Time skip
~Olli~
Olemme eilen yöllä tulleet käymään Oulussa, sillä tänään pitäisi napata viimeinen muuttokuorma täältä, koska muut tavarat on jo viety Helsinkiin porukoiden ja Leonin uuten kotiin, myyty tai viety kierrätykseen. Meillä on pakettiauto lainassa ja Rilla on taas Tommin luona hoidossa. Nappaamme Aleksin kanssa viimeiset tavarat ja Leonin kyytiin ja menemme tämään Helsinkiin. Äiti ja isi jäävät vielä tänne Ouluun siivoamaan tätä vanhaa taloa ja hoitamaan viimeiset työasiat täällä päässä Suomea, ennenkun tulevat muutaman päivän päästä perässämme Helsinkiin. Mutta haluan käydä vielä yhdessä paikassa Aleksin kanssa, ennenkuin lähdemme tänään.
Herätän Aleksin, joka tuhisee onnellisena kainalossani ja vaihdamme vaatteet päällemme. Sen jälkeen suuntaamme alas, mistä kuuluu kolinaa. Äiti ohjaa meidät heti pöytään ja saamme eteemme kupilliset kahvia. Alamme hiljaa nauttimaan kahvista ja syömään aamupalaa, kunnes Jari ja Leonkin saapuvat alas. Leon kuitenkin jähmettyy ovelle, kunnes kiljaisee "Olli ja Aleksi!" ja juoksee sen jälkeen luoksemme innoissaan. Nousemme Aleksin kanssa tuoleiltamme ja vedämme tuon pikkuveljemme isoon ryhmähalaukseen. "Huomenta Leon.", sanomme. "Huomenta, millon te ootte tullu tänne?", Leon kysyy. "Eilen vähän 24.00 jälkeen, kun olit jo nukkumassa. Sovittiin et napataan viimeinen kuorma ja sut mukaan ja mennään tänään Helsinkiin. Saat olla meillä eka muutaman päivän hoidossa, kunnes äiti ja isi tulee perässä, kun ne jää tänne vielä siivoon tätä vanhaa taloa ja hoitaan muutaman asian vielä täällä päässää suomea.", Aleksi selittää. "Jee!", Leon kiljaisee, jolle alamme nauramaan.
Halaamme Leonia hetken aikaa, kunnes huomaan hänen silmissään kyyneliä. "Mikä on?", kysyn. "Oon vaan niin onnellinen just nyt. Mulla oli teitä niin kova ikävä.", Leon kuiskaa. "Voi rakas, oot ihana.", Aleksi sanoo. "Me mennään Alen kaa käymään yhdessä paikassa nopeesti, aletaan sit lastaan autoa.", totean. "Joo.", äiti sanoo. Vedämme Aleksin kanssa kengät jalkoihimme ja lähdemme suuntamaan kohti erästä tiettyä paikkaan. Pian pääsemme perille ja jäämme hetkeksi vain hiljaa tuijottamaan toisiamme.
"Tätä paikkaa tulee ikävä.", totean. "Niin tulee.", Aleksi sanoo. Tulimme siis tänne lumoavalle salapaikallemme, missä nuorenpina olimme paljon kahdestaan. Ei tästä monikaan taida edelleenkään tietää. Nostan Aleksin puuhun sydän oksien sisälle ja kiipeän itse perässä. Katselemme hetken nuottilampea hakauksessa, kunnes suutelemme. Nappaan vielä muutaman kuvan, jonka jälkeen hypään varovasti alas puusta Aleksin kanssa ja lähdemme kävelemään takaisin kotiin. Kävelemme hieman pidempää reittiä, koska samalla käymme vielä hyvästelemässä muutaman meille tärkeän paikan.
Pääsemme takaisin kotiimme ja alamme Aleksin ja vanhempiemme kanssa lastata autoa. Jonkun ajan päästä auto on lastattu ja lähdemme vielä käymään pizzalla ja vessassa, kunnes matka kohti Helsinkiä voi alkaa. Kello on 12.00 ja matkassa tulee pysähdyksineen menemään vähintään 8 tuntia, eli olemme joskus illalla 20.00 jälkeen luonamme. Huomenna viemme nämä kamat sitten porukoiden ja Leonin uuteen kämppään. Onneksi äiti ja isi antoivat meille vara-avaimensa. Pakkaannumme autoon Leonin ja Aleksin kanssa ja sitten matka voi alkaa.
-
Olemme nyt vihdoin päässet kotiin ja molemmat, sekä Aleksi, että Leon nukkuvat tällä hetkellä. Nousen ylös autosta ja kannan ensin nukkuvan Leonin sisälle ja sen jälkeen vielä Alelsinkin. Kamat saa autosta huomenna ja en raaski herättää heitä, vaikka kello on vasta 21.00. Matkassa meni hieman pidempään, kun ajattelimme. Riisun molemmilta ylimääräiset vaatteet pois ja peittelen heidät nukkumaan. Itse syön vielä nopeasti pikkuisen, kunnes lukitsen oven, sammutan valot, käyn vessassa ja menen itsekkin nukkumaan. Vedän Aleksin lusikkaani ja nukahdan nopeasti kuunnellessani hänen rauhallista tuhinaa.
_________
Sanoja: 526
Okei julkastaas tääki jo tänään, ku sattu oleen kerrankin lukuja valmiina <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Love of Mine || OLEKSI (2)
Fiksi PenggemarAleksi ja Olli ovat kasvaneet aikuisiksi, muuttaneet pois kotoa ja kiertävät nyt maailmalla Blind Channelin kanssa aktiivisesti. Millaista heidän elämänsä nykyään on? Vieläkö Aleksin traumat puskevat päälle? Vieläkö he ovat yhtä rakastuneita toisii...