~Hupsu~
Herään kolinaan, joka kantautuu keittiöstä ja juoksen sinne nopeasti. Näen Aleksin tekemässä aamupalaa, joten tökkään häntä kuonollani jalkaan. Aleksi kyykistyy ja alkaa rapsutella minua. Ahh, justh siitäh. Tuntuu tosi hyvältä. Aleksi nousee ylös ja laittaa kippoihin ruokaa ja puhdasta vettä. Juoksen heti syömään ja Ale alkaa myös syödä. Nam, ompa hyvää. Syötyämme Aleksi laittaa minulle valjaat ja lähdemme käymään aamulenkillä. Pysähtelen tietysti haistelemaan ja tutkimaan ympäristöä ja myös tekemään tarpeeni. Miksi en niitä tekisi, kun ulkona kerran ollaan. Aleksilla on jotain pusseja, joihin hän kerää kakkani. En ymmärrä miksei sitä vaan voi jättää siihen reunaan, mitä pahaa mun jätöksissä on.
Kun tarpeet on tehty, suuntaamme takaisin kotiin, jossa Olli ja Leon ovat syömässä aamupalaa. Aleksi riisuu valjaat yltäni ja pyyhkii hieman tassujani, jonka jälkeen juoksen juomaan. Kauhea jano. Juotuani, kiitän pöydän luokse istumaan ja kerjäämään ruokaa. Toivottavasti Leonilla tao Ollilla putoaisi jotain, jonka voisin hotkaista nopeasti suihini. Mä rakastan ruokaa ja syömistä. Leonilla putoaa jotain lattialle, hahaa. Ennenkuin kukaan ehtii sanoa tai tehdä mitään olen hotkaissut pudonneen ruoan ja syönyt sen. Nam, oli hyvää.
Leon nousee pöydästä ja siirtyy sohvalle katsomaan ohjelmia. En tiedä saisinko olla sohvalla, mutta ei se mua kiinnosta. Hyppään sohvalle ja siitä käperryn Leonin syliini. Hän alkaa silitellä ja rapsutella minua ja se tuntuu taas niin hyvältä. Älä vaan lopeta pitkään aikaan. Rakastan Leonia, hän on aivan ihana poika. Toki mä rakastan myös Ollia ja Aleksia, onhan ne mun omistajia, mut Leon on silti kaikista ihanin. Rakastan lapsia, ne jaksaa touhuta mun kaa paremmin, kuin aikuiset. Nukahdan Leonin syliin jossain vaiheessa.
Herään kun joku nostaa minut pois Leonin sylistä ja laskee omaan petiini. Tyhmä Olli, se sen teki. Katson närkästyneenä Ollia, joka katsoo minua huvittuneena ja kumartuu silittämään. "Leon meni vaan vessaan Hupsu.", hän sanoo. Olisi pidättänyt, mä haluan huomiota. NYT. Pian Leon palaa takaisin ja juoksen heti hänen luokseen. "Hupsu varovasti, älä kaada Leonia. Sillä on kipsi ja kepit vielä.", Aleksi sanoo, kun törmään Leoniin, joka horjahtaa uhkaavasti takiani. Voi ei, anteeksi Leon. Leon ottaa jonkun lelun käteensä ja päätyy lattialle istumaan ja leikkimään kanssani. Jee, aivan mahtavaa, joku jaksaa leikkiä mun kanssa. Aivan ihanaa.
Leikkituokiomme jälkeen kaipaan hetken omaa aikaa ja vetäydyn pesääni nukkumaan. Muut jäävät juttelemaan ja pelaaman jotain, sekä syömään. Ale myös häipyy jossain vaiheessa varmaan studiolleen tekemään musiikkia. En tiedä kuinka kauan nukuin, mutta nyt lähdemme koko poppoo lenkille. Ihanaa, rakastan ulkona olemista. Siellä saan juosta hieman vapaammin ja seikkailla ja tutustua ympäristöön.
---
Käperryn Leonin viereen sänkyyn ja hän ei onneksi häädä minua pois, vaan alkaa silitellä minua. Nopeasti Leon kuitenkin nukahtaa ja silitys loppuu. Höh, no ainakin saan nukkua tässä. Näen kun Olli kurkaa ovesta ja esitän nukkuvaa. Tiedän että hän otti meistä kuvan, kun ollaan muka niin söpöjä ja nyt ovi menee raolleen. Hetken aikaa on hiljaista, kunnes kuulen suutelua ja sen jälkeen alkaa kuulua suihkun ääntä ja jotain toista kummallista ääntä. Ei ei taas vittuuu, saan traumoja. Lopettakaa. En tiedä mitä he tekevät, mutta tiedän että se on minusta aivan kamalaa, koska Aleksi huutaa kovaan ääneen ja korvani eivät pidä siitä yhtään. Miten ne kehtaa tehä sitä tähän aikaan yöstä ja vielä ku niillä on pikkuveli kylässä. Toivottavasti Leon ei nyt herää, siinä olisi seliteltävää. Hyi hemmetti oikeasti, tulkaa jo sieltä suihkusta pois toistenne kimpusta ja lopettakaa tuo meteli. Täällä yritetään nukkua.
Jossain vaiheessa meteli loppuu, valot sammuvat ja talo hiljenee tyystin tai no Olli kuorsaa ajottain. Nyt voin vihdoin itsekkin nukahtaa. Hyvää yötä kaikille.__________
Sanoja: 568
Mitä ihmettä mä just kirjoitin, ku välttelen koulutehtävien tekoa...
DU LIEST GERADE
Love of Mine || OLEKSI (2)
FanfictionAleksi ja Olli ovat kasvaneet aikuisiksi, muuttaneet pois kotoa ja kiertävät nyt maailmalla Blind Channelin kanssa aktiivisesti. Millaista heidän elämänsä nykyään on? Vieläkö Aleksin traumat puskevat päälle? Vieläkö he ovat yhtä rakastuneita toisii...