~Aleksi~
Herään aamulla Ollin puhelimessa soivaan herätyskelloon, eli kauhean kovaan ääneen kuuluvaan rokkiin, sekä myös siihen kun Rilla tulee nuolemaan kasvojani. Mutta sanompa vain ettei Olli tuohonkaan herätykseen aina herää itse, hänellä on kyllä aivan ihmeelliset unenlahjat. Eikä herännyt nytkään, joten kurotteleen Ollin puhelimen käteeni, jotta saan tuon kamalan äänen loppumaan. Tänään on siis studio päivä taas, mutta toivon mukaan ei mikään hirveän pitkä sellainen. Tosin aina ne tuppaa kyllä venymään meillä, kun vauhtiin pääsee. Kello on nyt 8.00 ja tarkoitus olisi olla studiolla 9.00.
Rapsuttelen vielä hetken Rillaa, kunnes siirrän sen edestä pois ja siirryn lähemmäs Ollia. Alan painella pieniä suudelmia ympäri hänen kasvoja, jolloin hän alkaa ihmekyllä availla silmiään hitaasti. Ei tarvinnut alkaa hakkamaan ja heittelemään häntä tavaroilla tällä kertaa. "Huomenta rakas.", kuiskaan ja saan väsynyttä muminaa vastaukseksi. Voi että kun toinen on suloinen vasta heränneenä.
"Meen keittää kahvia, yritä saaha ittes ylös.", totean ja lähden keittiöön. Laitan kahvin tippumaan ja onneksi keitin oli ladattu jo illalla valmiiksi, niin ei tarvinnut nyt kuin nappia painaa. Sillä välin kun odottelen kahvin valmistuvan, teen minulle ja Ollile muutaman kunnon ruisleivän valmiiksi. Niihin tulee päälle kaikenlaista, eli juustoa, kinkkua, salaattia, kurkkua ja paprikaa.
Saan juuri kaadettua kahvit kuppeihin, kun tunnen käsien kiertyvän yhtäkkiä ympärilleni ja myös huulet niskassani, jotka alkavat painella sinne helliä suudelmia. "Hui saatana, että mä säikähdin sua!", kiljaisen. "Sori.", Olli vastaa ja siirtyy istumaan pöydän ääreen. Ojennan Ollille kahvikupin ja leivät, jonka jälkeen alan vihdoin itsekkin syömään aamupalaa. Pian olemmekin jo saaneet aamiaisen syötyä, joten siirrymme tekemään vielä muutkin aamuhommat valmiiksi. Rillakin sai äsken ruokaa ja nyt lähden käyttämään sen vielä ulkona, ennen kuin lähdemme Ollin kanssa siirtymään studiolle päin ja töihin.
---
Saavuimme juuri studiolle ja täällä näyttääkin olevan valmiiksi jo Joel, joka ei kyllä yllätä ketään. Eivätköhän muutkin tule jo pian, niinkuin yleensä akna. Tänään olisi tarkoitus äänittää ainakin Tommin rumpuja, Ollin bassoa ja Joelin ja Nikon yhteiset laulupätkät yhteen tulevaan biisiin. Mutta saa nähdä ehdimmekö kuitenkaan äänittää tänään kaikkea mitä pitäisi siltikään, ne kun aina tuppaavat venähtämään. Onneksi tästä biisistä Joonaksen kitara ja minun soitot on jo äänitetty aiemmin valmiiksi, niinkuin myös Joelin ja Nikon omat laulupätkät.
Riisun vaatteet ja kengät, jonka jälkeen menen suoraan pöytäni ääreen ja alan avata konetta ja kakkia ohjelmia siihen. "Alotetaanko vaikka lauluista, kun Tommi ei oo vielä tullut?", ehdotan hetken päästä. "Sopii.", saan vastauksen. Säädän vielä äänitystä varten kaiken valmiiksi, samalla kun Niko ja Joel availevat ääniään myös valmiiksi. Jossain vaiheessa he siirtyvät äänityskoppiin ja näytän merkin että äänitykset voivat vihdoin alkaa.
Saamme laulut äänitettyä ja aikaa on vierähtänyt jo mukavasti eteenpäin tässä välissä.(A/n Joo en tiiä miten äänitykset oikeesti tehään, mutta tässä menee nyt näin.)
"Tulkaahan pitään ruokatauko, me tilattiin pizzaa äsken.", Tommi huikkaa. "Joo, me tullaan.", totean, jonka jälkeen nousen ylös tuoliltani, venyttelen selkääni ja siirryn muiden seuraksi syömään ja juttelemaan. Saimme syötyä, joten nyt alamme äänittää Ollin bassoa. Tommia ei yleensä saa heti ruoan päälle äänittämään, koska kuulemma hän tarvitsee ruokalevon aina ennen soittamista.
---
Kuten arvelin studiopäivä venähti taas kerran. Saimme äänitykset kyllä purkkiin jo joku aika sitten ja ihmekyllä ehdimme äänittää kaiken tänään. Jäin kuitenkin vielä jopa säätämään niitä koneellani paremmin, vaikka aikaa on vierähtänyt mukavasti jo. "Rakas, lähettäskö kotiin? Kello on paljon ja muutkin lähti jo.", Olli sanoo, kun ottaa kuulokkeet pois päästäni. Katson ympärilleni ja huomaan Ollin puhuvan totta. "Joo.", vastaan. Tallennan vielä tuotokset ja suljen ohjelmat, sekä sammutan koneeni, kunnes lähdemme kotiin päin.
Ajelen kohti kotia samalla kun Olli nuokkuu auton ikkunaa vasten. Voi toista, kun se on söpö nukkuessaan ja väsyneenä. Pääsemme pian kotiin ja talutan väsyneen Ollin sisälle. Autan häneltä takin, pipon ja kengät pois. Kello näyttää olevan jo yli 2.00 yöllä. Studiolla oikeasti taas vierähti mukavasti aikaa, mutta onneksi kaverini kävi ainakin ulkoiluttamassa Rillan ja oli sen kanssa jossain välissä hetken aikaa.
Ohjaan Ollin vessaan ja istutan hänet vessanpöntön kannolle. Laitan hammasharjaan tahnaa ja kastelen sen, jonka jälkeen autan Ollia pesemään hampaat, sillä hän meinaa koko ajan nukahtaa istualleen. Saan Ollin hampaat pestyä, joten ohjaan hänet seuraavaksi makuuhuoneeseemme. Riisun enimmät vaatteet pois hänen päältään, jonka jälkeen Olli käpertyy sänkyyn peiton alle aivan pieneksi mytyksi. "Hyvää yötä rakas, mä käytän vielä Rillan ulkona.", kuiskaan ja painan hennon suukon Ollin otsalle. Saan vastaukseksi vaan tuhinaa, sillä Olli ehti jo nukahtaa tässä vaiheessa.
Jätän Ollin nukkumaan ja lähen Rillan kanssa vielä ulos. Ulkona on pimeää, mutta tähdet, kuu ja katuvalot onneksi valaisevat tietä. Jonkun ajan päästä palaamme Rillan kanssa sisälle ja alkaahan tässä itseäkin jo väsyttää. Minulla on kuitenkin nälkä, joten syön vielä hieman jotain kevyttä, ennen kuin teen omatkin iltahommani loppuun. Saan iltahommat tehtyä, joten siirryn makuuhuoneeseen. Riisun itseni boxerisilleen ja käperryn sitte itsekkin peiton alle. Olli vetää minut oikeastaan heti unissaan lusikkaan ja Rillakkin käpertyy jalkoihimme nukkumaan. Pienen hetken päästä nukahdankin jo itsekkin.
_________
Sanoja: 784
❤️
ESTÁS LEYENDO
Love of Mine || OLEKSI (2)
FanficAleksi ja Olli ovat kasvaneet aikuisiksi, muuttaneet pois kotoa ja kiertävät nyt maailmalla Blind Channelin kanssa aktiivisesti. Millaista heidän elämänsä nykyään on? Vieläkö Aleksin traumat puskevat päälle? Vieläkö he ovat yhtä rakastuneita toisii...