Luku 16

260 23 8
                                    

Tw Smut!

~Aleksi~

Herään ja huomaan makaavani Ollin päällä sohvalla ja tekevisossa pyörii joku sarja taustalla. Olemme näköjään nukahtaneet sitten tähän molemmat kesken sarjan, sillä Ollikin tuhisee tyytyväisen ja Rillakin näyttää nukkuvan. Olemme nyt olleet mökillä jonkun aikaa Rillan ja Ollin kanssa kolmistaan ja tänään on jo viimeinen päivämme täällä mökillä. Huomenna olisi aikainen herätys ja lähtö Helsinkiin ja kotiin takaisin muiden luo. Tämä loma kyllä tuli tarpeeseen ja on ollut täydellinen irtiotto arkeen pitkästä aikaa. Mökillä on kyllä aina ihanaa ja siellä rentoutuu ja rauhoittuu mukavasti luonnonhelmassa, ilman mitään ylimääräistä.

No mutta kello näyttää olevan jo 18.00, joten täytyy herättää Olli. Alan pussailla Ollin kasvoja, kunnes hän alkaa heräillä. Herättyään hän vetää minut suudelmaan, johon tietysti vastaa. Suudelman jälkeen jäämme hetkeksi lojumaan ja juttelemaan, kunnes lähdemme käymään Rillan kanssa pitkällö lenkillä. Lenkillä menee aika kauan, koska tämä ei ole Rillala kovin tuttu paikka ja kaikkea pitää jäädä tutkimaan ja haistelemaan tarkasti. Lenkiltä saavuttuamme laitamme saunan lämpenemään ja myös palju on lämpimänä.

Odotellessamme saunan lämpenemistä teemme ruokaa ja syömme sen, kunnes lähdemme saunaan. Heittelemme löylyä hetken aikaa ja korkkaamme myös yhdet bisset samalla. Jossain vaiheessa käymme hieman  uimassa ja siirrymme paljuun. Paljun lämmin vesi on aivan täydellistä. Istumme aivan hiljaa, nautimme lämpimästä vedestä, joka rentouttaa lihaksiakin, sekä hörpimme bissejämme. Jossain vaiheessa palaamme saunaan ja heitämme kunnon löylyt. Nautimme kun kunnon lämpö valtaa kehomme. Jossain vaiheessa tunnen Ollin siirtyvän lähemmäs minua ja hänen käden hivelevät reisiäni. Olli rakas liikut nyt  vaarallisilla vesillä.

Pian suustani karkaa mukava huokaus, kun Olli päättää tarttua kalustani ja vetää sitä pitkin muutaman kiusoittelevan ja hitaan vedon. Olli vaihtaa asentoaan ja alkaa nuolla ja imeä kaluani, joka saa minut huokailemaan yllättävänkin lujaa. Olli jatkaa jonkun aikaa suihinottoani, kunnes laukean hänen suuhunsa. Vaihdamme osia ja alan nyt itse vedellä pitkiä ja hitaita vetoja Ollin kalulla, kunnes nopeutan vähän tahtia. "Aahhmm, Aleksiihh, mmhhmm...", Olli huokailee isoon ääneen. Jatkan vetojen vetelyä jonkun aikaa, kunnes painan pari suukkoa Ollin kalun kärkeen, jonka jälkeen otan sen suuhuni. Alan imeä sitä ja pyörittelen samalla kieltäni sen ympärillä. Jonkin ajan päästä Olli alkaa täristää ja huokailee todella kovaan ääneen, eikä mene kuin pieni hetki, kun hän laukeaa ison huudon kera. Tasaamme hengityksiämme hetken aikaa, kunnes huuhtelemme itsemme ja päädymme sisälle kakkoskierroksen pariin ja sen jälkeen vielä peseytymään kunnolla

Seuraavaksi siirrymme syömään ja tekemään iltahommat, jonka jälkeen päädymme vielä hieromaan toisiamme ja katsomaan jotain sarjaa, kunnes siirrymme nukkumaan. Ja tietenkään Rillaa ei ole unohdettu myöskään. Heittäydyn sänkyyn ja käperryn peiton alle. Hetken päästä Olli mönkii sänkyyn myös ja vetää minut halaukseensa. Suutelemma, jonka jälkeen hän alkaa hyräillä ja hipsutella minua, kunnes alan vaipua uneen. Tunnen vielä unen läpi, kuinka Olli toivottaa hyvät yöt, painaa suukon otsalleni ja kuinka Rilla hyppää sänkyyn ja käpertyy jalkoihimme nukkumaan, kunnes nukahdan kunnolla.

__________

Sanoja: 453

Joo, miks mä kirjoittelen taas yöllä. En tiiä, mut siinäpä oli nyt uus luku teille...

Love of Mine || OLEKSI (2)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora