Luku 51

155 17 10
                                    

!Taas time skip, hupsis!

~Jari~

Herään Sari kainalossani ja kuuntelen hänen suloista tuhinaa siinä halauksessani. Avaan puhelimeni, joka näyttää olevan jo 9.00, eli Leonin pitäisi olla koulussa. Jospa hän on muistanut herätä ja mennä kouluun itsenäisesti. Kyllä reilu 10 vuotiaan pitäisi siihen jo pystyä nimittäin. Pussaan Sarin otsaa hellästi ja lähden mahdollisimman varovasti ois sängystä. Peittelen Sarin paremmin ja vedän lattialta eiliseltä siihen jääneet kollarit, sukat, t-paidan ja hupparin päälleni. Sen jälkeen suuntaan nopeasti käymään kusella ja siitä sitten Leonin huoneeseen katsomaan onko se Leon mennyt sinne kouluun. Kaippa hän on, sillä ei hän ainkaan täällä enään ole. Lähden seuraavaksi alakertaan, jossa huomaan jonkun lapun pöydällä, jossa lukee Leonin käsialalla "Isi, äiti ja vaavi <3"

Nostan lapun käteen ja alan lukemaan lapun tekstiä, joka nostaa kyyneleet silmiini. Ennenkuin kukaan huolestuu, niin ihan vain onnenkyyneleet. On meillä vaan maailman ihanin poika. Kirjeessähän siis lukee: "Huomenta äiti, isi ja pikku prinsessa <3. Nukuitte aamulla suloisesti halissa, kun kävin teitä kurkkaan oven raosta. En raaskinnut herättää teitä, vaan lähdin sit omin päin kouluun. Päätin kuitenkin yllättää teidät, kun ootte yleensä aina mun eteen tehnyt niin paljon asioita. Mut jääkaapista siis löytyy molemmille aamupala voileivät ja aamu smoothiet, toivottavasti ne kelpaa ja maistuu hyvälle. Rakastan teitä liian paljon, Leon. <3"

Lasken kirjeen takaisin pöydälle ja kurkkaan jääkaappiin, jossa todenteolla on kaksi isoa lasillista smoothieta ja lautanen jolla odottaa kaksi sydämen muotoista kauraleipää, joiden päällä taitaa olla kaikkea mahdollista, kuten juustoa, kinkkua, kurkkua, salaattia ja tomaattia. Näyttääpä hyvälle, ihan vesi herahtaa kielelle. Laitan nopeasti kuitenkin vielä kahvin keittymään itselleni, koska ilman sitä en herää. Sari on päättänyt jättää kahvin juonnin täysin tauolle raskauden aikaan, mikä on varmaankin ihan hyvä asia. Kun kahvi on keittynyt, nappaan kaapista tarjottimen ja suuntaan aamiaisemme kanssa yläkertaan herättämään Saria. Lasken tarjottimen yöpöydälle ja kumarrun sarin ylle pusuttelemaan hänen kasvojaan, kunnes hän havahtuu hereille.

Sari nousee unenpöpperössä istumaan ja nostan tarjottimen syliini. Kerron että Leeon oli tehnyt meille aamaisen ja alamme hyvillä mielin nauttimaan sitä. Aamiaisen jälkeen huomaan kuinka pienokainenkin on herännyt ja näyttää potkivan Sarin vatsassa vimmatusti. Otan kiinni Sarin kädestä ja lasken sen hänen vatsalleen, oman käteni pidän Sarin käden päällä. Jossain vaiheessa siirrän käteni viereen ja tunen kuinka pienokainen potkii. "No hei pikku prinsessa, pitäskö sun pikkuhiljaa alkaa tulla tänne meidän seuraksi. Niin sulla on täällä monta innokasta oottajaa, jotka haluis jo päästä näkemään sut. Ja sä kasvat niin hirveetä vauhtia ja oot niin villi tapaus, että äitilläs alkaa olla jo aika tukalat oltavat. Alappas pienokainen pikkuhiljaa oikeesti tulla tänne maan pinnalle sieltä mahan suojista.", puhelen hiljaa pienokaisille Sarin vatsan läpi.

Pienokainen alkaa potkia entistäkin enemmän Sarin vatsassa ja minua alkaa naurattaa. Taitaa olla samaa mieltä tuo prinsessa, että haluaa tulla tänne luoksemme jo. Laskettuaikahan on tasan viikon päästä siis jo, kauheata kun aika on mennyt nopeasti. "Rakas, pienokainen sais kyl oikeestikkin jo alkaa syntymään, mun olo alkaa olla tosi tukala jo ja itseasiassa mua on supistellut eilisestä asti, tosin todella epäsäännöllisesti.", Sari toteaa. "Pitäskö meidän kokeilla tehä sit jotain, et edistettäs pienokaisen syntymää?", ehdotan. "Kuten mitä?", Sari kysyy. Alan vaan virnuilemaan, jolloin Sarin päässä tuntuu syttyvän hehkulamppu. "Vai sellasta sulla oli mielessä, en kyl pistä pahakseni. Ei olla pitkään aikaan ehditty puuhaileen mitään ja Leon tulee joskus 14.00 jälkeen vasta kaupasta ja kello on vasta 10.00, eli aikaa ainakin on.", Sari toteaa. "Niimpä.", kuiskaan ja vedän Sarin kanssani kielariin.

!TW, SMUT!

(A/N, Saapas nähä tuleeko tästä mitään, koska tottunut kirjottaa vaan miesxmies seksiä.)

Kaadan Sarin sängylle ja riisun hänen pyjaman pois hänen päältään, myöskin omat vaatteeni saavat kyytiä nopeasti. Varon painavani Sarin vatsaa, mutta päästän käteni hivelemään hänen kehoaan ja samalla huuleni seikkailevat myös pitkin hänen kroppaansa. "Jariii...", Sari alkaa pienesti huokailla nimeäni. Kaivan yöpöydän laatikosta liukkarin ja levitän sitä sormilleni, aloittaen aluksi sormittamaan häntä. Sarin huokailut voimistuvat. Jossain vaiheessa käännän Sarin kyljelleen ja asetun hänen taakseen lusikkaan. Levitän kalulleni liukkaria ja työnnyn hitaasti perilla saakka. "Ja-Ja-Jariii, Aahhmmm. Tuntuuhhh niinnhhh hyvältähh.", Sari huokailee, kun aloitan hitaan liikkeen hänen sisällään. Nopeasti tahtini kuitenkin nopeutuu ja Sarin huokailut muuttuvat huudoksi. Enkä enää itsekkään pysyy hiljaa. "Mhhh, Aaahhhmmmhhh, AAAAHHH!", voihkailut täyttävät huoneen. Sari alkaa täristä ja itsekkin alan täristä, kunnes laukean huudon kera Sarin sisälle ja sarikin huutaa orgasmin ansiosta. Vetäydyn pian ulos ja lösähdän Sarin viereen tasaamaan hengitystäni.

Katson Saria, joka näyttää aika tuskaiselta. "Kaikki okei, olinko mä rakas riian raju?", kysyn huolissani. "Ei, et ollut. Se oli aivan ihanaa, mut mua vaan alko supistelemaan aika kipeesti.", Sari toteaa. "No tuota jotain siis toivonmukaan alko tapahtumaan, mentäskö suihkuun?", ehdotan. "Joo, mennään vaan.", Sari vastaa. Autan hänet ylös, jolloin Sari äkkiä pysähtyy ja näen kuinka jotain valuu pitkin hänen jalkojaan lattialle. "Lapsivedet meni sit näemmä.", Sari tokaisee. "Näköjään, pitää alkaa seurailee millon lähetään sairaalaan. Onneksi on perjantai, niin voitas pytää Ollia ja Aleksia hakemaan Leon ainakin nyt vklp hoitoon niille.", totean. "Niimpä.", Sari vastaa, jonka jälkeen jatkamme matkaamme suihkuun. Suihkun jälkeen päätän soittaa Ollille ja Alelle ja kertoa uutisen. He ovat innoissaan ja lupaavat hakea Leonin hoitoon ja aikovat ottaa itse yhteyttä Leoniin, jotta me saamme nyt valmistautua rauhassa vauvan tulemiseen.

__________

Sanoja:822

Pienokainen päätti antaa kuulua itsestään, jospa se kohta sieltä syntyskin <3

Love of Mine || OLEKSI (2)Where stories live. Discover now