Luku 42

204 20 20
                                    

~Leon~

Heräilen aamulla Hupsu vieressäni nukkumassa ja nousen istumaan. Rapsuttelen Hupsua, kunnes hän herää ja alkaa nuolla kasvojani innokkaasti. On hän kyllä ihana pikku koira, mutta ei kukaan voita koskaan Rillaa. Hän oli kuitenkin aina vauvasta asti elämässäni ja me kasvoimme yhdessä. Olimme Rillan kanssa tiivis parivaljakko ja meidän välinen ystävyys oli jotain aivan uskomatonta. Kaipaan Rillaa aivan helvetin paljon ja tämä ajattelu ei auta asiaan. Päässäni alkaa soida Ilpo Kaikkosen biisi ja alan hyräillä sitä, jolloin kyyneleet karkaavat myös silmistäni. Hupsu tulee syliini ja nojaa päällään minua vasten, sekä nuolee kyyneliäni pois kasvoiltani. Niin, olet sinäkin Hupsu ihana pikku koira. Käännän itkuisen kasvoni ikkunaan ja huomaan kuinka siihen leijailee valkoinen höyhen ja se pahentaa itkuani. Oliko tuo Rillan merkki, että hän on lähellä edelleen.

"Terveiset sinne taivaaseen
Juhlitaan sua taas uudelleen
Eikä unohtaa saa koskaan rakkaitaan
Terveiset sinne taivaaseen
Tunnemme sua niin kaivanneet
Yhtä taivas ja maa
Sut vielä nähdä saan."

Kurotan lattialta kepit ja lähden suuntamaan vessaan ja sieltä keittiöön, missä kolisee jo. Hupsu seuraa minua tiivisti joka paikkaan ja keittiössä hyökkää suorinta tietä syömään, kun Aleksi kaata hänelle kuppiin ruokaa ja puhdasta raikasta vettä. Itse istahdan pöydän ääreen, jossa Olli siemailee kahvia ja alan tehdä itselle voileipää ja syömään aamupalaa. Kiljuva nälkä jo, en tiedä miten. Yleensä minulla ei aamuisin ole nälkä, joten tämä on outoa nyt kun nälkä on.

Saamme aamupalan nautittua ja sen jälkeen lähdemme käymään lenkillä, jotta Hupsu pääsee ulkoilemaan ja tekemään tarpeensa. Ja kyllähän ulkoilma ja liikunta tekee kaikille meille hyvää, vaikka itse rullailenkin pyörätuolissa tällä hetkellä ja katson kun Aleksi yrittää pysyä Hupsun perässä, jolla on kauhea kiire jonnekkin. Ulkoilun jälkeen viemme Hupsun kotiin ja suuntaamme syömään ja sen jälkeen käymään elokuvissa. Elokuvat on parhaita kun käy katsomassa ne ihan elokuvateatterista ja nauttii samalla herkkuja ja hyvästä seurasta. Vai mitä mieltä te olette?

-

Elokuva loppui juuri, oli kyllä erittäin hyvä. Nyt suuntaamme kaupan kautta takaisin Ollin, Aleksin ja Hupsun luokse. Pääsemme perille ja alan leikkiä Hupsun kanssa, joka on asiasta aivan innoissaan. Lelu on kyllä nyt jo aivan hajalla, mutta ei hän sitä suostu sillä leikkimistä lopettamaan vielä. Jossain vaiheessa käteni alkaa väsyä leikkimiseen ja menen huoneeseen. Heittäydyn sängylle ja alan kuunnella musiikkia, onhan minulla tietysti siis jo oma puhelin ja pääsen spotifyihin kuuntelemaan musiikkia. Kuuntelen paljon veljien ja kummieni bändin musiikkia ja muutakin raskmpaa musiikkia, kuten Nine Inch Nails, Nirvana, Linkin Park, The Rasmus ja Slipknot ja paljon paljon muitakin bändejä. Taidan myös lopulta nukahtaa, kun vajoan syvälle ajatuksiini musiikin kautta. Musiikki on kyllä parasta lääkettä kaikkeen...

__________

Sanoja:416 

En jaksa tarkistaa, niin kattokaas joku onko tässä vielä kuinka paljon Hupsun paikalla Rillaa tai muuten koirat sekasin. Ilmeisesti hirveen vaikee muuttaa Rillan paikalle Hupsu, ku monta korjausta tein jo kirjoittaessa.

Mut hei olihan Rilla ja Ale nyt livessä söpöjä ❤️

Ja helvetti mä oon onnellinen. En oo koskaan ennen käynyt kunnon keikoilla tai yksin matkustanut mihinkään, mut ens vuonna kutsuisi Tampere ja Nokia Areena. Porukat yllätti mut aivan tyystin ja isiltä tuli tänään viesti "Ole hyvä, tässä sulle lippu bc keikalle." Ei niillä ollu mitään syytä mulle sitä ostaa, mut oon kyl kiitollinen. Köyhänä opiskelijana ei kyl ois ollu varaa ite lippua ostaa... ❤️❤️❤️

Love of Mine || OLEKSI (2)Where stories live. Discover now