olabilirse, o kadar vasattı bazı yaşamlar. İki yaşam ne kadar alakasız olabilirse, o kadar alakasız ve bağımsızdı. Hazen, hayatını bir boşluğa adamıştı. Kimi zaman o boşluktan kurtuluyor ama bir şekilde yine kendini tanıdık...