Time skip
Tw: Smut!!!
~Aleksi~
"Muruu, herätys...", Olli kuiskailee korvaani, kun alan unisena venytellä ja hieroa silmiäni. Yritän avata silmät, mutta kirkas auringonpaiste sokaisee minut. "Oi sori rakas.", Olli sanoo ja sulkee sädekaihtimet ikkunasta, samalla kun itse yritän saada silmäni pysymään auki ja nousen sängylle istumaan. Olli heittää minulle vaatteet ja alan vaihtamaan niitä ylleni. Puettuani Olli kaappaa minut syliinsä ja lähdemme keittiöön. Olli on tehnyt meille aamupalan, jonka syön kyllä hyvällä ruokahalulla. Oli kyllä erittäin herkullista ruokaa. Syötyämme käyn vessassa, jonka jälkeen Olli sulkee silmäni ja nostaa minut taas syliinsä. Hetken päästä tunnen meidän olevan autossa ja Olli vaan toteaa minulle, että tälle päivälle on suunniteltua tekemistä ja Leon on aamulla hakenut Rillan hoitoon. Minähän nukuin aika pitkään, joten kello on kuulemma jo yli 13.00. Tyydyn vain nyökkäämään Ollille.
Loputtomalta tuntuvan matkan jälkeen auto vihdoin pysähtyy ja Olli lähtee taluttamaan minua johonkin. Mitä ihmettä hän on keksinyt. Pian silmäni avataan ja minulla kestää hetki tajuta, että Olli toi meidät pakohuoneseen. Olen puhunut pitkään että haluan pakohuoneeseen ja nyt vihdoin pääsen. Ollaan me joskus ennenkin kyllä käyty pakohuoneessa ja se oli silloinkin aivan mahtavaa, mutta siitä on jo vierähtänyt aikaa jonkunkin verran. Olen yhtäinnoissani kuin pikkulapsi, kun pääsemme vihdoin sisälle ja pakeneminen voi alkaa.
-
Pääsimme pelin läpi ja aikaakin jäi vielä hyvin jäljelle. Nyt olemme menossa syömään ja lopulta päädymme johonkin sushipaikkaan, jossa on kyllä muutakin tarjolla. Syömisen jälkeen kierrämme muutamissa kaupoissa, jonka jälkeen Olli lähtee taas ajamaan jonnekkin. Päädymme eräälle syrjemmässä olevalla rannalle, jossa ei koskaan ole paljoa porukkaa ja saa olla aivan rauhassa. Olli nostaa takakontista kylmälaukun ja kestokassin ja menemme pukukoppiin vaihtamaan uimahousut jalkoihimme. Olli levittää rannalle isot pyyhkeet. Lösähdämme pyyhkeille ja levitämme toisillemme aurinkorasvat, kunnes jäämme hetkeksi ottamaan aurinkoa. Jossain vaiheessa tietysti siirrymme veteen myös uimaan ja aallot ovat ihan hauska lisä. Jonkun aikaa uituamme siirrymme rannalle ja Olli pystyttää hiekkaan aurinkovarjon, ettei aurinko paista meihin suoraan.
Olli avaa kylmälaukun ja alamme syömään. Hän on näköjään ehtinyt jossainvaiheessa tehdä meille eväätkin tälle päivälle. Ihme että kylmälaukku ei ole vielä aivan kuuma, joten juomat ovat vielä yllättävän viileitä. Alamme mutustaa eväitämme kaikessa rauhassa, kunnes pulahdamme vielä uudestaankin uimaan. Päätän hypätä yhtäkkiä Ollin selkään, josta hän kaatui veteen ja jää sitten yksimään keuhkojaan pihalle. Taputan hänen selkää ja totean "Sori Olli, ei tää ollu tarkoitus. Äläs nyt tukehu siihen veteen." Olli vain hymähtää ja yskiminen lopetettuaan alkaa räiskiä vettä päälleni ja siitähän syntyy lopulta kunnon vesisota, joka päättyy tietysti Ollin voittoon lopulta. Nousemme nauraen vedestä ja kääriydymme peittoihin kuivattelemaan.
Keräämme uimakamamme laukkuihin ja lähdemme pukukopeille vaihtamaan vaatteet päällemme. Tässä vaiheessa Olli päättää taas sitoa silmäni ja avaa ne vasta kun pääsemme johonkin sisätiloihin. Olli käy jossain jättäen minut istumaan, kunnes vetää minut mukansa ja ilmeisesti menemme hissiin. Olli ohjaa minua johonkin, kunnes ilmeisesti joku ovi aukeaa ja pääsemme johonkin. "Nyt saat avata silmät.", Olli toteaa ja alan avata sidettä silmiltäni. Avaan silmät ja suuni loksahtaa auki. Olemme tosi hienossa hotellihuoneessa ja Olli katselee minua hymyillen. Äkkään pöydällä lapun, suklaalevyn ja pullon kuohuvaa. Lapussa toivotetaan meille hyvää treffipäivää. Alan silmäillä huonetta tarkemmin ja olen onnellinen, kun tajuan että täällä on kylpyamme.
Olli tulee luokseni ja kääntää minut ympäri. Hän vetää minut suudelmaan, jonka jälkeen sanoo "Hyvää treffipäivää rakas, toivottavasti sulla on ollut tänään yhtä kivaa kun mulla. Mitä jos täytettäs toi amme ja mentäs sinne ja voitas ehkä tehä vähän jotain muutakin kivaa?" "On mulla ollu kivaa, kiitos rakas. Ja kuulostaa hyvältä.", totean. Olli passittaa minut pois huoneesta ja alkaa ilmeisesti valmistaa kylpyamme. Pian hän käskee minut riisua ja mennä valmiiksi kylpyyn. Pulahdan lämpimään veteen ja hetken päästä Olli tulee myös kylpyhuoneeseen. Hän on laittanut kaiuttimesta soimaan musiikkia ja kaataa meille kuohuvaa. Nyt tämä alkaa jo tuntua, kuin oltas viettämässä jotakin hääyötä. Olli ojentaa minulle lasin ja tulee taakseni istumaan ammeeseen. Nojaudun taaksepäin ja painan pääni vasten Ollin rintakehää. Tässä on aivan ihana olla.
Jonkun ajan päästä Olli siirtää lasit sivuun ja tunnen hänen käsien alkavan hivellä rintakehääni, käsiäni ja lopulta hän päätyy leikkimään nänneilläni. Olli nipistää nänniäni, jolloin suustani karkaa huokaisu. Olli alkaa painella suukkoja niskaani ja hänen toinen käsi eksyy kalulleni, jota pitkin hän alkaa vedellä hitaita kiusoittelevia vetoja. Toinen käsi jatkaa kehollani vaeltelua samalla. Suustani karkailee kokoajan huokailuja. "Ahh, Ollihh, Mmmmh." Hetken päästä käännyn ympäri ja vedän Ollin kanssani suudelmaan, samalla kun hän jatkaa edelleen vetojen vetelyä kalulla ja nyt minunkin käteni löytää hänen kalulleen. Hetken päästä nousen hieman ylöspäin ja Olli ohjaa kalunsa reiälleni. Olli auttaa minua laskeutumaan, jolloin hänen kalunsa uppoaa hitaasti sisälleni ja molempien suusta pääsee iso huokaus. Totuttelen hetken aikaa, kunnes alan Ollin avustuksella nostelemaan itseäni hänen päällään. Olli vetää minut suudelmaan ja alan nopeuttaa tahtiani. Olli vetelee samalla nopeita vetoja kaluani pitkin, kunnes laukeamme yhtäaikaa ison huokaisu kera.
Nousemme pois ammeesta ja käymme nopeasti suihkussa, kunnes siirrymme sängyn luokse. Olli vetää päiväpeiton pois sängystä ja työntää minut siihen selälleen. Pyyhkeet jäävät lattialle lojumaan, kun Olli tulee päälleni kontilleen. Suutelemme ja hivelemme toisiamme, kunnes Olli kääntää minut ympäri ja asetun kontilleni. Olli työntyy varoittamatta sisälleni ja alkaa liikkua heti, jolloin suustani karkaa iso voihkaisu. Jonkun ajan päästä Olli kääntää minut ympäri ja alkaa liikkua rajusti. Hän myös tarraa kalustani ja vetelee sitä pitkin nopeita vetoja. Lantioni nousee ilmaan ja selkäni kaartuu hyvä olon tunteesta, mutta Olli painaa sen takasin sänkyä vasten ja jatkaa puuhiaan, kunnes laukean ison huudon kera ja mallit lentävät mihin lentävät. Olli vetäytyy minusta ulos ja lösähtää viereeni hengästyneenä.
Nousen itse ylös ja tartun kiinni hänen kalustaan, sillä Olli ei vielä tullut. Vetelen hetken hitaita vetoja Ollin kalulla, kunnes nuolaisen hänen kalunsa kerkeä. Olli värähtää ja alkaa huokailla, jolloin otan hänen kalun suuhuni ja alan pyöritellä kieltä hänen kalullaan. "Ahhmmm, Aleksiihhh. Mmhhh...", Olli huokailee, kunnes laukeaa varoittamatta suuhuni. Nielen kaiken mällin, kunnes lösähdän hänen viereensä sängylle. Taasaamme hetken aikaa hengityksiömme, kunnes Olli vetää minut kainaloonsa ja alkaa silitellä minua. Ei mene kuin hetki ja taidamme molemmat vaipua uneen.
___________
Sanoja: 969
💀
❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Love of Mine || OLEKSI (2)
Fiksi PenggemarAleksi ja Olli ovat kasvaneet aikuisiksi, muuttaneet pois kotoa ja kiertävät nyt maailmalla Blind Channelin kanssa aktiivisesti. Millaista heidän elämänsä nykyään on? Vieläkö Aleksin traumat puskevat päälle? Vieläkö he ovat yhtä rakastuneita toisii...