Luku 3

365 27 14
                                    

~Aleksi~

Herään aamulla kun tunnen kasvojeni olevan ihan märkänä. Raotan silmiäni, mutta painan ne heti uudestaan kiinni, koska auringonvalo häikäisi niihin inhottavasti. Hetken päästä availen silmiäni kuitenkin uudestaan ja saankin ne kokonaan auki lopulta. Katson ympärilleni ja näen Rillan istumassa toisella puolella päätäni ja samalla hän nuolee kasvojani, kun taas Olli istuu toisella puolella ja painelee helliä suukkoja myös umpäriinsä kasvoilleni. No nyt en enään ihmettele, miksi kasvoni tuntuu olevan niin märkä. Alan hymyillä ja katson Ollia silmiin. Olli katsoo minua hetken, jonka jälkeen vetää minut kunnon suudelmaan. Hetken päästä hän kuitenkin erkanee siitä ja kuiskaa "Huomenta rakas, miten nukuit?" "Huomenta kulta ja nukuin hyvin, niinkuin ainan sun lähellä nukkuessa.", kuiskaan. "No hyvä kuulla.", Olli toteaa ja vetää minut istumaan sängylle.

"Mä käytin Rillan jo aamulenkillä ja tein aamupalaa valmiiksi. Jaksasitko sä nousta ja tulla mun kanssa syömään nyt?", Olli kysyy. "En mä jaksa ainakaan kävellä yhtään, en oo ees kunnolla hereillä vielä edes.", vastaan ja haukottelen heti perään isosti. "Voi mun unikeko, tuuppas tänne.", Olli sanoo ja nostaa minut yllättäen syliinsä, jota hieman säikähdän. Olli lähtee kantamaan minua alas ja laskee lopulta keittiöön tuolille istumaan. Pian saankin jo eteeni lämpimän höyryävän kahvikupin ja banaanilettuja, joiden päällä on myös mansikoita, mustikoita ja vielä lisää banaaniakin.

Otan pienen palan lätystä ja pistän sen suuhuni. Ai että kun maistuu hyvälle. Ollin tekemä ruoka on kyllä paras asia maailmassa, turha väittää vastaan. "Mitäs pidät?", Olli kysyy. "Mmm... Tää on ihan saakelin hyvää. Miten sä osaatkin tehdä näistäkin lätyistä näin hyvän makuisia? Mä aina onnistun vaan tyyliin polttaan kaiken ruoan mitä yritän tehä tai pilaan ne jotenki muuten, ettei kukaan voi syödä niitä.", vastaan.
"Se on kato taitolaji, mut hyvä et ne kelpaa.", Olli sanoo. "No todellakin kelpaa.", totean ja jatkan tyytyväisenä syömistäni.

-

Saimme äsken syötyä ja nyt makoilen sohvan toisessa päässä ja vain nautin olostani. Olli nimittäin istuu sohvan toisessa reunassa ja pidän jalkojani hänen sylissään, koska hän hieroo niitä. Tuntuu niin hyvältä kun jumit aukeavat, vaikka jotkut paikat ovatkin kyllä niin jumissa, että hierominen jopa sattuu aika paljon. Jossain vaiheessa siirryn lattialle istumaan ja Olli alkaa hieroa nyt  myös niskaa ja hartioitani. "Auu!", huudan kun Olli löytää erittäin kipeän kohdan. "Sori.", Olli toteaa ja jatkaa hieromistaan hieman hellemmin. Välillä hän joutuu kyllä painamaan vähän kovempaa, koska jumit eivät muuten meinaa millään aueta. "Ollii, mmhhh... Justh siitäh.", huokaisen, kun Olli löytää taas jumissa olevan kohdan.

(A/n Voisko joku tulla hieromaan muaki, se teksi kyl niin hyvää just nyt?)

---

Jossain vaiheessa Olli lopettaa hieromiseni ja lähtee taas tekemään ruokaa, kun taas itse ajattelin odotellessani imuroida. Lattiat nimittäin ovat ainakin aika pölyiset ja keittiössä on myös mukavasti ruoan murusia lattialla. Haen imurin ja alan imuroida huoneitamme. Imuroinnin jälkeen leikin vielä hetken Rillan kanssa, kunnes Olli kutsuu minut syömään. Kävelen keittiöön ja istahdan pöydän ääreen. Olli nostaa pöydälle valmiin ruoan, joka tuoksuu erittäin herkulliselta. Ruoaksi näyttäisi tänään olevan risottoa, joka on kyllä aina erittäin hyvää ruokaa. Ainakin minun mielestäni.

Otan ruokaa lautaselleni ja kaadaan lasiini maitoa, jonka jälkeen alan syömään. Rilla istuu vieressämme ja odottaa tippuisiko meiltä hänellekkin jotain. Voi Rilla rakas, kun tämä ruoka ei nyt ole sinulle. Pian saammekin syötyä ja siirrymme olohuoneeseen. Olli menee makaamaan sohvalle ja vetää minut syliinsä makaamaan. Rilla siirtyi omaan pesäänsä nukkumaan. Olli oli jo etsinyt elokuvan valmiiksi, en kyllä tiedä missä vaiheessa hän senkin ehti tekemään. Katson ruudulle päin, jonka jälkeen vilkaisen Ollia hämmentyneenä. Hänhän oli siis valinnut elokuvaksemme Fifty Shades of Greyn, mutta kyllä minä ainakin mielummin homoja katselisin puuhissaan. No mutta kaippa tämäkin silti menee. Käännän katseeni takaisin ruutuun ja alan keskittyä elokuvaan.

En ehdi katsoa elokuvaa kuin hetken, kun sen katsominen jo keskeytyy, sillä Olli painaa huulet vasten huuliani ja alamme suudella. Jossain vaiheessa Olli myös näykkäisee alahuultani, joten raotan suutani. Ollin kieli löytää tiensä suuhuni ja alamme vedellä kunnon kielareita. Samalla Ollin kädet menevät paitani alle ja alkavat liikkua siellä ympäriinsä, jonka takia saan kylmiä väreitä. Kurottelen kaukosäätimen käteeni ja sammutan television, jonka jälkeen käännän katseeni Olliin. Hän virnuilee ja nousee ylös sohvalta, minä edelleen sylissään. Pian pääsemmekin jo makuuhuoneeseen, jossa Olli työntää minut heti seinää vasten ja jatkamme suutelua.

__________

Sanoja: 677

Pitäskö ens luvun olla smuttia? Mä vähän veikkaan et osa ainakin haluaa...

Love of Mine || OLEKSI (2)Where stories live. Discover now